طراحی سایت های پزشکی

طراحی سایت درمانگاه ،طراحی سایت آزمایشگاه پزشکی،طراحی سایت دندان پزشکی ،طراحی سایت بیمارستان،طراحی سایت شخصی پزشکان

دلیل طراحی سایت برای مراکز پزشکی

نمایش پاراگراف

مراکز پزشکی همانند سایر مشاغل برای دیده شدن و خدمات رسانی به بیماران بایستی توسط افراد و بیماران دیده شود .طراحی سایت و انجام سئو یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای مراکز پزشکی است.مراکز پزشکی به دلیل  ارزش و کلاس کاری بالا معمولا به روش هایی نظیر پخش تراکت و تبلیغاتی مختلف چاپی روی نمی آروند.این مراکز برای انجام تبلیغاتی نیاز به روش دیگری دارند که طراحی سایت بهترین روش تبلیغاتی برای مراکز پزشکی است .تبلیغات اینترنتی و سئو در ضمن اینکه روش تبلیغاتی موثری است می تواند خدمات آموزشی و خدمات آن لاین نیز برای بیماران ارائه دهد.

طراحی سیستم های پذیرش آن لاین مراکز درمانی

توضیحات سفارش

مراکز درمانی برای سرویس دهی و خدمات رسانی به بیماران سیستم های پذیرش ،صندوق و جوابدهی مختلفی دارند.در بسیاری از مراکز درمانی که این امور به صورت سنتی انجام  می شود بیمار برای طی پروسه های ذکر شده باید به صورت حضوری به مرکز درمانی مراجعه کند.با کمک سیستم های پذیرش ،وقت دهی،جوابدهی و پرداخت آن لاین بیماران می توانند وارد وب سایت مرکز درمانی شده و خود را پذیرش کنند و برای حضور در محل وقت بگیرند.انجام این امر می تواند موجب حضور و تردد کمتر در مراکز درمانی شود وموجب خدمت رسانی بهتر به بیماران می شود.همچنین مراکز درمانی به دلیل تردد بالا در این مراکز همواره جزو محل های آلوده به ویروس می باشد که با کم شدن تردد در این مراکز امکان بیماری یا انتقال ویروس کمت می شود.

ما با طراحی سایتهای زیبا و شکیل برای مراکز درمانی در تهران و سراسر کشور و با ایجاد پرتال های مختلف جهت پردازش های آن لاین در خدمت مراکز درمانی کشور هستیم.

طراحی سایت با پس زمینه ویدئو

سفارشی سازی و اختصاصی سازی سایت

طراحی سایت بیمارستانی

طراحی سایت های بیمارستانی در تهران

طراحی سایت های بیمارستانی در تهران و سراسر کشور به پنلی کاملا اختصاصی و پشتیبانی آن کال و 24 ساعته

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.