طراحی سایت در خارج از ایران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یکی از فعالیت‌های چشمگیر مرکز طراحی سایت تهران، ارائه خدمات طراحی وب برای ایرانیان مقیم خارج از کشور است. با درک از این موضوع که میلیون‌ها ایرانی در کشورهای آمریکا، کانادا، و قاره اروپا زندگی می‌کنند، ما به عنوان یک مرکز حرفه‌ای، سعی در پاسخگویی به نیازهای تبلیغاتی این افراد داریم. بسیاری از این افراد نخبگان و کارآفرینان هستند که در کشورهای مختلف کسب و کارهای پررنگی راه‌انداخته‌اند و نیاز به طراحی وب سایت برای توسعه کسب و کار خود دارند.

متاسفانه، تعداد کمی از شرکت‌های طراحی سایت ایرانی در خارج از کشور حضور دارند و بسیاری از ایرانیان مضطرب به شرکت‌های خارجی مراجعه می‌کنند، اما از کیفیت انجام کار و هزینه دریافتی از این شرکت‌ها راضی نیستند.

خدمات ما:

ما با افتخار و به وسیله طراحی وب سایت‌های شیک، منحصربه‌فرد و زیبا، خدمات خود را به ایرانیان مقیم در خارج از کشور ارائه می‌دهیم. هدف ما، ارائه طراحی وب سایت و خدمات سئو با قیمت مناسب و ارائه پشتیبانی کامل به هموطنان عزیز در خارج از کشور می‌باشد. ما با تلاش و همت مضاعف، برآورده کردن نیازهای تبلیغاتی کسب و کارهای هموطنان خود را در سراسر جهان را به عنوان یکی از اهداف اصلی‌امان قرار داده‌ایم.

طراحی سایت در نروژ:

نروژ از کشورهایی است که جذابیت زیادی برای ایرانیان دارد و بسیاری از هموطنان در این کشور زندگی می‌کنند. ایرانیان فعال در بازار آزاد اقتصاد نروژ اغلب در حوزه‌های مانند رستوران‌ها و فروشگاه‌ها فعالیت دارند. با توجه به هزینه زندگی بالای نروژ، هزینه‌های طراحی سایت در این کشور نیز بسیار بالاست. حتی قیمت پایه برای طراحی سایت توسط شرکت‌های محلی حدود 1000 دلار است. مرکز طراحی سایت تهران، با هزینه کمتر و در حدود 200 دلار، خدمات طراحی سایت را برای ایرانیان مقیم در نروژ ارائه می‌دهد.

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.