مشکلات نصب سایت در سرور لوکال

اکثر طراحان سایت ،سفارشات طراحی سایت را به صورت لوکال در کامپیوتر خود طراحی می کنند و پس از تکمیل سایت آن را بر روی اینترنت آپلود می کنند. طراحان سایت در دو بستر و قالب کلی و دو زمینه کاملا متفاوت اقدام به طراحی و توسعه سایت می نند.طراحی سایت بر مبنای php و طراحی سایت .net  و مایکروسافت.طراحان سایت در هر کدام از این دو بستر و قالب که فعالیت داشته باشند بایستی بسترهای مورد نیاز را بر روی کامپیوتر خود فراهم کنند .نصب نرم افزارهایی که کار مدیریت و اجرای و سایتها را انجام می دهند اولین قدمی است که باید برداشته شود .

طراحان سایتهای مبتنی بر php در صورت استفاده از سیستم عامل ویندوز نیاز هست که نرم افزار شبیه ساز سرورهای php را بروی سایت خود نصب کنند.نرم افزارهای xampو wamp مهمترین و پر استفاده ترین این نرم افزارها هستند.در ویندوز نیز کاربران بایستی IIS را که یکی از افزونه های ویندوز است و در پک سیستم عامل های ویندوز ارائه شده است  در سیستم عامل خود نصب و پیکربندی کنند.

به دلیل سوالات متعدد کاربران و طراحان مبتدی سایت در مورد مشکلات متعدد در پیکریندی سرور لوکال برای طراحی سایت و همچنین پیاده سازی سایت در سرو لوکال قصد درایم در این بخش به سوالات و مشکلات متداولی که کاربران در این زمینه دارند با پاسخ های کوتاه و راهکارهای مناسب پاسخ دهیم.

-عدم لود شدن سایت به دلیل مغایرت ورژن قالب php قالب سایت با ورژن php کامپیوتر:این مشکلی هست که ممکن است طراحان سایت php بیس با آن مواجه شوند .می دانیم که در حال حاضر اکثر طراحان سایت از قالبهای آماده استفاده می کنند.و این قالبها با نسخه های مختلف php ساخته شده اند .در صورتی که نسخه php قالب با نسخه php کامپیوتر شما مغایرت داشته باشد وب سایت شما لود نمی شود و پیغامی با مزمون مغایرت نسخه php قالب و سیستم به نمایش در می آید.شما می توانید ورژن php سیستم خود را تغییر دهید و یا قالبی با ورژن php سایت خود دانلود و استفاده کنید .

برای تغییر نسخه php سیستم راحت ترین راه تغییر نسخه نرم افزار xamp و یا wamp می باشد .نسخه phpدر این نرم افزارها  به صورت پلکانی می باشند و ورژن های مختلف این نرم افزارها ورژن های مختلف php را دارند.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری

 


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.