آیا انجام سئو سایت کاری سختی است؟

سئو جنبه‌های مختلفی دارد؛ درواقع موارد فراوانی هست که می‌تواند بر سئو یک سایت تأثیرگذار باشد؛ برخی از این موارد نیاز به دانش تخصصی سئو ندارد؛ در زیر برخی از این موارد را ذکر می‌کنیم.

تولید محتوا: تولید محتوا از مهم‌ترین رکن‌های سئو محسوب می‌شود. عمر فن سئو کمتر از 30 سال است؛ در اغلب این سال‌ها محتوا اولین و مهم‌ترین گزینه برای رتبه‌بندی در گوگل بوده است. به قول کارشناسان IT، محتوا همواره پادشاه است.

 هرچند نرم‌افزارهای فراوانی امروزه وجود دارد که می‌توان به کمک آن‌ها اقدام به تولید محتوا کرد، بااین‌حال تولید محتوا به نرم‌افزار متکی نیست؛ افراد باکم استعداد و ذوق می‌توانند محتوای ارزشمندی در مورد محصولات یا خدمات خود به کاربران سایت عرضه کنند؛ این محتوا می‌تواند مطلب، تصویر، کلیپ تصویری و یا حتی کلیپ صوتی باشد؛

√مورد بعدی دریافت بک لینک است؛ بک لینک که همان لینک‌های ورودی به سایت شما از سایر سایت‌ها هست، تأثیر بسیار مهمی بر اعتبار و رتبه سایت شما خواهد داشت. شما می‌توانید به‌راحتی در وب‌سایت‌های تبلیغاتی آگهی درج کرده و لینک‌های سایت خود را در آن درج کنید؛ در برخی از وب‌سایت‌ها این برای قرار دادن لینک سایت نیاز به پرداخت مبلغ جزئی خواهد بود.

افزایش بازدید از سایت از طریق تبلیغات: این امر نیز از روش‌های مؤثر در ارتقاء رتبه سایت خواهد بود؛ شما می‌توانید با روش‌های مختلف دیگران را مجاب کنید که از سایت شما دیدن کنند؛ تبلیغات محیطی، ارسال پیام و اس ام اس، فعالیت در شبکه‌های مجازی و ... از این موارد است؛ می‌بینیم که در این مورد نیز نیازی به دانش تخصصی درزمینهٔ IT دیده نمی‌شود.

 

نویسنده: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.