خدمات کامپیوتر در اروپا

بسیاری از ایرانیان ساکن اروپا، انجام خدمات کامپیوتری خود را به شرکت‌ها و مجموعه‌های نزدیک محل خود می‌دهند؛ درصورتی‌که می‌توانند این خدمات را به شرکت‌های فعال در ایران بدهند؛ چرا؟ واضح است، دستمزد دریافتی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات کامپیوتر در اروپا بسیار بیشتر از شرکت‌های ایرانی است.

با توجه به توضیحات بالا و در راستای ارائه خدمات کامپیوتری به هم‌میهنان ایرانی، ما تصمیم گرفته‌ایم که خدمات کامپیوتر در کشورهای اروپایی را انجام دهیم؛ البته تنها خدمات نرم‌افزاری؛ ما خدمات نرم‌افزاری را با ارتباط از راه دور انجام می‌دهیم. خدمات ما شامل موارد زیر است.

√نصب نرم‌افزارهای کاربردی

√عیب‌یابی نرم‌افزار

√نصب آنتی‌ویروس

√نصب انواع سخت‌افزار نظیر پرینتر و…

√انتقال تصویر دوربین مداربسته


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.