طراحی سایت در اسلامشهر؛راهکاری عالی برای تجارت الکترونیک در اسلامشهر

قیمت های طراحی سایت در اسلامشهر در سال 1401

قیمت طراحی سایت در سال 1401 در اسلامشهر

قیمت طراحی سایت‌های ما در سال 1401 20 تا 30 درصد افزایش داشته است. هرچند ما تخفیفاتی داریم که به مشتریان فعال یا ساکن در اسلامشهر ارائه می‌دهیم. دامنه ir و هاست رایگان ازجمله این تخفیفات برای برخی از پلن های ما هستند.

قیمت طراحی شخصی در اسلامشهر= 2/500/00 تومان شامل طراحی، تولید و قرار دادن محتوا در سایت، قالب شرکتی با لایسنس، پشتیبانی امنیت تا 1 سال

قیمت طراحی شرکتی در اسلامشهر=3/500/000 تومان شامل طراحی، تولید محتوا و قرار دادن محتوا در سایت،، قالب شرکتی با لایسنس، پشتیبانی امنیت 1 ساله، هاست و دامنه رایگان

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در اسلامشهر = 000/500/4 میلیون شامل طراحی، تولید محتوا و قرار دادن محتوا در سایت، قالب شرکتی با لایسنس، پشتیبانی امنیتی 1 ساله، هاست و دامنه رایگان

وظایف مدیران وب سایت ها

مدیر وب سایت وظایف مدیریتی گسترده ای از جمله طراحی، توسعه، نگهداری و عیب یابی وب سایت ها را بر عهده دارد. آنها همچنین مسئول ایجاد و به روز رسانی محتوا، پیاده سازی پروتکل های امنیتی، ایجاد نسخه پشتیبان، مرتب سازی مسائل نرم افزاری و موارد دیگر هستند. مدیران سایت با نام admin سایت نیز شناخته می شوند. در زیر قابلیت ها و توانایی های admin و super admin سایت را ذکر می کنیم.

ادمین کاربر اصلی است که بالاترین سطح دسترسی به وب‌سایت شمارا دارد. مدیران می‌توانند محتوا را در همه صفحات اضافه کنند و به همه موارد موجود در نوارابزار مدیریت دسترسی داشته باشند. این بدان معنی است که ادمین ها می‌توانند تنظیمات گسترده سایت مانند طراحی وب سایت شما و طرح صفحه اصلی را کنترل کنند.

Super Administrator کاربری است که به تمام اشیا، پوشه ها، الگوهای نقش و گروه های موجود در سیستم دسترسی کامل دارد. یک سایت می تواند یک یا چند Super Administrator داشته باشد. یک Super Administrator می تواند کاربران، گروه ها و سایر مدیران فوق العاده ایجاد کند.

طراحی انواع سایت در اسلامشهر

طراحی سایتهای پزشکی در اسلامشهر

اسلامشهر از شهرستان‌هایی هست که در آن تعداد بسیار زیادی مطب و مراکز تشخیصی درمانی فعالیت می‌کنند. تعداد مراکز درمانی در این شهر بسیار بالاست ازاین‌رو رقابت بسیاری زیادی در بین این مراکز برای جذب بیمار وجود دارد. طراحی سایت و سئو ازجمله مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند در تبلیغات برای یک مرکز درمانی بسیار مؤثر باشد. با توجه به افزایش هزینه  بسیار بالای کاغذ و تبلیغات محیطی اکثر پزشکان و مراکز پزشکی به طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی ازجمله سئو، تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام و درج آگهی در سایت‌های تبلیغاتی روی آورده‌اند.

در میان کلیه انواع روش‌های تبلیغاتی طراحی سایت محیطی کاملاً اختصاصی و سفارش برای شما ایجاد می‌کند تا با فراغ بال و بدون هیچ‌گونه محدودیتی اقدام به تبلیغات در سایت نمایید. دارا بودن یک وب‌سایت با گروه پشتیبانی قوی امکانات و پتانسیل بسیار بالایی برای تبلیغات در فضای مجازی برای شما ایجاد می‌کند. امکاناتی که یک وب‌سایت برای شما ایجاد می‌کند بسیار فراتر از شبکه‌های اجتماعی و سایر روش‌های تبلیغات در بستر اینترنت می‌باشند.

ما نمونه کارهای بسیاری درزمینهٔ طراحی سایت‌های پزشکی در اسلامشهر داشته‌ایم. طراحی سایت سازمان نظام پزشکی اسلامشهر، طراحی سایت مرکز فیزیوتراپی اسلامشهر، طراحی سایت مرکز دندانپزشکی دکتر بیابانی در اسلامشهر ازجمله مراکز درمانی طرف قرارداد ما درزمینهٔ طراحی سایت و سئو می‌باشند.

سئو سایت در اسلامشهر

انجام سئو بر روی سایت از مهم‌ترین و ارزشمندترین اقداماتی هست که صاحبان وب سایتها می‌توانند بر روی سایت انجام دهند. هر طراح سایتی لزوماً نمی‌تواند سئو کار ماهر و خوبی باشد. انجام سئو نیاز به ممارست و پشتکار فراوان دارد. در امر طراحی سایت طراح در مدت‌زمان معینی سایتی را طراحی کرده و ارائه می‌دهد و امر طراحی سایت به پایان می‌رسد. اما مقوله سئو مقوله‌ای کاملاً متفاوت و پویاست. برخی سئو سایت را با پشتیبانی سایت اشتباه می‌گیرند. در مقوله پشتیبانی سایت، وب مستر و مالک سایت در بازه‌های زمانی مختلف اطلاعاتی را در سایت درج می‌کند. همچنین چک کردن آنلاین بودن سایت، بکاپ گیری از سایت و تضمین امنیت سایت بر عهده مسئول پشتیبانی سایت است.

شاید بتوان سئو سایت را پشتیبانی هدفمند سایت نیز نامید. معمولاً شرکت‌هایی که سئو سایتی را بر عهده می‌گیرند امر پشتیبانی آن را نیز تقبل می‌کنند. به‌روزرسانی‌های مکرر سایت یکی از بهترین گزینه‌های برای ارتقاء سئو سایت است. البته در سئو سایت مطالب و به‌روزرسانی‌ها بایستی در راستای ارتقاء کلمات کلیدی موردنظر انجام گیرد. سئو کار با درج مطالب مربوط به کلمات کلیدی موردنظر خود به‌صورت هوشمندانه‌ای می‌تواند رتبه سایت خود را با کلمات موردنظرش ارتقاء دهد. البته برای انجام این امر بایستی از روش‌های اصولی و استاندارد استفاده کرد.

هزینه سئو سایت در اسلامشهر چقدر است؟

انجام سئو سایت یک امر توافقی است و بر اساس کلمات کلیدی موردنظر کاربر انتخاب می‌شود. هرچقدر کلمات کلیدی و عبارت‌های درخواستی کوتاه‌تر و کلمات کلیدی انتخابی شناخته‌شده‌تر باشد هزینه انجام سئو بیشتر و هرقدر کلمات

انتخابی کاربر  طولانی‌تر و کمتر شناخته‌شده‌تر باشد هزینه انجام سئو کمتر خواهد بود. بسیاری از کاربرانی که درخواست طراحی سایت در اسلامشهر می‌دهند درخواست دارند که سایتشان با کلمه موردنظر + عبارت "در اسلامشهر" در صفحه

اول گوگل باشد. هزینه انجام سئو به این صورت از مبلغ  300 تا 700 هزارتومان است و بستگی مستقیم به فعالیت وب‌سایت موردنظر و کلمه کلید انتخابی کاربر دارد.

مرکز طراحی سایت تهران انجام سئو سایت مشتریان محترم در شهرستان اسلامشهر را می‌پذیرد.

طراحی سایت در اسلامشهر

طراحی سایت در اسلامشهر یکی از مهم‌ترین کلماتی هست که ما سئو سایت خود را بر آن بنا نهاده‌ایم. اسلامشهر با دارای بودن ظرفیت عظیمی از تولید و صنعت در کشور قطعاً سهم بسیار بیشتری در ثبت سفارش طراحی سایت و تبليغات اینترنتی در آینده خواهد داشت. به دلیل عدم اطلاع‌رسانی کافی درزمینهٔ فواید طراحی سایت به تولیدکنندگان در این منطقه تعداد بسیار کمی از تولیدکنندگان در این منطقه اقدام به طراحی سایت برای کسب‌وکار خود نموده‌اند. امیدواریم با تبليغات و اطلاع‌رسانی بهروش‌های مختلف درزمینهٔ طراحی سایت و سئو بتوانیم تأثیر این نوع تبلیغات بر رونق و رشد کسب‌وکارها را به کارفرمایان عزیز در این منطقه گوشزد نماییم.

هزینه طراحی سایت در اسلامشهر

بر اساس سیاست‌گذاری‌های جدید مرکز طراحی سایت تهران هزینه طراحی سایت در اسلامشهر 10 درصد کمتر از هزینه طراحی سایت در تهران و سایر نقاط کشور است. در مورد سئو و پشتیبانی سایت نیز سایت‌های طراحی‌شده برای کسب و

کارهای فعال در اسلامشهر شامل 10 درصد تخفیف می‌باشند.

رعایت خصوصیت userfreindly در طراحی سایت

رعایت خصوصیت userfreindly و راحتی کار برای کاربران و مدیران سایت  از مهم‌ترین مواردی هست که یک طراح سایت هنگام طراحی بایستی مدنظر داشته باشد. طراح سایت بایستی به این موضوع توجه داشته باشد که پس از طراحی و تحویل سایت به مشتری امکان دارد سایت در اختیار کاربرانی برای به‌روزرسانی و مدیریت سایت قرار گیرد و این کاربران بایستی به‌راحتی بتوانند سایت را مدیریت و به‌روزرسانی نمایند. سادگی و کارایی پنل مدیریتی سایت کار مدیریت سایت را بسیار آسان و دلپذیر می‌کند و حتی کاربرانی که آشنایی چندانی با مدیریت سایت نداشته باشند با آموزش‌های کوتاهی می‌توانند کار با پنل مدیریت سایت را فرابگیرند. در کنار سادگی و کارایی پنل مدیریت وجود نقشه‌ای از بخش‌های مختلف سایت به همراه ارتباطات مختلف این بخش‌ها در درک و آنالیز سایت برای کاربران جدید بسیار مفید خواهد بود.

تأثیر محتوای صحیح و مفید وب‌سایت بر کاربران

یکی دیگر از مواردی که هنگام طراحی و پشتیبانی سایت  بایستی رعایت کرد استفاده از تصاویر، ویدئوها، مطالب و در کل اطلاعات مفید و صحیح است. همواره در طراحی سایت و پشتیبانی از آن به جزئیات اهمیت دهید. کاربران ریزبین و نکته‌سنج با یک‌بار مشاهده سایت به‌سرعت متوجه اشکالات سایت می‌شوند. وجود اشکال در محتوای سایت نظیر اشتباهات املایی، تصاویر و کلیپ‌های تصویری نامربوط می‌تواند باعث سلب اعتماد بازدیدکنندگان از سایت شود و اعتبار سایت شمارا زیر سؤال ببرد. همواره سعی کنید پس از اضافه کردن و ویرایش مطالب سایت یک‌بار مجدداً مطالب را بررسی و در صورت نیاز اصلاح نمایید. درواقع شما با رعایت موارد ذکرشده نشان می‌دهید که برای کاربران و بازدیدکنندگان از سایت اهمیت و ارزش بالایی قائل هستید.

________________________________________________________________________

طراحی سایت در کمترین زمان ممکن

انجام طراحی سایت بین یک تا سه هفته زمان می‌برد. برخی مشتریان به دلایل مختلف ازجمله برگزاری نمایشگاه و...اصرار به طراحی و تکمیل سایت درزمانی کمتر از زمان متعارف دارند. این مرکز در صورت نیاز مشتریان قادر است در کمتر از دو روز سایت‌هایی باکیفیت قابل‌قبول طراحی نماید. البته مدت‌زمانی  جهت ثبت دامین و خریدهاست و رجیستر شدن و همچنین تنظیمات dns  هاست و دامین  نیاز هست که معمولاً این موارد کمتر از یک ساعت قابل انجام  است.

خدمات تبليغات گوگل در اسلامشهر

یکی از خدمات سئو که شرکت گوگل به‌صورت مستقیم انجام می‌دهد تبليغات پولی گوگل است. این تبليغات که بانام google addvertising شناخته می‌شود به‌صورت پکیج‌های شارژی اراده می‌شود. در این روش تبليغاتی، مشتری با خرید پکیج‌های ارائه‌شده و انجام تنظیمات و انتخاب کلمات کلیدی  مناسب برای وب‌سایت، شما به‌سرعت در صفحه اول گوگل نمایش داده می‌شود. اگر در جستجوگر گوگل جستجو کرده باشید حتماً با این‌گونه از تبليغات مواجه شده‌اید. در کناری سایت‌هایی که به‌صورت addvertising تبليغات می‌کنند کلمه ad را مشاهده می‌شود. این روش تبليغاتی برای کسانی مناسب هست که می‌خواهند وب سایتشان در کمترین زمان ممکن در صفحه اول گوگل مشاهده شود. مرکز طراحی سایت در تهران خدمات مزبور را به‌صورت سفارشی و باقیمت مناسب برای سایت‌های مشتریان در اسلامشهر انجام می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مدیریت وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.

تخفیف ويژه طراحی سایت در اسلامشهر

مشتریان عزیزی که از منطقه اسلامشهر سفارش طراحی سایت را به مرکز طراحی سایت و سئو تهران بدهند می‌توانند از تخفیفات ويژه این مرکز جهت طراحی سایت برخوردار شوند. تخفیفات در ایام و مناسبت‌های مختلف است. همچنین این تخفیفات در خریدهاست و دامنه نیز اعمال می‌شوند.

پکیج قیمت سایت‌های مختلف مرکز در اسلامشهر

هزینه طراحی سایت‌های مختلف این مرکز به موارد زیادی بستگی دارد ولی در کل رنج قیمت طراحی سایت‌های این مرکز از 500 هزار تومان شروع می‌شود. نرخ‌های معمول سایت‌ها به شرح زیر می‌باشند.

هزینه طراحی سایت با قالب‌های اختصاصی شده  توسط مرکز 500 هزار تومان

هزینه طراحی سایت با قالب انتخابی کاربر 700 هزار تومان

هزینه طراحی سایت فروشگاهی بدون درگاه پرداخت 1 میلیون تومان

هزینه طراحی سایت فروشگاهی بااتصال به درگاه پرداخت 2 میلیون تومان

هزینه طراحی قالب اختصاصی از 4 میلیون به بالا

هزینه خرید قالب با مرکز طراحی سایت تهران است.

البته همان‌طور که گفته شد مشتریان عزیزی که از اسلامشهر جهت طراحی سایت تماس می‌گیرند از تخفیف ويژه مجموعه برخوردار می‌باشند.

 طراحی سایت ارزان در اسلامشهر

مرکز طراحی سایت و سئو تهران اقدام به آماده‌سازی پکیج‌هایی از قالب‌های اختصاصی شده نموده است و باقیمت پایین در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.. با توجه به اینکه اسلامشهر از مناطقی است که قیمت طراحی سایت و هزینه پایین از اولویت‌های مشتریان این منطقه است. مرکز طراحی سایت و سئو تهران این پکیج‌های آماده را برای مشتریان به‌صورت متنوع در اصناف مختلف ارائه می‌دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کارها با شماره‌های درج‌شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

شرکت‌های طراحی سایت در اسلامشهر

همان‌طور که قبلاً گفته شد اسلامشهر یکی از شهرهای صنعتی تهران و کشور است که شرکت‌های فراوانی در این شهر مشغول فعالیت می‌باشند. متأسفانه تعداد بسیار کمی شرکت درزمینهٔ های طراحی سایت و تبليغات اینترنتی در این شهر فعالیت دارند که این تعداد محدود نیز به‌صورت شعبه‌ای و نه به‌صورت جامع و کامل در این شهر فعالیت ندارند. یکی از دلایل این امر ترجیح شرکت‌های طراحی سایت به جذب مشتری در تهران است. مشتریانی که از تهران برای سفارش طراحی سایت مراجعه می‌کنند نسبت به مناطق پایین‌شهر مانند اسلامشهر دست‌ودل‌بازتر هستند و ترجیح می‌دهند که هزینه بیشتری انجام دهند و البته خروجی و نتیجه بیشتری نیز دریافت کنند. اما در اسلامشهر انجام هزینه‌های طراحی سایت و تبليغاتی این سبکی با استقبال کمتری نسبت به تهران روبرو شده است. البته برخی از مشتریان به دلیل بالا بودن قیمت طراحی سایت در تهران ترجیح می‌دهند سفارش‌های طراحی سایت شرکت خود را به شرکت‌های تبليغاتی فعال در اسلامشهر و مناطقی ازاین‌دست بدهند. مرکز طراحی سایت و سئو تهران به‌صورت اختصاصی در شهرستان اسلامشهر مشغول فعالیت درزمینهٔ طراحی سایت و سئو است. ما سعی می‌کنیم به مشتریانی که از شهرستان اسلامشهر برای طراحی سایت مراجعه می‌کنند با در نظر گرفتن تخفیفاتی هزینه‌های طراحی سایت را برای این عزیزان سبک‌تر کنیم.

وبلاگ نویسی در اسلامشهر

برخی مشتریان عزیز به دلایل مالی توان طراحی سایت برای خود را ندارند. ازاین‌رو به این دوستان توصیه می‌شود برای رونق کسب‌وکار خود برای خود وبلاگی ثبت کنند و در این وبلاگ به تبليغ کسب‌وکار خود بپردازند. البته وبلاگ نویسی به شیوه‌ای درست و اصولی که بتواند در موتورهای جستجوگر نیز رتبه قابل قبولی داشته باشد نیازمند دانش تخصصی و نویسندگی فنی است. البته دانش فنی  مقوله‌ای است که هرکسی در کسب‌وکار خود دارد و بسیاری افراد بادانشی که در کسب‌وکار خوددارند می‌توانند کتابی در این زمینه بنویسند. اما توانایی و فن نوشتن چیزی است که از عهده همه‌کس خارج است. شعبه اسلامشهر مرکز طراحی سایت و سئو تهران با دارا بودن نویسندگان خبره و باتجربه درزمینهٔ های تخصصی مختلف اطلاعات فنی و تخصصی شمارا استخراج کرده و در قالب مقالاتی شیوا و قابل‌فهم در وبلاگتان درج کرده و در معرض دید کاربران قرار می‌دهد. همچنین پکیج کاملی از قالب‌های مختلف درزمینهٔ های کاری متفاوت وجود دارد که با دانلود و استفاده از آن می‌توانید به وبلاگ خود زیبایی و کارایی دوچندان بدهید.

متدهای طراحی سایت در اسلامشهر

همان‌طور که می‌دانید طراحی سایت روش‌ها و نرم افزاهای مختلفی دارد و انجام این کار بسیار متنوع است. ما با داشتن متخصصین توانمند  و باتجربه  در اسلامشهر و تهران  توانایی طراحی سایت با انواع متدها و روش‌های طراحی سایت و برنامه‌نویسی را داریم در زیر برخی متدها و روش‌های طراحی سایت و برنامه‌نویسی را ذکر می‌نماییم.

طراحی سایت با جوملا

طراحی سایت با ورد پری

طراحی سایت با دروپال

طراحی قالب انواع وب‌سایت با نرم‌افزار artisteer

طراحی سایت با نرم‌افزار visualstudio.net و برنامه‌نویسی asp.net

برنااممه نویسی صفحات وب با php

سئو سایت در اسلامشهر

یکی از خدمات بسیار مهمی که مرکز طراحی سایت و سئو تهران در اسلامشهر برای مشتریان عزیز انجام می‌دهد خدمات سئو سایت است. خدمات سئو یکی از مهم‌ترین خدمات درزمینهٔ طراحی و توسعه صفحات وب هست و بسیاری از مشتریان به دلیل ارتقاء رتبه سایتشان در موتورهای جستجوگر اقدام به طراحی سایت می‌نمایند. مرکز طراحی سایت و سئو تهران با داشتن مهندسینی بسیار زبده و باتجربه درزمینهٔ سئو و همچنین نویسندگان قهاری درزمینهٔ تولید محتوای سایت در خدمت مشتریان عزیز در اسلامشهر است. متخصصین ما در هر منطقه از اسلامشهر که باشید به‌صورت حضوری و در کمترین زمان ممکن در دفتر کار شما حضور خواهند داشت و در صورت نیاز مشاوره‌های تخصصی را به شما عزیزان ارائه خواهند نمود.

نمونه کارهای طراحی‌شده سایت در اسلامشهر

مرکز طراحی سایت و سئو تهران نمونه کارهای بسیاری را برای مراکز فعال در اسلامشهر طراحی نموده است. اکثر سایت‌های مزبور برای شرکت‌های تولیدی و مراکز درمانی اسلامشهر می‌باشند. در زیر مشخصات چند شرکت و مرکز درمانی که طرف قرارداد با مرکز طراحی سایت و سئو تهران بودند ارائه‌شده است.

1-مرکز فیزیوتراپی باغ فیض اسلامشهر: کلیه خدمات مربوط به طراحی سایت و دوربین مداربسته این مرکز درمانی توسط مرکز طراحی سایت و سئو تهران انجام‌شده است. وب‌سایت این مرکز پزشکی با آدرس eslamshahrspine.ir در دسترس است که توسط مرکز طراحی سایت و سئو تهران طراحی‌شده است. سایت طراحی‌شده دارای قالبی بسیار زیبا و واکنش گرا بود و به‌صورت کامل سئو شده است. این وب‌سایت با کلمات بسیار زیادی در اسلامشهر در رتبه اول صفحه اول گوگل است.

2-مرکز دندانپزشکی دکتر لشگری: وب‌سایت مرکز دندانپزشکی دکتر لشگری واقع در اسلامشهر توسط مرکز طراحی سایت و سئو تهران طراحی‌شده است برای طراحی قالب این وب‌سایت از قالب نهال استفاده‌شده است. قالب نهال قالبی پزشکی با رنگ‌بندی‌ها مختلف و بسیار زیبا است. همچنین این وب‌سایت با کلمه دندانپزشکی در اسلامشهر در رتبه اول و یا دوم صفحه اول گوگل است. آدرس وب‌سایت drlashgary.com

 بکاپ گیری و ویروس‌یابی سایت 

یکی از اقداماتی که مدیران سایت‌ها بایستی به‌صورت مستمر و همیشگی انجام دهند تهیه بکاپ از سایت است. کلیه هاستینگ‌ها در بازه‌های زمانی مختلف از سایت‌های موجود در سرور بکاپ تهیه می‌کنند. اما مدیران سایت هرگز نبایستی به این امر اکتفا کنند زیرا ممکن است به دلایل مختلف مانند بروز مشکلات نرم‌افزاری و ... بکاپی از سایت شما تهیه نشود و یا  این کار به‌صورت ناقص انجام شود. ازاین‌رو گرفتن بکاپ از سایت یک امر ضروری است.     

 در هاستینگ‌هایی که از کنترل پنل cpanel استفاده می‌کنند گزینه‌ای به نام full backup وجود دارد که از طریق این گزینه می‌توانید یک بکاپ کلی از همه فایل‌ها، دیتابیس‌ها و سایر اطلاعات سایت تهیه نمایید. فایل‌های بکاپ را حتماً از روی سرورهاست دانلود کرده و بر روی کامپیوتر یا دیسک ذخیره‌سازی کنید. تهیه بکاپ از سایت‌ها یکی از جنبه‌های امنیتی است که غفلت از آن می‌تواند عواقب بسیار بدی برای سایت شما داشته باشد.

یکی دیگر از خدماتی که هاستینگ‌ها ارائه می‌دهند امکان ویروس‌یابی از سایت است. شما می‌توانید با انجام این گزینه سایت خود را در بازه‌های زمانی مختلف ویروس‌یابی نمایید و از سلامت داده‌های خود مطمئن شوید.

درباره اسلامشهر

اسلامشهر یکی از شهرهای مهم و پرجمعیت تهران و کشور است. این شهر به دلیل نزدیکی به تهران و دارا بودن تعداد زیاد شهرک‌ها و کارخانه‌های کوچک و بزرگ صنعتی از موقعیت ممتازی به لحاظ صنعتی در کشور برخوردار است. شرکت‌ها و کارخانه‌های کوچک و بزرگ بسیاری در اسلامشهر فعال هستند. بسیاری از این شرکت‌ها محصولات خود را جهت عرضه به بازار به فروشندگان عمده در بازار ارائه می‌دهند و نیز فروشندگان عمده محصولات را به فروشندگان خرده می‌فروشند. در این چرخه به دلیل وجود واسط قیمت جنس تولیدشده بسیار بیشتر از قیمت کارخانه به دست مشتری می‌رسد و همچنین و از سوی دیگر به دلیل طولانی بودن این سیکل مدت‌زمانی طول می‌کشد تا جنس تولیدشده توسط تولیدکننده به دست مشتری برسد. ازاین‌رو ایجاد یک سیستم تبليغاتی زودبازده و کاربردی برای عرضه مستقیم محصولات و ارتباط بین خریدار و تولیدکننده می‌تواند برای تولیدکننده و خریدار بسیار سودمند باشد. امروزه با توجه به افزایش چشم‌گیر خریدهای اینترنتی داشتن یک سایت کاربردی که برای موتورهای جستجوگر تعریف‌شده باشد می‌تواند راهگشا باشد. این شرکت‌ها می‌توانند باصرفه هزینه ناچیزی تغییرات شگرفی درزمینهٔ فروش محصولات خود داشته باشند. مرکز طراحی سایت و سئو تهران در منطقه اسلامشهر نیز فعال است و در صورت نیاز مشتریان عزیز اقدام به طراحی سایت‌های باکیفیت بالا برای این عزیزان می‌نماید.

مقالات مرتبط:

آموزش طراحی سایت 

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت به زبان انگلیسی

طراح سایت

سایت در اسلامشهر

سایت در اسلامشهر

اسلامشهر یکی از شهرستان های صنعتی استان تهران است و شرکتهای بزرگ و کوچک فراوانی را در خود جای داده است .با پیشرفت تکنولوژی و لزوم تبليغات در فضای مجازی کارفرمایان دریافته اند که باید در زمینه تبليغات در فضای اینترنت فعالیت داشته باشند . بسیاری از این شرکتها سایتهایی برای خود طراحی کرده اند و محصولات خود را در آن آگهی کرده اند.اینجانب به دلیل ارتباط با بسیاری از شرکتها ،موسسات و مراکز درمانی به شخصه بسیار دیده ام که شرکتی برای فروش محصولات خود سایتی طراحی کرده است و سایت به صورت راکت بر روی اینترنت هست و هیچ فعالیت خاصی در زمینه سئو سایت بر روی سایت انجام نمی شود .دلیل این امر می تواند نا آگاهی مشتریان سایت و سو استفاده و کم کاری طراحان سایت باشد.

مرکز طراحی سایت و سئو تهران فعالیت ويژه ای در شهرستان اسلامشهر دارد.از جمله فعالیت های این مرکز طراحی سایت ، انجام خدمات سئو و انتقال تصویر دوربین مداربسته می باشد .انجام خدمات فوق در اسلامشهر به صورت آن کال و در کمترین زمان ممکن می باشد .لازم به ذکر است در زمینه طراحی سایت برای مشتریانی که در اسلامشهر سفارش این محصول را می دهند خدمات ويژه ای نظیر آموزش و پشتیبانی یکساله رایگان ارائه می شود.

تست سرعت سایت

تست سرعت سایت با ابزارهای مختلفی قابل انجام است.ساده ترین راهی که ممکن است به ذهن برسد این هست که آدرس سایت را در مرورگر وارد کنید و مدت زمان لود شدن سایت را محاسبه کنید.اما این روش به چند دلیل ممکن است شما را گمراه کند و نتایج کاملا درستی نمایش ندهد.در زیر به توضیح این موارد می پردازیم.
استفاده از حافظه کش:اول این که در صورتی که سایتی را برای اولین بار در مرورگر ملاحظه می کنید اطلاعاتی از سایت در حافظه کش سیستم قرار می گیرد و در دفعات بعدی ،سیستم برخی اطلاعات را به جای سرور سایت از حافظه کش فراخوانی می کند و سایت سریعتر لود می شود.
از طرف دیگر برای دریافت سرعت دقیق سایت شما باید از مناطق مختلف ،سرویس دهنده های اینترنتی مختلف و زمان های مختلفی سرعت سایت را بررسی کنید.برخی سرورهای هاستینگ ممکن است به دلایل فنی در برخی روزها کارکرد بهتری داشته باشند و برخی مواقع کندتر عمل کنند.همچنین دیده شده است که برخی سایتهای موجود در برخی هاستینگ ها با اینترنت ارائه شده توسط برخی شرکت ها به خوبی کار نمی کنند.
برای مثال ما سایتی را هاستینگ وب رمز بارگذاری کردیم .کاربرانی که از اینترنت های شاتل وصبانت وارد این سایت می شدند زمانی که سایتی در مرورگرشان لود می شد در صورتی که می خواستند به صفحات بعدی سایت بروند سایت آف لاین می شد و برای مشاهده سایت باید پس از چند ثانیه دیگر سایت را مجدد لود می کردند.

سرعت سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

در ابتدا لازم است بدانید که به دلیل نوسان سرعت اینترنت و نواسان احتمالی سرورهاستینگ سرعت سایت را به صورت میانگین در نظر بگیرید.یعنی از مکان های مختلف و زمان های مختلف و سرویس دهنده های مختلف اینترنت سرعت سایت را بررسی کنید.برای افزایش سرعت سایت اول از همه باید به سایت خود نگاه کنیم.با رعایت مواردی چون استفاده از تصاویر با حجم کم،کدهای بهینه در سایت،کم کردن موارد و کدهای غیرضروری،تنظیمات مختلف بهینه سازی و ... می توانید  اطمینان داشته باشید که سایت سریعی طراحی کرده اید.در مرحله بعد انتخاب هاستینگ مناسب و با کیفیت امری بسیار مفید و مهم است.

ابزار تست سرعت سایت

شاید راحت ترین و بهرتین ابزار تست سرعت سایت وب سایتهای آنلاین تست سرعت باشند.شما به راحتمی می توانید ادرس سایت خود را در این وب سایت ها درج کنید و سرعت و رتبه سایت خود را ملاحظه کنید.مهم ترین و معتبرترین این وب سایتها سایت https://gtmetrix.com/ می باشد.این وب سایت امکانات بسیار خوبی دارد.این سایت در کنار نمایش سرعت شما دلایل افت سرعت سایت شما را نیز با جزئیات توضیح می دهد.در این وب سایت فایل ها و تصاویری که باعث  کند شدن سایت شما شده اند نمایش داده می شوند.

درحال بروزرسانی

پیام خطای Page actions are temporarily disabled در کنسول گوگل مستر تولز

گوگل وب مستر تولز قابلیت دارد که از آن می توان برای معرفی قسمت ها و لینک های مخلتف سایت استفاده کرد.به این صورت که برای این کار باید به قسمت performance رفته و ادرس مورد نظر خود را قسمت جستجو قرار داده و اینتر کنید.در صورتی که این کار را به درستی انجام داده باشید چند حالت اتفاق می افتد.
1-در صورتی که صفحه شما ایندکس شده باشد گوگل پیام می دهد که این صفحه ایندکس شده است.یعنی این صفحه قبلا توسط گوگل شناسایی شده است.
2- در صورتی که صفحه شناسایی نشده باشد پیامی ظاهر می شود که به شما اطمینان می دهد که درخواست شما ثبت شده است.
البته حالت های دیگری نیز ممکن پیش بیاید که ذکر ان در این مقاله نمی گنجد.

اما اخیرا مشکلی در در این قسمت از گوگل ایجاد شده است که در صورتی که آدرس صفحه مورد نظرتان را در مرورگر ثبت می کنید پیام خطایی با عبارت  پیام خطای Page actions are temporarily disabled در کنسول گوگل مستر ظاهر می شود.در صورتی که این خطا را مشاهده کردید اصلا نگران نشوید.گوگل این قسمت را برای مدت زمان موقتی غیرفعال کرده است.و به احتمال بسیار زیاد پس از انجام بروزرسانی های مورد نظر گوگل این قسمت مجدد فعال می شود.همچنین گوگل از سایر طرق به صورت منظم اقدام به ایندکس کردن صفحات شما می نماید.

1

خدمات ما در اسلامشهر

طراحی سایت در اسلامشهر
سئو سایت در اسلامشهر
پشتیبانی سایت در اسلامشهر
برنامه نویسی سایت در اسلامشهر
طراحی سایت پزشکی در اسلامشهر

موتورهای جستجوگر ایرانی

همواره در داخل ایران صحبت هایی از جایگزینی سرویس خارجی نظیر شبکه های اجتماعی ،موتورهای جستجوگر و ... می شود.در این زمینه شبکه های اجتماعی مختلف  به صورت مکرر با فیلترمواجه شده اند. تجربه نشان داده است که مردم همواره به شبکه های اجتماعی خارجی بیشتر اعتماد دارند و با وجود فیلترینگ این شبکه ها سعی در استفاده از فیلتر شکن برای دور زدن فیلترها دارند.اما در مورد موتورهای جستجوگر مسائل دیگری در میان است.موتورهای جستجوگر نیازهای علمی کاربران اینترنتی را برطرف می کنند و وب سایتها را نمایش می دهند.اهمیت موتورهای جستجوگر شاید بسیار متفاوت تر و فراتر از شبکه های اجتماعی باشد از این رو فیلتر کردن موتور جستجوگری نظیر گوگل شاید در حال حاضر عمری نشدنی و غیرقابل تصور باشد.

در بین موتورهای جستجوگر موتورجستجوگر گوگل یک مرجع کامل برای جستجوهای به اکثر زبان های دنیا می باشد.منابعی که گوگل معرفی می کند از دقت بسیار بالایی برخوردار است و در اکثر مواقع گوگل بهترین منابع را به کاربر معرفی می کند.

در چند سال اخیر شاهده بوده ایم که چند موتور جستجوگر داخلی راه اندازی شده است به امید اینکه در آینده بتواند جایگزین موتور جستجوگر گوگل باشد.موتورهای جستجو گر salam.ir یا parsijoo.ir از این جمله موتروهای جستجوگر هستند که البته با استقبال خاصی مواجه نشدند .با جستجوهایی که به صورت تست از این موتورها انجام دادیم نتیجه گرفتیم که اولویت بندی  نتایجی که این موتروهای جستجوگر نمایش می دهند اولیت بندی صحیحی نیست و سایتها یا وبلاگ هایی  با اعتبار بسیارکم گاها در نفرات اول هستند و سایت های معتبر در رتبه های پایین تر .

هنوز راه زیادی هست که موتورهای جستجوگر ایرانی بتوانند نتایج معتبر و صحیحی ارائه دهند و توجه کاربران ایرانی را جلب کنند .هر چند دلیل این امر که اصولا چرا باید جایگزینی برای موتورجستجوگر بی رغیب گوگل بود هنوز مشخص نیست  ولی باید بداینم که در صورتی که بخواهیم جستجوگری بسازیم که کاربران فارسی را از جستجوی گوگل بی نیاز کنیم باید بداینم که راهی بسیار سخت و دشوار و شاید با درصد موفقیت پایین در پیش داریم.

John Doe

مرکز طراحی سایت و سئو تهران با بسیاری از شرکتها ،فروشگاه ها و مراکز درمانی فعال در اسلامشهر ، در زمینه ای مختلف IT طرف قرارا داد می باشد .برخی از مراکز طرف قرارداد با مرکز طراحی سایت و سئو تهران در شهرستان اسلامشهر به شرح زیر می باشد.

سازمان نظام پزشکی اسلامشهر (طراحی سایت)

فیزیوتراپی باغ فیض اسلامشهر(مشاور تبلیغاتی و طراحی سایت)

آزمایشگاه خجسته صفا(طراحی سایت)

دندانپزشکی دکتر بیابانی(طراحی سایت)

مرکز تصویربرداری پزشکی نصر نبوی(پشتیبان IT)

دندانپزشکی دکتر لشگری(طراحی سایت)

درمانگاه امام علی(پشتیبانی شبکه)

درمانگاه دریا(پشتیبانی شبکه)

John Doe CEO, Flex Corporation

سایر مقالات


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.