تبلیغات در سایتهای تبلیغاتی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

انجام تبلیغات در سایت های تبلیغاتی روش تبلیغاتی موثر و پربازدهی می باشد.سایت های تبلیغاتی به سبب اعتبار و رتبه ای که در اینترنت دارند به سرعت می توانند آگهی شما را در صفحات اول گوگل نمایش دهند.در صورتی که در سایت های تبلیغاتی آگهی داده باشید می دانید که این سایت ها صفحه ای را برای نمایش آگهی شما اختصاص می دهند.سایت تبلیغاتی با توجه به پلن خریداری شده یا درخواست شده توسط شما ،آگهی شما را در موقعیت خاصی قرار می دهند.

درج آگهی  در سایت های تبلیغاتی یکی از بهترین راهکارها برای تبلیغاتی محلی و منطقه ای است.تجربه نشان داده که آگهی های تبلیغاتی برای کسب و کارهای محلی بسیار پربازده بوده است.(منظور از کسب و کار محلی کسب و کارهای هست که  مشتریان کسب و کار، صرفا از همان محل هستند). تجربه نشان داده تاکتیک درج آگهی تبلیغاتی برای کسب و کارهای محلی   مفیدتر از طراحی سایت بوده است .برای مثال عبارت "فیزیوتراپی در اسلامشهر" را در نظر بگیرید. درصورتی که بخواهید وب سایتی پیاده سازی کنید که با این کلمه در صفحه اول گوگل باشد.ابتدا باید سایت طراحی شود ،سپس هاست و دامین خریداری و سایت آپلود شود و تازه می رسیم به مرحله سئو و در این بخش شما باید برای مدتی بر روی سایت کار کنید تا سایت در صفحه اول گوگل نمایش داده شود.برای این امر شما هزینه طراحی سایت ،خرید هاست و دامین و سئو سایت را باید در نظر بگیرید..اما بسیاری از سایت های تبلیغاتی پزشکی هستند که می توانید با پرداخت مبلغی به آنها و درج آکهی در سایتشان به سرعت کسب و کارخود را در صفحه اول گوگل بیاورید.درواقع این سایت ها دارای صفحات سئو شده ای برای کسب و کارهای مورد نظرشان در هر منطقه ای هستند و این صفحات را به افرادی که درخواست آگهی دارند اجاره می دهند.در حال حاضر سایتهای تبلیغاتی به نوعی موی دماغ طراحان سایت شده اند .این سایت ها به دلیل داشتن تعداد بالای مشتری معمولا قیمت های پایین تری برای خدمات خود در نظر می گیرند.در صورتی که قصد دارید در سایت های تبلیغاتی به صورت بلند مدت تبلیغات کنید به دو نکته ای که در زیر درج شده است دقت نمایید.

نکته1:در مورد سایتهای تبلیغاتی پولی باید این مورد را در نظر بگیرید که در اغلب این سایت ها صفحه شما صفحه ای اجاره است و متعلق به شما نیست و صاحب سایت تبلیغاتی می تواند پس از قرار داد با شما صفحه را به شخص دیگری اجاره دهید و یا هزینه بالاتری برای نمایش اطلاعات شما در صفحه مزبور در نظر بگیرید و در واقع شما هیچ گونه مالکیتی نسبت به صفحه ندارید.

نکته 2:وب سایت های تبلیغاتی معمولا درکنار نمایش اطلاعات شما اطلاعات رقبای شما و یا کسب و کارهای دیگر را نیز نمایش می دهند و ممکن است در یک صفحه تبلیغاتی اطلاعات چند شخص یا شرکت که در یک زمینه مشخص فعالیت دارند نمایش دهند که این امر شاید برای برخی خوشایند نباشد.

با در نظر گرفتن تمام شرایط و مسائل بالا باز گزینه اول پیشنهادی ما برای هر نوع تبلیغات از جمله تبلیغاتی محلی طراحی سایت می باشد.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری

مقالات مرتبط

طراحی سایت در تهران

سئو سایت در تهران


آخرین مطالب

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.