انتقال تصویر دوربین مداربسته در تهران

تهران پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر ایران است؛ در سال‌های اخیر استفاده از تجهیزات دوربین مداربسته در تهران روزبه‌روز در حال گسترش بوده است؛ امروزه در تهران کمتر فروشگاه، مغازه یا حتی واحدهای مسکونی هستند که در آن دوربین مداربسته نصب نشده باشد. یکی از مهم‌ترین امکانات دوربین مداربسته امکان نظارت آنلاین است؛ امکان نظارت آنلاین از امور لازم و ضروری برای استفاده‌کنندگان از دوربین مداربسته است؛ این کار با عنوان انتقال تصویر دوربین مداربسته انجام می‌شود.

ما خدمات انتقال تصویر دوربین مداربسته در تهران را انجام می‌دهیم. ما به کلیه روش‌های انتقال تصویر دوربین مداربسته مسلط هستیم. لازم به ذکر است که انتقال تصویر دوربین مداربسته به سه روش انتقال تصویر با روش p2p، انتقال تصویر به روش ip و انتقال تصویر با روش ddns انجام می‌شود؛ همچنین انجام انتقال تصویر در بیشتر موارد در بستر اینترنت موردنیاز است؛ بااین‌حال در مواردی نیز مشتریان نیاز به انجام انتقال تصویر در بستر شبکه‌های محلی و لوکال دارند.

انتقال تصویر با مشاوره از راه دور

امروزه مشاوره و خدمات از راه دور درزمینهٔ IT روزبه‌روز در حال گسترش است؛ با توجه به اینکه خدمات انتقال تصویر نیز به‌نوعی خدمات نرم‌افزاری هستند، می‌توان این امور را به‌صورت مشاوره از راه دور انجام داد؛ خوشبختانه امروزه بستر لازم برای امور مشاوره و انجام امور نرم‌افزاری از راه دور کاملاً حیا است؛ شبکه‌های پیام‌رسان امکانات تماس تصویری آنلاین را ایجاد کرده‌اند؛ تماس‌گیرنده به‌راحتی با تماس تلفنی می‌تواند مشاوره‌های تصویری دریافت کرده و امور لازم را انجام دهد؛ همچنین با نصب یک نرم‌افزار نظیر anydesk کارشناسان ما به سیستم شبکه شما متصل شده و تنظیمات لازم را انجام می‌دهند.

ما قادر هستیم امور انتقال تصویر شمارا از راه دور مدیریت کرده و تنظیمات و موارد لازم برای انتقال تصویر را انجام دهیم. در صورت نیاز به این خدمات با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.