قطعی اینترنت در ایران

در روزهای اخیر شاهد قطعی و اختلال گسترده در اینترنت بوده‌ایم. این قطعی و اختلال از روز ۳۰ شهریور شدت بیشتری گرفت. در تاریخ 1401/06/30 شبکه‌های اجتماعی واتس آپ، اینستاگرام و همچنین گوگل پلی و اپ استور نیز به همین صورت فیلتر شده؛ سایت لینکدین نیز در تاریخ 1401/07/02 فیلتر شد. همچنین اینترنت گوشی‌های همراه به‌صورت کامل قطع گردید. بااین‌حال جستجوگر گوگل بدون فیلتر به کار خود ادامه می‌دهد؛ هرچند لود شد سایت‌ها بسیار کند انجام می‌شود.

ایلان ماسک و دولت آمریکا قول‌هایی در مورد ارائه خدمات اینترنت ماهواره‌ای به کاربران ایرانی داده‌اند؛ همچنین برخی کارشناسان پیشنهاد استفاده از سرویس‌های توشه، مرورگر تور و استفاده از اینترنت آفلاین می‌کنند.

بااین‌حال مقامات کشور اعلام کرده‌اند که پس از پایان اعتراضات وضعیت اینترنت به حالت قبل بازخواهد گشت؛ ما نیز امیدواریم هر چه زودتر وضعیت اینترنت به حالت قبل بازگردد.

با توجه به اینکه موتور جستجوگر گوگل فیلتر نشده است و همچنین کلیه سایت‌هایی که ما مدیریت و سئو آن‌ها را بر عهده داریم بدون مشکل (البته باکمی کندی) لود می‌شوند، مرکز طراحی سایت تهران بدون هیچ‌گونه وقفه و مشکلی فعالیت‌های خود را درزمینهٔ طراحی سایت و سئو ادامه می دهد.

.


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.