تکنیک طراحی و سئو چندین سایت موازی برای شرکت

یکی از تکنیک هایی که در حوزه طراحی سایت و سئو به کار می رود طراحی و سئوی چندین سایت برای یک شرکت می باشد.با این روش شرکتی چندین سایت برای خود طراحی می کند و با کار روی سئو سایتها همه آنها را در صفحه اول گوگل بالا می آورد.طراحی و سئو چندین سایت در کنار هم در صورتی که همه این سایتها در صفحه اول گوگل بالا باشند درصد احتمال تماس مشتریان با شما را افزایش می دهد .تصور کنید با جستجوی کلمه "طراحی سایت "وب سایتهای اول ،دوم ،سوم و چهارم وب سایت شما باشند .این امر تاثیر بسزایی در اعتبار شما برای کاربران خواهد داشت .البته انجام این کار نیاز به پرداخت هزینه و وقت زیادی می باشد .در هر حال این تکنیک نه به صورت عمده و تنها توسط تعداد شرکتهای کمی مورد استفاده قرار می گیرد .نیاز به پرداخت هزینه و صرف مدت زمان بالا و همچنین پیچیدگی های مربوطه باعث شده است که تعداد کمی از شرکتها به سراغ استفاده از این روش بروند .استفاده از این روش پیچیدگی های فراوانی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم

-برای استفاده از این روش شما باید به تعداد سایتهایتان نام دامنه و هاست خریداری کنید و همچنین برای طراحی هر سایتی هزینه مجزایی پرداخت کنید.

-برای انجام سئو نیاز دارید که به صورت مجزا بر روی هر کدام از وب سایتها کار کنید .

-برای هر وب سایتی بایستی حتما از مطالب و عنوان های یونیک و مجزا استفاد کنید ،استفاده از محتویات هم شکل رتبه سایت شما در گوگل را کاهش می دهد.

-برای اینکه وب سایتها در صفحه اول گوگل بالا باشند باید به صورت مستمر بر روی تک تک سایتها کار کرد که این امر نیاز مبرم به استخدام متخصصین این رشته را ایجاب می کند.

شرکت طراحی سایت نونگار یکی از شرکتهایی هست که در تهران فعالیت دارد و از این روش برای جذب مشتری استفاده کرده است.شرکتهای دیگری نیز در تهران و سایر شهرستان ها با این روش در حال فعالیت هستند.اما به دلیل هزینه های بالای مورد نیاز استفاده از این روش به نظر نمی رسد استفاده از این روش در آینده با استقبال فراوانی توسط شرکتها روبرو شود.

 

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.