طراحی سایت یا تبليغات رایگان در اینترنت

طراحی سایت یا تبليغات رایگان در اینترنت ؟ این سوالی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار با آن روبرو شده اند. قبل از بررسی و جواب دادن به این سوال به مقوله تبليغات رایگان در اینترت و بسترهای مختلف آن  می پردازیم .تبليغات رایگان در اینترنت از جمله فعالیتهای تبليغاتی هست که نه تنها صاحبان کسب و کارها علاقه مند به انجام آن هستند بلکه افراد عادی برای فروش کالاهای خود از این ابزار س.وودمندی که وب سایتها و اپلیکیشن ها فراهم کرده اند استفاده می کنند.تبليغات رایگان در اینترنت در صورتی که در حجم وسیعی انجام شود می تواند تاثیر چشم گیری بر تعداد بازدید از آگهی های شما و به الطبع فروش محصولاتتان داشته باشد. البته اکثر سایتهایی که تبليغات رایگان در اینترنت قرار می دهند .این کار را به صورت محدود انجام می دهند و باید طی زمان های مختلف آگهی خود را به روزرسانی نمایید.همچنین در نسخه های رایگان تبليغات برخی از گزینه ها و آپشن ها مانند لینک سایت غیر فعال می باشد .دیگر نوع تبليغات رایگان در اینترنت ثبت وبلاگ و وبلاگ نویسی هست .تفاوتی که استفاده از وبلاگ با تبليغات رایگان در اینترنت دارد این هست که در وبلاگ محدودیتهای زمانی برای قرار دادن آگهی ندارید.یکی دیگر از روش های تبليغاتی که بسیار محبوب می باشد تبليغات در شبکه های اجتماعی می باشد .شبکه های مجازی در بسیاری از جنبه ها گوی سبقت را از سایر انواع سرویس ها و خدمات اینترنتی ربوده است . در کشور ما اکثریت قاطع جامعه از شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام استفاده می کنند .تبليغات در شبکه های اجتماعی در صورتی که به درستی و به صورت منظم انجام شود می تواند در رشد و فروش کسب و کارها تاثیر بسزایی داشته باشد .با وجود این شرایط و اینکه سایتهای سرویس دهنده خدمات آگهی و سرویس دهنده های وبلاگ و شبکه های اجتماعی  چنین خدمات مناسبی را ارائه کرده اند آیا شرکتها نیاز به طراحی سایت دارند ؟برای جواب به این سوال ابتدا باید تفاوت این دو مقوله با هم بررسی شود و با مشاهده فواید و مزایای هر کدام علاقه مندان به راحتی بتوانند تصمیم گیری کنند .در زیر برخی از تفاوت های این دو مقوله را در قالب مزایا و معایب بررسی می کنیم .

یکی از تفاوت های عمده ای که طراحی سایت با سایر موارد ذکر شده دارد این هست که در طراحی سایت شما یک وب سایت کاملا مستقل در اختیار خواهید داشت که به صورت کامل در اختیار شما خواهد بود ، در صورتی که در وبلاگ ،تبليغات رایگان در سایر سایتها و شبکه های مجازی شما صفحه محدودی بر روی سایر وب سایتها یا اپلیکیشن ها خواهید داشت و صفحه شما کاملا وابسته به سایت یا اپلیکیشن مورد نظر خواهد بود .

یکی دیگر از تفاوتهای اصلی در نحوه و کیفیت طراحی ساخت صفحات می باشد. در طراحی سایت صفر تا صد طراحی و توسعه سایت توسط طراح سایت انجام می شود وبه الطبع پروسه زمان بر و پیچیده تری نسبت به موارد ذکر شده می باشد برای مثال در تبليغات اینترنتی صرفا با پر کردن فیلدهای خاصی صفحه تبلیغاتی شما ایجاد می شود و در ثبت وبلاگ به راحتی با ثبت مشخصات و نام وبلاگ وبلاگی برای خود ثبت می کنید از امکانات آن استفاده می کنید.

تفاوت مهم دیگری که وجود دارد در زمینه سئو می باشد.در این زمینه برعکس دو مورد قبل وبلاگ و تبليغات رایگان در اینترنت و شبکه های اجتماعی نسبت به طراحی سایت به صورت نسبی دست بالا را دارد.در طراحی سایت شما صفر تا صد سئو را باید خودتان انجام دهید ولی در وبلاگ و تبليغات در سایتها مقوله سئو به نوعی از سایت میزبان به شما به ارث می رسد و گوگل در رتبه بندی صفحه شما با کلمات کلیدی اعتبار سایت میزبان را نیز در نظر می گیرد.ولی همانطور که گفته شد این مقوله نسبی هست و برای هدف گزاری ها بلند مدت و کارهای اساسی مناسب نمی باشد ولی در سایت ممکن است بهینه سازی سایت کمی زمان بر باشد اما ظرفیت بسیار بالایی برای رشد ،توسعه و سئو خواهید داشت.

و اما آخرین مورد هزینه می باشد.در طراحی سایت شما نیاز به خرید هاست ،خرید دامین و هزینه برای طراحی سایت و پشتیبانی خواهید داشت .در صورتی که در وبلاگ ،تبليغات رایگان و شبکه های اجتماعی بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید صفحات خود را داشته باشید و تبليغات انجام دهید.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.