وبلاگ تبلیغاتی برای کسب و کارشما

وبلاگ نویسی و تبلیغات از طریق وبلاگ از روش های تاثیرگذار تبلیغات اینترنتی است .وبلاگ ها می توانند با کلمات کلیدی نه چندان مهم به سرعت در صفحه اول گوگل ظاهر شوند.همانطور که قبلا نیز گفته شده است وبلاگ و وبلاگ نویسی برای کسب و کارهای محلی بسیار مناسب و تاثیرگذار است.البته اولین گزینه توصیه شده توسط ما برای کسب و کارهای اینترنتی طراحی سایت است اما برخی از مشتریان به لحاظ هزینه ای ترجیح می دهند که کار را با وبلاگ شروع کنند و در آینده به سمت طراحی سایت حرکت کنند.وبلاگ ها نیز قابلیت های فراوانی دارند ودر حال حاضر نیز قالب های بسیار متنوع  و زیبای وبلاگ برای کسب و کارها طراحی شده اند و به صورت رایگان در اینترنت در دسترس می باشند .این قالب ها معمولا برای وبلاگ  های تولید شده توسط سرویس دهنده های معتیر وبلاگ تولید شده اند.

توصیه ما این هست که هرگز قابلیت های وبلاگ را دست کم نگیرید.وبلاگ به صورتی که به طور اصولی و مداوم مدیریت و بروزرسانی شود می تواند حتی با کلمات کلیدی بسیار مهمی در صفحه اول گوگل ظاهر شود.

ما با ارائه خدمات وبلاگ نظیر تولید محتوا برای وبلاگ و انتخاب و بهینه سازی قالب های وبلاگ  برای کسب و کار و مشتریانی که تمایل به طراحی و استفاده از وبلاگ دارند در خدمت مشتریان هستیم.در ارائه خدمات وبلاگ تنها خدمات تولید محتوا و سئو شامل هزینه می باشند و پروسه هایی نظیر ثبت وبلاگ ،انتخاب قالب و .... شامل هزینه نیستند.

معایب تبلیغات بر اساس وبلاگ

تبلیغات وبلاگی علارغم محاسن بسیار معایبی نیز دارد.یکی از معایب عمده تبلیغات وبلاگی این هست که وبلاگ شما به صورت کامل وابسته به وب سایت ارائه دهنده وبلاگ است و در صورتی که سایت اصلی از کار بیافتد کلیه وبلاگ های زیر مجموعه وب سایت اصلی از کار می افتند.برای مثال سرویس دهنده بلاگفا  چندین بار به دلایل مختلف از دسترس خارج شده یا فیلتر شده است به همین دلیل کلیه وبلاگ های فعال در بلاگفا نیزغیرفعال شده اند .غیرفعال شدن سرویس دهنده های وبلاگ معمولا به صورت موقتی می باشند .در صورتی که سرویس دهنده وبلاگ به صورت کامل از دسترس خارج شود وبلاگ شما نیز به صورت کامل از بین خواهد رفت.

همچنین دارندگان وبلاگ ها مجبور به پیروری از سیاست ها و خط مشی های خاصی هستند که توسط سایت اصلی ارائه می شود.برای مثال معمولا ارائه دهنده وبلاگ می تواند در صفحات شما لوگو ها و برندهای تبلیغاتی غیر مرتبط با کار شما قرار دهند.

نکته:اخیرا برخی ازسرویس دهنده های وبلاگ قوانین جدیدی برای وبلاگها وضع کرده اند.در صورتی که مدیران وبلاگ این قوانین را رعایت نکنند ممکن است وبلاگها بدون اطلاعات ادمین غیرفعال شوند.برای مطالعه موارد بیشتر ایجا کلیک کنید.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری

 

مقالات و مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت تهران

طراحی سایت

طراحی سایت در رباط کریم 

بهینه سازی صفحات وب سایت

اکسپایر شدن دامنه های سایت

آموزش طراحی سایت

افزایش رتبه الکسازی سایت

افزایش حجم دیتابیس در جوملا

افزایش سرعت سایت

طراحی سایت در اسلامشهر

طراحی سایت در رباط کریم

طراحی سایت به زبان انگلیسی

طراحی سایت در ترکیه

 

 

 


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.