پرمخاطب ترین موتور جستجوگر بعد از گوگل

شاید شما نیز تمایل داشته باشید که سایت شما در موتورهای جستجوگری به غیر از گوگل نیز صاحب رتبه و جایگاه باشند. خبر خوش این است که اگر سایت شما به حدی مهم است که در گوگل رتبه دارید احتمالاً موتورهای جستجوگر دیگر نیز تا به حال سایت شما را ایندکس  کرده اند و در رده بندی های خود براساس جستجوی کاربران نمایش می دهند. اما دانستن اینکه چه موتورهای جستجوگری بعد  از گوگل، پرمخاطب ترین و پراستفاده ترین هستند می تواند به شما کمک کند تا حداقل سایت خود را برای کاربران این موتورهای جستجوگر هم بهسنه تر کنید. این مورد در ایران که امکان اعمال فیلترینگ بر هر سایتی وجود دارد، اهمیت دوچندان دارد.

در ادامه پرمخاطب ترین موتورهای جستجو را نام برده و توضیح مختصری می دهیم:

۱. بینگ (Bing): موتور جستجوی اینترنتی کمپانی مایکروسافت است که اطلاعات و تصاویر را در جستجوهای خود نمایش می‌دهد.

۲. یاهو (Yahoo): یک موتور جستجوی قدیمی است که همچنان فعالیت می‌کند و خدمات گوناگونی از جمله خبر، ورزش، مالی و غیره ارائه می‌دهد.

۳. داک‌داک‌گو (DuckDuckGo): یک موتور جستجوی حریم خصوصی محور است که تاکید بر ارائه نتایج جستجو بدون ذخیره و پیگیری اطلاعات کاربران دارد.

4. یاندکس (Yandex): موتور جستجوی روسی است که خدمات مختلفی از جمله جستجو، نقشه‌ها، و خدمات ایمیل ارائه می‌دهد.

5. بایدو (Baidu): موتور جستجوی چینی است که به عنوان "گوگل چین" شناخته می‌شود و خدمات متعددی از جمله موتور جستجو، نقشه، و اخبار دارد.

6. ایکسلر (Exalead): یک موتور جستجوی فرانسوی است که اطلاعات چندرسانه‌ای را در نتایج جستجو نمایش می‌دهد.


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.