انتخاب بهترین شرکت هاستینگ

با ما همراه باشیدبا ما همراه باشیدبهترین شرکت خدمات هاستینگ را انتخاب کنیدبهترین شرکت خدمات هاستینگ را انتخاب کنید

چطور بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ را انتخاب کنیم

همه طراحان حرفه ای وب سایت می دانند که انتخاب یک هاست استاندارد و با کیفیت از مهم ترین اقدامات در پروسه طراحی سایت است.یک طراح سایت بایستی بر اساس فاکتورهای بسیار متنوع و مختلف و یا بررسی همه گزینه ها ،بهترین هاست برای سایت خود را انتخاب کند.البته بسیاری از طراحان حرفه ای هاستینگ مورد نظر خود را مدتهاست انتخاب کرده اند و تنها با یک شرکت هاستینگ کار می کنند و از هاست خود راضی هستند.اما این خود می تواند رویه و پروسه ای اشتباه باشد.زیرا کیفیت ارائه خدمات هاستینگ طی سالهای مختلف تغییر می کند و چه بسی هاستینگی که در زمانی یکی از بهترین ارائه دهندگان سرویس های هاست بوده در حال حاضر توان رقابت با سایر هاستینگ ها را نداشته باشد و از کیفیت کمتری برخوردار باشد.

یک طراحی سایت بایستی به صورت مداوم کیفیت و خدمات هاستینگ های مختلف را رصد و بررسی کند و نقاز ضعف و قوت هاستینگ ها را بسنجد.مهم ترین نکاتی که در مورد هاستینگ ها بایستی مد نظر قرار داد سرعت هاستینگ ،امنیت ،پشتیبانی گیری ،قیمت و خدمات پشتیبانی هاست می باشد.

سرعت هاستینگ:سرعت هاستینگ به عوامل زیادی بستگی دارد؛داخلی یا خارجی بودن هاست.ذیرساخت و پهنای باند مورد استفاده هاستینگ،نوع وب سرو و... .در حال حاضر اکثر هاستینگ ها از وب سرورهای Litespeed استفاده می کنند.شما نیز در هنگام خرید هاست حتما این مورد را مد نظر داشته باشید.

اگر طراح حرفه ای سایت هستید و همواره تنها از یک هاست استفاده می کنید بدانید که در این مدت که تنها از یک هاست استفاده  می کرید هاستینگ ها ی جدید با خدمات بسیار عالی ایجاد شده اند که شاید بسیار بهتر از هاست فعلی شما سرویس دهی نمایند.البته در صورتی که از هاست خود راضی هستید شاید تمایل با انتخاب هاست جدید نداشته باشید .اما لازم است بدانید که ارائه خدمات مطلوب تر هاست می تواند بر روی کیفیت سایت و سئو شما تاثیر بسیاری داشته باشد .

پس بدون تعصب به شرکت هاستینگ خود همواره بر اساس رصد و دریافت اطلاعات از هاست های جدید سعی کنید بهترین هاست ممکن را برای سایت خود انتخاب کنید.

لازم است بدانید که مشخص شدن ارزش و کیفی هاست گاه به زمان نیاز دارد.پیشنهاد ما این هست که در صورت انتخاب هاست جدید حداقل به مدت یک سال هاست را به صورت آزمایشی امتحان کنید تا از کیفیت کلیه خدمات هاست مطمئن شوید.و پس از اطمینان از کیفیت هاست مورد نظر به صورت گسترده اقدام به خرید هاست یا انتقال هاست خود به هاستینگ جدید نمایید.

 

در حال بروزرسانی


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.