مشکل در ورود به کنترل پنل سایت های جوملایی

اخیراً مشکلی در ورود به کنترل پنل سایت‌هایی جوملایی رخ‌داده است. این مشکل برای برخی از قالب‌ها و در سیستم‌ها یا هاست هایی که از نسخه php5.6 استفاده می‌کنند بروز کرده است. زمانی که کاربر قصد ورود به کنترل پنل سایت را دارد و نام کاربری و پسورد را وارد می‌کند با خطای زیر روبرو می‌شود. دقت داشته باشید درصورتی‌که کاربر گزارش خطا را بر روی هیچ تنظیم کرده باشد تنها صفحه سفید نمایش داده می‌شود.

Fatal error: Call to a member function format() on null in /home/tablorav/public_html/plugins/quickicon/phpversioncheck/phpversioncheck.php1on line 182

برای رفع این مشکل بهترین کار ارتقاء نسخه php سایت است. نسخه php را در صورت امکان به جدیدترین نسخه به‌روز کنید. راهکار دیگر این هست که فایل phpversioncheck.php را از مسیری که مشخص است یافته و آن را حذف کنید و یا نام آن را تغییر دهید. همچنین می‌توانید پوشه‌ای که این فایل در آن وجود دارد را نیز تغییر نام دهید. با انجام این کار پیام خطایی نمایش داده نمی‌شود و به‌راحتی می‌توانید وارد کنترل پنل شوید.

 

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.