دوربین مداربسته در اسلامشهر ، چهاردانگه و جاده ساوه 09125240816

۱۰ برند برتر دوربین مداربسته در جهان

نصب دوربین مداربسته در مراکز پزشکی

مشکلات رایج دوربین مداربسته

خرید وفروش دوربین مداربسته در اسلامشهر

مشاوره تلفنی خدمات دوربین مداربسته

انتخاب نوع فایل بکاپ دوربین مداربسته

چرا سرویس و تعمیر و نگهداری دوربین مداربسته را باید جدی گرفت؟

اهمیت سرویس دوربین مداربسته در بازه های زمانی مختلف

خدمات اورژانسی دوربین مداربسته در اسلامشهر و چهاردانگه

انتقال تصویر دوربین مداربسته در اسلامشهر و چهاردانگه

دوربین مداربسته اسلامشهر

دوربین مداربسته در چهاردانگه

  ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته در جهان

۱-سامسونگ: سامسونگ یکی از ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته در جهان است. این شرکت در سال ۱۹۸۵ تأسیس شد و به‌عنوان ۱۰ شرکت برتر دوربین مداربسته در بازار دوربین‌های مداربسته ظاهر شد. سامسونگ نه‌تنها یک شرکت پیشرو درزمینهٔ دوربین‌های مداربسته در هند است، بلکه سهم بازار زیادی در بازار بین‌المللی دارد.

۲-سانیو: سانیو یکی دیگر از ۱۰ برند برتر دوربین‌های مداربسته با انواع دوربین‌های مداربسته و ۱۰ سیستم دوربین‌های امنیتی برتر و ۱۰ دوربین امنیتی برتر در جهان است. این شرکت در سال ۱۹۴۷ تأسیس شد. این‌یکی از ۱۰ شرکت برتر دوربین مداربسته است که دفتر مرکزی آن در اوزاکا، ژاپن است. شرکت برق سانیو توسط پاناسونیک (۵۰ درصد سهام) در سال ۲۰۰۹ به مبلغ ۴٫۵ میلیارد دلار خریداری شد.

۳- سونی: سونی یکی از ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته در جهان است که بهترین انواع دوربین‌های مداربسته را در بازار دوربین‌های مداربسته تولید می‌کند. این شرکت با ۱۰ سیستم دوربین‌های امنیتی برتر در سال ۱۹۴۶ توسط ماسارو ایبوکا و آکیو ماروتا تأسیس شد. دوربین‌های مداربسته سونی جزو ۱۰ دوربین امنیتی برتر دنیا محسوب می‌شوند. دفتر مرکزی شرکت سونی در توکیو، ژاپن قرار دارد.

۴- دوربین AVTECH: AVTEXH یکی از ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته در جهان است و دفتر مرکزی آن در تایوان قرار دارد. این شرکت دوربین مداربسته در سال ۱۹۹۶ در تایپه تأسیس شد. Avtech با یکی از بزرگ‌ترین پایگاه مصرف‌کنندگان خود پس از چین، در بازار ایالات‌متحده حضور قوی دارد.

 ۵- Zicom: Zicom یکی دیگر از ۱۰ سیستم برتر دوربین‌های امنیتی در جهان است. این برند ابتکاری ۱۰ دوربین مداربسته برتر جهان سفر خود را در سال ۱۹۹۴ آغاز کرد و دفتر مرکزی آن در بمبئی، هند قرار دارد Zicom یکی از شرکت‌های پیشرو درزمینهٔ دوربین‌های امنیتی هند با سهم بازار رو به رشد است.

۶-پاناسونیک: پاناسونیک یکی از ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته است و در سال ۱۹۱۸ توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت دوربین‌های امنیتی در اوزاکا، ژاپن قرار دارد. پاناسونیک یکی از قدیمی‌ترین پیشروها در بازار دوربین‌های مداربسته با حضور جهانی قوی در بسیاری از کشورها است.

۷-هانیول: Honeywell یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دوربین مداربسته در ایالات‌متحده آمریکا است که انواع دوربین‌های مداربسته را در بازار دوربین‌های مداربسته ارائه می‌دهد. این شرکت در سال ۱۹۰۶ توسط مارک سی هانیول تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در نیوجرسی ایالات‌متحده آمریکا قرار دارد. هانیول رهبر بازار در صنعت امنیت است و برندهای بزرگی از خدمات آن در سراسر جهان استفاده می‌کنند.

۸-ال‌جی الکترونیکس LG Electronics یکی از ۱۰ شرکت اصلی کلیدی دوربین مداربسته است و در سال ۱۹۵۸ در سئول، کره جنوبی تأسیس شد. LG Electronics اولین رادیو، تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و تهویه مطبوع کره جنوبی را تولید کرد. این شرکت در سراسر جهان شهرت زیادی دارد.

اشنایدر الکتریک: اشنایدر الکتریک یکی از ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته است. این شرکت در سال ۱۸۳۶ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در Rueil-Malmaison، فرانسه است. این ‌یک شرکت فورچون ۵۰۰ جهانی است و توسط یوژن اشنایدر تأسیس‌شده است. اشنایدر الکتریک در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی حضور پررنگی در بازار دارد.

۱۰- گودرژ: گودرژ یکی از ۱۰ برندهای برتر دوربین مداربسته در جهان است. این شرکت توسط اردشیر برجورجی سورابجی گودرج و پیروشا برجورجی گودرج در سال ۱۸۹۷ تأسیس شد و مقر آن در بمبئی هند است. گودرژ یکی از شناخته‌شده‌ترین و قابل‌اعتمادترین برندها در هند است. دوربین‌های مداربسته Godrej در بازار هند با آینده‌ای روشن در بازار رو به رشد آسیا و اقیانوسیه بسیار معروف هستند.

 جهت‌گیری آینده بازار دوربین‌های مداربسته

 سرمایه‌گذاری‌های بالا در فعالیت‌های تحقیق و توسعه تأثیر سازنده‌ای بر رشد بازار دوربین‌های مداربسته در سراسر جهان خواهد داشت. بازار دوربین‌های مداربسته با پیشرفت‌های تکنولوژیکی در حوزه برنامه‌نویسی، تجهیزات، خدمات و نگهداری اداره می‌شود. یکی دیگر از جنبه‌هایی که به بازار بین‌المللی دوربین‌های مداربسته دامن می‌زند، کیفیت فیلم‌برداری، تشخیص چهره و پیشرفت‌های فنی است.

 نصب دوربین مداربسته در مراکز پزشکی

مراکز پزشکی ازجمله مراکز حساسی هستند که بایستی در آنجا دوربین‌های مداربسته نصب شود. نصب دوربین مداربسته در این مراکز می‌تواند در مواردی بسیار حیاطی باشد، برای مثال می‌دانیم که افراد بیمار به‌صورت مرتب به این مراکز مراجعه می‌کنند؛ در صورت بروز مشکل پزشکی برای این افراد در مجموعه پزشکی، مجموعه پزشکی پاسخگو خواهد بود؛ وجود دوربین‌های مداربسته در این مراکز می‌تواند قصور یا عدم قصور مجموعه پزشکی را در این مراکز نشان دهد.

نکته: قطعاً در برخی از اتاق‌های مراکز پزشکی نصب دوربین مداربسته ممنوع است؛ مانند اتاق عمل، اتاق تصویربرداری پزشکی، اتاق عمل جراحی و… .

مجموعه حامی پی سی پروژه‌های فراوانی درزمینهٔ دوربین مداربسته برای مراکز پزشکی اسلامشهر انجام داده است. فروش و نصب دوربین و انتقال تصویر دوربین مداربسته ازجمله این خدمات بوده است.

 رایج‌ترین مشکلات دوربین‌های مداربسته

دوربین‌های مداربسته از تجهیزاتی هستند که امکان به وجود آمدن ایراد و خرابی در آن بالا است؛ دلیلش واضح است: دوربین‌های مداربسته از قطعات مختلف و متنوعی تشکیل‌شده‌اند. و هر قطعه خود از چندین قطعه دیگر تشکیل‌شده است. برای مثال دستگاه دی وی آر مرکزی دوربین مداربسته از دستگاهی وی آر، آداپتور و هارد تشکیل‌شده است؛ دوربین‌های مداربسته نیز برای کار کردن و ارتباط با دی وی آر به تجهیزات جانبی نظیر کابل‌ها، اتصالات BNC و اتصال برق نیاز دارند؛ حال اگر تعداد دوربین‌ها زیاد باشد بالطبع تعداد اتصالات نیز زیاد خواهد بود. همین کسرت قطعات می‌تواند احتمال بروز مشکل را افزایش دهد؛ استفاده از تجهیزات بی‌کیفیت و نصب غیراصولی نیز امکان خرابی و بروز مشکل را به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

در اینجا چند ایراد و مشکل رایج دوربین‌های مداربسته را شرح می‌دهیم. کاربران دوربین مداربسته اگر اندکی فنی باشند می‌توانند خود این موارد را بررسی کرده و اقدام به تعمیر و عیب‌یابی کنند

√سوختن آداپتور دی وی آر: سوختن آداپتور دی وی آر دوربین مداربسته باعث روشن نشدن دستگاه می‌شود؛ همچنین ضعیف شدن و اصطلاحاً نیم‌سوز شدن آداپتور نیز موجب عدم انتقال برق به هارد و کار نکردن هارد می‌شود. پس اگر دیدید که دستگاه دی وی آر شما روشن نمی‌شود و یا هارد را شناسایی نمی‌کند در اولین گام آداپتور را چک کنید.

√پرپر زدن تصویر: پرپر زدن تصویر به دلیل مشکلات BNC یا کابل کواکسیال است؛ به دلیل ارزان‌تر بودن و راحت‌تر بودن تعویض BNC برای عیب‌یابی پیشنهاد می‌شود که BNC در ابتدا تعویض شود.

√نمایش خانه‌های سیاه و عدم نمایش تصاویر دوربین: این مورد به چند دلیل رخ می‌دهد؛ اولین موردی که باید مورد تست قرار بگیرد، آداپتور مرکزی دوربین‌های مداربسته است. آداپتور مرکزی که در اغلب موارد آداپتور صنعتی است را تعویض نموده و مجدد دستگاه را چک کنید.

 خریدوفروش دوربین مداربسته در اسلامشهر

ما در حامی پی سی خریدوفروش دوربین مداربسته در اسلامشهر را انجام می‌دهیم. ما با درک نیازهای مشتریان خود گزینه‌های فراوانی برای خرید یا فروش دوربین مداربسته ارائه می‌کنیم. در زیر برخی از خدمات ما درزمینهٔ خرید یا فروش دوربین مداربسته در اسلامشهر و چهاردانگه ذکرشده است.

خرید دوربین‌های دست‌دوم: ما در حامی پی سی دوربین‌های مداربسته دست‌دوم مشتریان را باقیمت منصفانه خریداری می‌کنیم.

تعویض دوربین مداربسته: ما تعویض دوربین‌های مداربسته قدیمی مشتریان را با دوربین‌های نو و پیشرفته انجام می‌دهیم. بدیهی است در این شرایط مابه‌التفاوت قیمت از مشتری دریافت می‌گردد.

فروش اقساطی دوربین: ما برای مشتریان ويژه خودفروش اقساطی را انجام می‌دهیم.

نصب دوربین‌های با صرفه اقتصادی: ما در چک‌های دوربین مداربسته خود دوربین‌هایی باقیمت کم و اقتصادی داریم؛ در صورت نیاز مشتریان ارائه می‌دهیم.

فروش دوربین مداربسته دست‌دوم: برخی مشتریان به دلایل مختلف تمایل به خرید و نصب دوربین‌های مداربسته نو و آکبند ندارند؛ در صورت نیاز این مشتریان ما قادر به ارائه دوربین‌های مداربسته دست‌دوم هستیم.

فروش دوربین‌های مداربسته ماکت: برخی مشتریان تنها نیاز به نصب ماکت دوربین مداربسته دارند تا از این طریق اقدمی پیشگیرانه در جلوگیری از سرقت انجام دهند. ما فروش انواع ماکت‌های دوربین مداربسته را انجام می‌دهیم. همچنینم ا دوربین‌های مداربسته خرابی و معیوبی داریم که صرفاً کاربردی همانند ماکت دارند؛ در صورت نیاز مشتریان این دوربین‌ها ارائه می‌شود.

 مشاوره تلفنی خدمات دوربین مداربسته

در برخی موارد به دلیل بعد مسافت و یا نیاز به‌سرعت بالا در سرویس‌دهی به مشتریان، امکان حضور به‌موقع در محل برای خدمات دوربین مداربسته میسر نیست؛ در این شرایط می‌توان برخی از خدمات نظیر تهیه بکاپ از دوربین را به‌صورت تلفنی انجام داد. بهترین گزینه در اینجا تماس تصویری با واتس اپ است. مشتریان می‌توانند با تماس تصویری از طریق واتس آپ با کارشناسان ما ، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

هزینه مشاوره تلفنی بسته به مدت‌زمان مشاوره بین 50 تا 200 هزار تومان است.

 انتخاب نوع فایل بکاپ دوربین مداربسته

در اغلب دوربین‌های مداربسته موجود در بازار ایران، هنگام بکاپ گرفتن از فیلم های دوربین مداربسته می‌توان دو نوع فرمت را انتخاب کرد؛ خروجی با فرمت h264 و خروجی با فرمت avi. تفاوت این دو نوع فرمت در نوع و ساختار فایل خروجی و نوع پخش‌کننده فایل است. به‌صورت پیش‌فرض انتخاب بر روی h264 قرار دارد. درصورتی‌که فایل خرجی با فرمت h264 گرفته شود، نرم‌افزارهای معمولی پخش فیلم در کامپیوتر قادر به نمایش این فایل‌ها نخواهند بود؛ برای پخش فایل‌هایی با فرمت h264 باید نرم‌افزار h264palyer نصب شود.

فرمت دیگر خروجی فایل‌های دوربین مداربسته، فرمت avi است. فرمت avi فرمت جامع‌تری نسبت به سایر فرمت‌های فایل‌های ویدئو است. بسیاری از نرم‌افزارهای پخش‌کننده کامپیوتر می‌توانند این فرمت را پخش کنند. همچنین تلویزیون‌هایی که به usb مجهز هستند نیز این فرمت را پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین درصورتی‌که قصد گرفتن خروجی دوربین مداربسته دارید توصیه می‌شود که با پسوند avi خروجی بگیرید.

اگر ساکن اسلامشهر، چهاردانگه و هر نقطه از جاده ساوه هستید، در صورت نیاز به بکاپ از دوربین مداربسته می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

 چرا سرویس و تعمیر و نگهداری دوربین مداربسته را باید جدی گرفت؟

دوربین‌های مداربسته تجهیزاتی هستند که به‌صورت بیست و چهار ساعت کار می‌کنند؛ این دوربین‌ها در معرض انواع شرایط آب و هوایی و محیطی قرار دارند. به دلایل مختلف ممکن است بخشی از قطعات دوربین مداربسته شما خراب شود.

نصب دوربین مداربسته تنها هزینه‌ای نیست که جهت استفاده از دوربین مداربسته می‌پردازید؛ بلکه دیر یا زود باید هزینه‌هایی برای تعمیر، تعویض قطعات و سرویس و پشتیبانی گیری نیز پرداخت کنید.

کاربران دوربین مداربسته نبایستی منتظر بروز خرابی در دوربین باشند تا با پشتیبانی تماس بگیرند؛ بله به‌شدت پیشنهاد می‌کنیم که حتماً دوربین‌های خود را در مدت‌زمان معین مورد سرویس و پشتیبانی قرار دهید. زیرا برخی از موارد خرابی دوربین‌های مداربسته در شرایط عادی قابل‌تشخیص نیست. برای مثال ممکن هست به دلیل خرابی آداپتور یا هارد دستگاه اطلاعات روی هارد ذخیره نشود. در این صورت ممکن این کاربر تا مدت‌ها متوجه خرابی نشود؛ در این شرایط معمولاً کاربر نیاز فوری به دیدن تصاویر دوربین مداربسته پیدا می‌کند و وقتی اقدام به مشاهده می‌کند متوجه می‌شود که اطلاعاتی ذخیره نشده است. در این شرایط حتی پس از پرداخت هر مبلغی نمی‌توان تصاویر را مشاهده کرد، زیرا عملاً امکان ذخیره تصاویر وجود نداشته است.همچنین ممکن خرابی یکی از تجهیزات ممکن است بر روی سایر تجهیزات نیز تأثیر گذاشته و باعث ایجاد خرابی در این تجهیزات نیز شود.

پس بسیار لازم و ضروری است که کسانی که اقدام به نصب دوربین‌های مداربسته می‌کنند به‌صورت ماهانه یا هفتگی اقدام به بررسی دستگاه خود کنند. درصورتی‌که افراد توانایی لازم را داشته باشند و آموزش لازم را نیز دریافت کرده باشند می‌توانند این امور را انجام دهند. در غیر این صورت باید کار را به شرکت‌ها و مجموعه‌های پشتیبانی واگذار کنند.

ما ارائه خدمات تعمیر و سرویس دوربین مداربسته در اسلامشهر را انجام می‌دهیم.

 اهمیت سرویس دوربین‌های مداربسته در بازه های زمانی مشخص

دوربین‌های مداربسته از قطعات مختلفی تشکیل‌شده‌اند. همواره ممکن است به دلایلی در کارکرد صحیح این دوربین‌ها اختلال پیش آید. بسیاری ضروری است که دوربین‌های مداربسته نصب‌شده در بازه‌های زمانی مشخصی مورد بازبینی و چکاب قرار گیرند. هنگام بازبینی در صورت نیاز اقدام به سرویس و تعمیر دوربین‌های مداربسته می‌شود.

ما خدمات سرویس، تعمیر و بازرسی دوربین‌های مداربسته در اسلامشهر و چهاردانگه را انجام می‌دهیم.

 خدمات اورژانسی دوربین مداربسته در اسلامشهر و چهاردانگه

در موارد فراوانی کاربران دوربین‌های مداربسته نیاز به خدمات‌رسانی فوری هستند. برای مثال خرابی دوربین‌های مداربسته در مراکز حساس نظیر پمپ‌بنزین‌ها، فروشگاه‌ها و … نیازمند سرویس و تعمیر فوری است. همچنین برخی خدمات نظیر تهیه بکاپ از دوربین‌های مداربسته نیازمند انجام به‌صورت فوری و سریع است.

ما این‌گونه خدمات را به‌صورت کاملاً فوری و در کمترین زمان ممکن در اسلامشهر و چهاردانگه انجام می‌دهیم.

 انتقال تصویر دوربین مداربسته در اسلامشهر و چهاردانگه

انتقال تصویر دوربین مداربسته از خدمات مهم دوربین‌های مداربسته است. انتقال تصویر دوربین‌های مداربسته از طریق اینترنت و شبکه‌های داخلی بر روی گوشی‌های همراه و کامپیوتر قابل انجام است. دستگاه‌های دی وی آر مختلف نرم‌افزارهای مختلفی برای انتقال تصویر دارند. هرچند برخی از مرورگرها نظیر مرورگر اینترنت اکسپلورر قادر به ارتباط با پورت 80 اغلب دستگاه‌ها دی وی آر است؛ ازاین‌رو از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر می‌توان تصاویر اغلب دستگاه‌های دی وی آر را بر روی کامپیوترهای با سیستم‌عامل ویندوز مشاهده کرد.

انتقال تصویر دوربین‌های مداربسته بهروش‌های IP،P2P و DNS قابل انجام است.

ما خدمات حرفه‌ای انتقال تصویر دوربین مداربسته را انجام می‌دهیم.

چطور نرم‌افزارهای انتقال تصویر مناسب برای دوربینمان را پیدا کنیم؟

دستگاه‌های دی وی ار مختلف، نرم‌افزارهای متفاوتی برای انتقال تصویر دارند؛ عمومی‌ترین نرم‌افزاری که می توا ن برای انتقال تصویر در کامپیوترهای با سیتم عامل ویندوز استفاده کرد، مرورگر اینترنت اکسپلورر است. تقریباً همه دوربین‌های مداربسته از پورت وب 80 استفاده می‌کنند. ازاین‌رو کاربران بااتصال فیزیکی شبکه می‌توانند با مرورگر اینترنت اکسپلورر به دستگاه وصل شده و تصاویر را مشاهده کنند. اما این روش تنها در کامپیوتر و سیستم‌های تحت ویندوز کاربرد دارد. بااین‌حال انواع دی وی ها نرم‌افزار مختلفی برای انتقال تصویر دارند. اما چطور می‌توان این نرم‌افزارها را شناسایی کرد؟ با توجه به اینکه در بیش از 80 درصد انتقال تصویرها بر روی گوشی انجام می‌شود، ما در اینجا تنها به توضیح در مورد نرم‌افزارهای موردنیاز گوشی می‌پردازیم.

خوشبختانه در دستگاه‌های دی وی آر جدید پنجره‌ای با بارکدهای مختلف ازجمله نام نرم‌افزار انتقال تصویر و لینک دانلود آن و همچنین شماره‌سریال دستگاه تعبیه‌شده است. با اسکن این بارکدها می‌توان نام نرم‌افزار انتقال تصویر را دیده و لینک دانلود را نیز دریافت کرد. اگر حتی لینک دانلود کار نکند با جستجوی نام دستگاه می‌توان آن را از گوگل پلی یا فروشگاه‌های اپلیکیشن ایرانی دانلود کرد.

اما روش دیگری برای یافتن نرم‌افزارهای انتقال تصویر وجود دارد. این روش مشاهده شماره پورت‌های موجود در دستگاه هست. دی وی آرهای مختلف از پورت‌های مختلفی برای انتقال تصویر استفاده می‌کنند. درواقع هر نرم‌افزاری نمی‌توانند از این پورت‌ها استفاده کنند و تنها نرم‌افزارهای خاصی برای هر دی وی آر هستند که می‌توانند از این پورت‌ها برای اتصال و درنهایت انتقال تصویر استفاده کنند. ما در زیر نام برخی پورت‌ها و نرم‌افزارهای موردنیاز برای انتقال تصویر با این پورت‌ها را ذکر می‌کنیم.

پورت 34567 نرم‌افزار Xmeye

پورت 36400 نرم‌افزارهای topsview و camsview

پورت 8000 نرم‌افزار IVms4500

پورت 37777 نرم‌افزار gdmss و gdmsslite

پورت‌های فراوان دیگری نیز هستند که برای استفاده از آن‌ها نرم‌افزارهای موردنیاز را باید یافته و استفاده کرد.

 لازم به ذکر است کاربران می‌توانند این پورت‌ها را تغییر دهند و پس از انجام تنظیمات لازم، با پورت‌های جدید انتقال تصویر را داشته باشند.

 دوربین مداربسته اسلامشهر

دوربین‌های مداربسته از پراستفاده‌ترین تجهیزات امنیتی مورداستفاده در مراکز تجاری و مسکونی هستند. هرچقدر تعداد دوربین‌های مداربسته در سطح شهر بیشتر باشد، امنیت و بازدارندگی از جرم و جنایت نیز بیشتر خواهد بود. با درک این مورد بسیاری از افراد اقدام به خرید و نصب دوربین‌های مداربسته کرده‌اند.

برخلاف تصور اشتباه برخی از افراد، دوربین‌های مداربسته در مکان‌ها عمومی نه‌تنها باعث ایجاد محدودیت نمی‌شود بلکه امنیت را ارتقاء می‌دهد. می‌بینیم که در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان دوربین‌های مداربسته در مقیاس وسیع در شهرها نصب می‌شود.

اسلامشهر نیز از شهرهای پرجمعیت ایران است که آمار بالایی در نصب و استفاده از دوربین‌های مداربسته دارد. ما با ارائه خدمات فروش، نصب، تعمیر و انتقال تصویر دوربین مداربسته در اسلامشهر، در خدمت همشهریان اسلامشهری هستیم.

 

دوربین مداربسته در چهاردانگه

 

چهاردانگه را می‌توان جزو شهرهایی صنعتی جنوب تهران دانست. این شهر در کنار داشتن یک شهر صنعتی بزرگ، دارای چندین شهرک مختلف است؛ در این شهرک‌ها نیز مراکز صنعتی فراوانی وجود دارند. درواقع مراکز صنعتی این شهر چهاردانگه را محاصره کرده‌اند. اهمیت و الزام نصب دوربین مداربسته نیز در مراکز صنعتی برای همگان مشخص است؛ شهر چهاردانگه یکی از شهرهایی هست که به نسبت جمعیت، تقاضای بسیار بالایی برای خرید، نصب و تعمیر دوربین مداربسته دارد.

ما د رحامی پی سی به‌صورت ويژه خدمات دوربین مداربسته در چهاردانگه را انجام می‌دهیم. ما کلیه خدمات دوربین مداربسته را بین 2 تا 48 ساعت در شهر چهاردانگه ارائه می کنیم.

خدمات ما درزمینهٔ دوربین مداربسته در چهاردانگه شامل موارد زیر است.

√فروش دوربین مداربسته

√خرید دوربین مداربسته دست‌دوم

√نصب دوربین مداربسته

√جابه‌جایی دوربین مداربسته

√ارتقاء دوربین مداربسته

√تعمیر دوربین مداربسته

√سرویس دوربین مداربسته

√انتقال تصویر دوربین مداربسته

فروش دوربین مداربسته در چهاردانگه

فروش دوربین مداربسته در چهاردانگه آمار بالایی دارد. دلیل آن وجود شهرک های های صنعتی و مراکز خدماتی و مسکونی فراوان در چهاردانگه است.

ما در حامی پی سی فروش دوربین‌های مداربسته در چهاردانگه را انجام می‌دهیم. ما انواع دوربین‌های مداربسته را موجود داریم. از دوربین‌های IP گرفته تا دوربین‌های AHD و HDCVI؛ ما برندهای متنوعی از دوربین‌های مداربسته را عرضه می‌کنیم. در زیر نام برخی از این برندها ذکرشده است.

Hikvision

Dahua

Uniview

دوربین مداربسته در شهرک صنعتی چهاردانگه

شهرک صنعتی چهاردانگه از شهرک‌های صنعتی نزدیک تهران است. مراکز صنعتی کوچک و بزرگ فراوانی در این شهرک فعالیت دارند. همه این مراکز صنعتی یا مجهز به دوربین‌های مداربسته هستند و یا قصد نصب و استفاده از آن را دارند. ما در حامی پی سی به هر دودسته از این عزیزان خدمات دوربین مداربسته ارائه می‌کنیم.

ما برای مراکز صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه که مجهز به دوربین مداربسته هستند، خدمات تعمیر، سرویس، عیب‌یابی و انتقال تصویر بر روی گوشی را انجام می‌دهیم. ما برای دوستانی که قصد نصب دوربین مداربسته دارند نیز پک‌های متنوعی را در نظر گرفته‌ایم. ما انواع دوربین‌های مداربسته AHD، دوربین‌های IP و دوربین‌های تکی را برای این عزیزان عرضه می‌کنیم.

انتقال تصویر دوربین مداربسته در چهاردانگه

انجام انتقال تصویر دوربین مداربسته تخصص ماست. همه دوربین‌های مداربسته قابلیت انتقال تصویر بر

روی گوشی یا کامپیوتر را دارند. ما قادر به انجام انتقال تصویر هر نوع دوربین مداربسته با هر برندی

هستیم. تجربه ۱۰ ساله ما در انتقال تصویر دوربین مداربسته ما را به یکی از متبحرترین مراکز انتقال

تصویر دوربین مداربسته بدل کرده است.

ما انتقال تصویر دوربین مداربسته را در چهاردانگه و شهرک صنعتی چهاردانگه با سرعت‌بالا و دقت عالی

انجام می‌دهیم. ما به انواع روش‌های انتقال تصویر دوربین مداربسته ازجمله انتقال تصویر با روش‌های IP،

P۲P و DNS تسلط داریم.

 


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.