خدمات شبکه کامپیوتری در اسلامشهر

امروزه شبکه‌های کامپیوتری نقش بسیار مهمی در زندگی امروز بشر ایفا می‌کند. ارتباطات و تجهیزات تحت شبکه روزبه‌روز درحال‌توسعه و پیشرفت است. در ابتدا بگوییم که شبکه‌های کامپیوتر تنها مختص کامپیوترها نیست و به ارتباطات کلیه تجهیزات تحت شبکه می‌پردازد. درگذشته شبکه‌های کامپیوتری را تنها در شرکت‌ها و کارگاه‌ها، مراکز دولتی و مکان‌هایی ازاین‌دست می‌دیدیم. اما امروزه شبکه‌ها کامپیوتری به منازل انسان نیز راه‌یافته است؛ امروزه در بیشتر خانه‌ها مودم‌های ADSL یا تجهیزات دریافت اینترنت وایرلس وجود دارد؛ تعدادی گوشی و کامپیوتر نیز به این تجهیزات متصل می‌شوند. لوازم‌خانگی باقابلیت اتصال به شبکه و وای فای نیز روزبه‌روز در حال گسترش است. می‌بینیم که در این مورد نیز یک شبکه از تجهیزات تحت شبکه به هم متصل هستند.

با توجه به اهمیت شبکه، نیاز به وجود شرکت‌های مختلف در این زمینه وجود دارد. مجموعه حامی پی سی خدمات راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتری را در اسلامشهر، تهران و سراسر کشور انجام می‌دهد. ما با اشراف کامل به همه امور شبکه‌های کامپیوتری امکان ارائه بهترین بسترهای شبکه برای مشتریان راداریم. در زیر خدمات ما درزمینهٔ شبکه‌های کامپیوتری درج‌شده است.

√انجام کلیه امور پسیو شبکه شامل کابل‌کشی، داکت کشی، نصب رک و سوئیچ، نصب سرور و…

√انجام تنظیمات نرم‌افزاری

√نصب انواع سیستم‌عامل‌های شبکه

√نصب نرم‌افزارهای مدیریت شبکه

√انجام کلیه تنظیمات سرور نظیر Active directory، نصب sql server و

√کانفیگ و تنظیمات روترهای سیسکو و میکروتیک

√کانفیگ انواع مودم و اکسس پوینت

√ارتقاء امنیت شبکه نظیر نصب انواع فایروال و آنتی‌ویروس


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.