آیا وب سایت بد می تواند برای کسب و کار شما مضر باشد؟

تحقیقات نشان می‌دهد که داشتن یک وب‌سایت بد می‌تواند به کسب‌وکار شما آسیب برساند. بیایید یک سناریو معمول را بررسی کنیم. شخصی مشتری احتمالی را به سمت شما می‌فرستد. مشتری که به‌احتمال بالا قصد خرید دارد. قبل از تماس با شما، آن‌ها همان کاری را انجام می‌دهند که دیگران انجام می‌دهند – از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند تا شمارا بررسی کنند. پس هیچی. آن‌ها برای قرار ملاقات تماس نمی‌گیرند. چرا؟ چون وب‌سایت شما با طراحی ضعیف آن‌ها را ترساند.

can bad website hurm you

 به‌جای اینکه به آن‌ها اعتماد کنید و اعتماد ایجاد کنید، سایت شما برعکس عمل کرد. این باعث ایجاد شک، عدم اطمینان و یک احساس کلی از ناراحتی در مورد شما و شرکت شما شد. آن‌ها روی «دکمه بازگشت» در مرورگر خود کلیک می‌کنند و به‌جای دیگری می‌روند - احتمالاً به یکی از رقبای شما با خدمات پایین‌تری نسبت به شما، اما با وب‌سایت بهتر.

 چه چیزی یک وب‌سایت خوب را می‌سازد؟

در زیر چند گزینه که می‌تواند برای سایت شما عالی کار کنند را ذکر می‌کنیم.

نشانی و شماره تلفن خود را به‌صورت برجسته نشان دهید + ارتباط افراد را از طریق ایمیل یا فرم تماس با شما آسان کنید.

 وب‌سایت خود را به‌صورت حرفه‌ای طراحی کنید. نباید به نظر برسد که توسط یک دانش‌آموز کلاس ششم ساخته‌شده است.

 هنگامی‌که آن‌ها از سایت شما بازدید می‌کنند، یک تجربه کاربری خوب ارائه دهید.

 مطمئن شوید که محتوای شما سازمان‌دهی شده و به‌راحتی قابل پیمایش است.

 از شر محتوای اضافی و سایر مزاحمت‌هایی که به پیام کلی شما کمک نمی‌کنند خلاص شوید.

محتوای سایت خود را به‌روز نگه‌دارید. بازدیدکنندگان همچنین می‌خواهند محتوایی را ببینند که به‌روز و مرتبط.

 مشتریان بالقوه می‌خواهند بدانند که با چه کسی سروکار دارند. داستانت را بگو بگذارید مردم شمارا بشناسند.

 مطمئن شوید که محتوای شما عاری از اشتباهات تایپی و اشتباه است. هیچ‌چیز مانند کلمات غلط املایی و اشتباهات گرامری آماتور فریاد نمی زند.

75 درصد از مصرف‌کنندگان اعتراف می‌کنند که اعتبار یک کسب‌وکار را بر اساس طراحی وب‌سایت خود قضاوت می‌کنند. سرعت بارگذاری ضعیف وب‌سایت می‌تواند برای مشاغل بسیار مضر باشد. اکثر مصرف‌کنندگان انتظار دارند یک صفحه وب در 2 ثانیه یا کمتر بارگیری شود. 79 درصد از خریداران گزارش کردند که برای خرید از یک وب‌سایت با بارگذاری کند بازنمی‌گردند. وب‌سایت‌ها باید سازگار با موبایل و بهینه‌سازی شده باشند.

 همچنین با رابط‌های مختلف سازگار شوند. طبق گزارش comScore، تعداد کاربرانی که از طریق دستگاه‌های تلفن همراه خود به محتوا دسترسی پیدا می‌کنند، از افرادی که از دسکتاپ استفاده می‌کنند، پیشی گرفته است. شلوغی وب‌سایت یک عامل بازدارنده بزرگ است. مثال: تعداد زیادی انیمیشن فلش، درخواست‌های تبلیغاتی، پخش خودکار ویدیوها، موسیقی پس‌زمینه و غیره. مشتریان گیج و ناامید خرید نمی‌کنند.

 شما باید به بازدیدکننده خود اطلاع دهید که می‌خواهید در آینده چه‌کاری انجام دهد. تصور نکنید که آن‌ها می‌دانند. مستقیم و مشخص باشید. به‌آرامی آن‌ها را به‌جایی که می‌خواهید بروند، تکان دهید.

به‌سرعت توضیح دهید که چه چیزی در آن برای آن‌ها وجود دارد. از سر زدن به ویژگی‌های بی‌پایان، مزایا یا تمام افتخارات خود اجتناب کنید. مشتریان بالقوه به یک‌چیز علاقه‌مند هستند، "می‌توانید به من کمک کنید؟" اطمینان حاصل کنید که از عناصر اعتباری مانند اعتبارنامه‌های شناخته‌شده استفاده می‌کنید. در غیر این صورت بازدیدکنندگان شما فقط تبلیغات بازاریابی شمارا در اختیاردارند. سایت شما باید سازگار با موبایل باشد. همان‌طور که در بالا ذکر شد، امروزه افراد بیشتری از دستگاه‌های تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند تا از رایانه‌های رومیزی.

 ایجاد ناوبری وب‌سایت کاربرپسند بسیار پیچیده‌تر و ظریف‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. ناوبری خوب شهودی و ساده است و به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا به‌سرعت آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. کرک و زبان ضعیف را از بین ببرید. «ما بهترین هستیم»، «ما ارزان‌ترین هستیم»، «ما مبتکرترین هستیم»، چیزی به خواننده شما نمی‌گوید. جزئیاتی در مورد اینکه چرا شرکت شما متفاوت است یا وقتی با شما تجارت می‌کنند چه انتظاراتی می‌توانند داشته باشند ارائه دهید.

 از عکس‌های استوک ترسناک و جذابی که همه استفاده می‌کنند دوری‌کنید. این‌ها شمارا جعلی و آماتور نشان می‌دهند. در صورت امکان، از تصاویر سفارشی خود استفاده کنید. استفاده از تصاویر استوک سفارشی درصورتی‌که حرفه‌ای و باکیفیت باشد اشکالی ندارد، اما برای یافتن چیزهای خوب آماده‌باشید که کمی تلاش کنید. همان‌طور که در بالا ذکر شد، سایت شما باید سازگار با موبایل باشد. بیشتر برای ارائه یک تجربه کاربری خوب به بازدیدکننده خود و همچنین برای رتبه‌بندی موتورهای جستجو.

 در آوریل 2015، گوگل علناً اعلام کرد که در فهرست‌های جستجو به صفحات وب که سازگار با موبایل هستند در مقایسه با آن‌هایی که نیستند، اولویت می‌دهد.

 مایلز اندرسون از 800 نفر در تمام گروه‌های سنی نظرسنجی کرد. چیزی است که او کشف کرد بسیار مهم است. 4 قسمت از اطلاعات وب‌سایت که احتمالاً بر مصرف‌کننده برای استفاده از آن تجارت تأثیر می‌گذارد عبارت‌اند از: (1) جزئیات مربوط به کسب‌وکار (به‌عنوان‌مثال، منشأ شرکت، محصولات، خدمات، افراد)، (2) نزدیکی به کسب‌وکار، (3) آدرس واضح و جزئیات تماس و (4) توصیفات مشتری. 4 نکته منفی برای یک وب‌سایت محلی عبارت‌اند از: (1) محتوای بی‌کیفیت، (2) عدم نمایش شماره تلفن، (3) عدم نمایش قیمت و (4) عدم محلی بودن کسب‌وکار به‌اندازه کافی.


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.