تعداد سایتها موجود در اینترنت

ممکن است برای برخی از دوستان سوال پیش بیاید که چه تعداد سایت بر روی اینترنت وجود دارد.وب سایت https://www.internetlivestats.com/ سایتی جامع می باشد که اطلاعات کلی در مورد داده های موجود در اینترنت شامل تعداد سایتها ،تعداد کاربران ،تعداد وبلاگ ها ،تعداد ارسال ایمیل ها و اطلاعات بسیار دیگری را به صورت آن لاین و به روز نمایش می دهد.اگر از این سایت بازدید می کنید ملاحظه می کنید که آمار و ارقام مدام در حال افزایش است .تعداد سایتهای موجود در فضای اینترنت با توجه به اطلاعات موجود در این سایت بیش از یک میلیارد و هفتصد هزار سایت است و تعداد کاربران اینترنت بیش از چهار میلیون کاربر می باشد.برای بازدید از سایت مزبور بر روی این لینک کلیک فرمایید.

تعداد سایتهای موجود دراینترنت

 

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری

 


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.