مزایا و معایب برخی از شرکت‌های هاستینگ داخلی

ما با سال‌ها سابقه درزمینهٔ طراحی سایت، با شرکت‌های هاستینگ بسیاری همکاری داشته‌ایم. شرکت‌های معتبری که احتمالاً هر طراح وب سایتی با این شرکت‌ها آشنا است. ما به دلایل مختلف از چند شرکت مختلف برای خدمات هاستینگ وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنیم. ازاین‌رو ما آشنایی کامل با مزایا، معایب و خدمات این هاستینگ‌ها داریم. در زیر نام برخی از شرکت‌های هاستینگ را ذکر کرده و با اختصار مزایا و معایب هر یک را ذکر می‌کنیم.

ایران‌هاست

ایران‌هاست یکی از برترین شرکت‌ها درزمینهٔ ارائه خدمات هاستینگ است. این شرکت انواع‌ هاست لینوکس و ویندوزی را ارائه می‌دهد. سرعت، امنیت بالا و پشتیبانی 24 ساعته از مزایای این هاستینگ است. در مقابل قیمت بالای محصولات و خدمات از معایب این شرکت است.

هاست ایران

هاست ایران نیز از شرکت‌های معتبر و شناخته‌شده درزمینهٔ هاستینگ است. این شرکت نیز انواع خدمات هاستینگ را ارائه می‌دهد. قیمت مناسب، ارائه گواهی ssl رایگان و توانایی فنی بالای کارشناسان، ازجمله مزایای این شرکت است. سرعت نسبتاً متوسط و اختلال‌های اخیر درزمینهٔ پشتیبانی تلفنی را می‌توان از معایب این شرکت عنوان کرد.

میهن وب‌هاست

میهن وب‌هاست از شرکت‌های هاستینگی هست که در خارج از تهران فعالیت دارد. سیستم اطلاع‌رسانی قوی الکترونیکی، امنیت بالا و ارائه فضای هاست بالا باقیمت کم ازجمله مزایای این شرکت هاستینگ است. در مقابل پشتیبانی ضعیف تلفنی را می‌توان از معایب این مجموعه برشمرد.

وب رمز

وب رمز نیز از شرکت‌های معتبر خدمات دهنده هاستینگ در تهران است. قیمت پایین، ارائه گواهی ssl رایگان و پشتیبانی تلفنی در ساعات کاری از مزایای این شرکت هاستینگ است. در مقابل عدم تهیه بکاپ به تعداد کافی را می‌توان از معایب این مجموعه برشمرد.

برتینا

شرکت برتینا از شرکت‌های شناخته‌شده درزمینهٔ خدمات هاستینگ است. تنوع ارائه خدمات، پشتیبانی تلفنی بیست‌وچهارساعته و سرعت‌بالای هاستینگ ازجمله مزایای برتینا است. در مقابل عدم ارائه گواهی ssl رایگان (اغلب شرکت‌های هاستینگ این گواهی را به‌صورت رایگان صادر می‌کنند) از معایب مهم این شرکت است.

هاست نگار

هاست نگار نیز از شرکت‌های هاستینگ فعال در تهران است. قیمت پایین و پشتیبانی تلفنی و مقالات کاربردی جامع در سایت از مزایای این شرکت هاستینگ است. عدم اطلاع‌رسانی کافی به مشتریان از معایب این هاستینگ محسوب می‌شود.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.