طراحی سایت رایگان

امروزه طراحی سایت و داشتن صفحه‌ای در فضای مجازی نیاز هر کسب‌وکاری و حتی هر شخصی است. با ایجاد پدیده شبکه‌های مجازی هر شخصی بدون داشتن اطلاعات فنی می‌تواند صفحه‌ای برای خود طراحی کرده و مطالب شخصی و شغلی خود را در آن قرار دهد. بااین‌وجود شبکه‌های مجازی نتوانسته‌اند لزوم طراحی سایت برای کسب‌وکارها را از بین ببرند. اکثر افراد برای خرید از موتورهای جستجوگر استفاده می‌کنند؛ این نقطه شروع این تفکر در کارآفرینان است که برای دیده شدن توسط کاربران هدف سرمایه‌گذاری و تبليغات کنند. البته طراحی سایت رایگان چیز بسیار مطلوب و خوشایندی است و دیده‌شده است بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا به دنبال این گزینه هستند.

پیشرفت تکنولوژی طراحی سایت را برای مبتدیان هرروز راحت‌تر می‌کند. امروزه تنها با چند کلیک می‌توانید یک وب‌سایت اختصاصی برای خود طراحی کنید. با نرم‌افزارهای تحت وب نظیر webzi می‌توان این کار را به‌خوبی انجام داد. Webzi یک نرم‌افزار تحت وب ایرانی هست که برای طراحی سایت استفاده می‌شود. در webzi شما نیاز به داشتن دانش برنامه‌نویسی و دانش انجام کارها گرافیکی ندارید. همه‌چیزی به‌صورت ویزاردی و با کشیدن و رها کردن انجام می‌شود. تنظیمان هاست و دامین نیز به ساده‌ترین شکل انجام می‌شود.

مزایای طراحی سایت با webzi

پلن های رایگان

قالب‌های زیبا و متنوع

سادگی طراحی

قابلیت طراحی انواع سایت نظیر سایت‌های فروشگاهی

پلن های حرفه‌ای وب زی دارای قیمت پایینی هستند.

پشتیبانی قوی

از نرم‌افزارهای آنلاین که بگذریم برای داشتن یک سایت باید طراحی سایت را فرابگیرید با آموزش طراحی سایت می‌توانید در پرداخت هزینه طراحی سایت به طراح صرفه‌جویی کنید. اگر تمایل به طراحی سایت با cms های بین‌المللی دارید، وردپرس اولین پیشنهاد است. زیرا آموزش و کار با آن بسیار ساده است. جوملا و دروپال گزینه‌های پیشنهادی بعدی هستند.

 اگر توانایی و یا وقت کافی برای یادگرفتن طراحی سایت ندارید می‌توانید به ثبت وبلاگ و وبلاگ نویسی روی بیاورید. وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات وبلاگ سئو شده هستند و از رتبه‌بندی‌های بالایی در موتورهای جستجوگر برخوردارند و با ثبت وبلاگ این مزیت هم به‌طور نسبی به وبلاگ شما به ارث می‌رسد. همچنین می‌توانید از قالب‌های رایگان و آماده برای وبلاگ خود استفاده کنید.

توجه: اگر سرویس‌دهنده وبلاگ شما از کار بیافتد کلیه وبلاگ‌های نیز از کار خواهد افتاد. همچنین مدیریت وبلاگ می‌تواند وبلاگ شمارا به‌راحتی مسدود یا حذف کند. ازاین‌رو درصورتی‌که به‌قصد دارید به‌صورت جدی درزمینهٔ طراحی صفحات وب کارکنید، وبلاگ حداقل در ایران گزینه مناسبی نیست.

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.