راهکارهای افزایش بازدید از سایت

یکی از دغدغه های مهم مدیران و دارندگان سایتهای اینترنتی ،افزایش بازدید مخاطبان و کاربران از سایتشان می باشد.در واقع  هدف از طراحی سایت دیده شدن توسط کاربران است.وقتی صحبت از بازدید از سایت و دیده شدن توسط مخاطبان می کنیم در واقع منظورمان بازدید واقعی هست نه بازدیدهای سوری که توسط وب سایتهای مختلف انجام می شود .یک مدیر سایت همواره بایستی سعی کند کاربران بیشتری از سایتش بازدید کنند و از طریق راههای مختلف سعی بر دست یافتن به این مهم نماید.در زیر برخی از روش ها و راههای ارتقاء بازدید کاربران از سایت آورده شده است .برخی از این روش ها به صورت تجربی و با ابتکار گروه طراحی سایت تهران ابداع شده است .

معرفی سایت به موتورهای جستجوگر و ارتقاء سایت در این وب سایتها

چاپ آدرس وب سایت بر روی کارت ویزیت ،بنرها و کاتالوگ ها تبليغاتی

ارسال آدرس سایت به مخاطبان در شبکه های اجتماعی و درخواست بازدید سایت از آنها

ارسال آدرس سایت به مشتریان قدیمی و توضیح محصولات و خدمات موجود در سایت

درنظر گرفتن تخفیف ويژه برای مشتریانی که از سایت مراجعه می کنند

طراحی کلیپ های کوتاه از قسمتهای مختلف سایت و قرار دادن در اینترنت

 

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.