تصحیح اشتباهات تایپی توسط گوگل در موتور جستجوگر

بسیار پیش می آید که افراد هنگام جستجو در گوگل با تصور اینکه صفحه کلید فارسی هست عبارتی را تایپ کرده و اینتر را می زنند.گوگل به اندازه ای هوشمند است که متوجه این امر می شود و زبان تایپ شما را متوجه شده و وب سایتهایی با زبانی مورد نیاز شما نمایش می دهد.در واقع گوگل متوجه می شود زبانی که تایپ شده زبان اصلی شما نمی باشد و با هماهنگی ترتیب حروف تایپ شده متوجه زبان شما می شود و سایتهایی با زبان شما نمایش می دهد .عبارت xvhpd shdj nv jivhk که مشاهده می کنید در واقع عبارت" طراحی سایت در تهران " می باشد که ما با صفحه کلید انگلیسی تایپ کردیم .

اما چطور گوگل متوجه این امر می شود ؟موتور جستجوگر گوگل به عنوان پربازدید ترین سایت اینترنتی و معتبرترین موتورجستجوگر سایت ،از الگوریتم های بسیار پیچیده و اصولی برای جستجو و نمایش اطلاعات مورد نیاز کاربران استفاده می کند .استفاده از زیرساخت های قدرتمند ،الگوریتم های پویا ،بهره مندی از بهترین متخصصان جهان و قابلیت ها و توانمندی های دیگر بسیار این غول IT امکانات و مزایای بسیاری برای کاربران این وب سایت به ارمغان آورده است .

علاوه بر امکان جستجو ،گوگل قابلیت ها و امکانت فراون بسیاری برای کاربران خود ارائه کرده است که البته متاسفانه به دلایلی از جمله تحریم برخی از این امکانات در داخل کشور عزیزمان ایران قابل دسترسی نمی باشد.

 

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.