استفاده از هاست های با قابلیت addon domain

برخی شرکتهای ارائه دهنده سرویس هاست و دامین سرویس های هاستی ارائه می دهند که در این سرویس ها شما با خرید یک هاست مشخص توانایی add کردن چند دامنه را در هاست مزبور راخواهید داشت.در واقع هاست مزبور به صورت مجازی به چند قسمت تقسیم می شود و هر بخش به یک دامنه متصل می شود و در نتیجه شما چندسایت بر روی یک هاست خواهید داشت.مشتری اینگونه هاست ها معمولا طراحان حرفه ای سایت می باشند که خرید هاست ها با این قابلیت برای آنها مقرون به صرفه تر خواهد بود .اما استفاده از این روش معایبی نیز دارد برای مثال اطلاعات چندین سایت بر روی یک هاست می باشد و در صورتی که برای هاست مشکلی ایجاد شود این مشکل بر روی کلیه سایت ها تاثیرگذار خواهد بود.مورد دیگری که در مورد این هاست ها وجود دارد این هست که اکثر هاست هایی که به صورت addon domain  ارائه می شوند هاست های اشتراکی می باشند که در این هاست ها محدودیت هایی برای استفاده از منابع سخت افزاری وجود دارد و در صورت لود شدن چندین سایت بر روی یک هاست به خصوص که سایت ها با سی ام اس هایی نظیر جوملا و وردپرس طراحی شده باشند که هریک ماژول های فراوانی دارند و در کل سایتهای سنگینی محسوب می شوند ، ممکن است در استفاده از این هاست ها با مشکل کندی سایت و .. مواجه شوید.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.