تعمیرکامپیوتر| انجام شبکه کامپیوتر09125240816در اسلامشهر ،چهاردانگه و جاده ساوه

آدرس دفتر اسلامشهر: اسلامشهر، سرنوری، پاساژ ولی عصر، زیرزمین، واحد 6

برای مشاهده هر یک از خدمات ما بر روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

تعمیر کامپیوتر  شبکه های کامپیوتری   دوربین مداربسته در اسلامشهر  

 website design in eslamshahr

 خدمات ما در زمینه تعمیر کامپیوتر در اسلامشهر

تعمیر کامپیوتر در محل ، مزایا و معایب

تعمیر کامپیوتر در محل، یعنی اینکه یک تکنسین یا کارشناس متخصص به محل شما می‌آید و مشکلات کامپیوتر شمارا تعمیر می‌کند. این روش برخلاف این است که شما کامپیوتر خود را به یک مرکز تعمیر ارسال کنید. در زیر مزایا و معایب تعمیر کامپیوتر در محل را بررسی خواهیم کرد:

مزایا:

1. راحتی و آسانی: با تعمیر کامپیوتر در محل، نیازی به حمل‌ونقل کامپیوتر شما به یک مرکز تعمیر نیست. این بدان معنی است که شما نیازی به جابه‌جایی دستگاه و اتلاف زمان و هزینه‌های مربوط به این کار ندارید.

2. مشکلات فوری: اگر کامپیوتر شما در میان کار کرش کرده یا مشکلات جدی دارد، تعمیر در محل به شما اجازه می‌دهد تا مشکل را در کمترین زمان ممکن حل کنید. شما نیازی ندارید تا منتظر بمانید تا کامپیوتر به یک مرکز تعمیر فرستاده شود و بعد از تعمیر منتظر برگشت آن باشید.

3. ارتباط مستقیم: با تعمیر کامپیوتر در محل، شما می‌توانید به‌طور مستقیم با تکنسین در ارتباط باشید و همچنین فرصتی برای طرح سؤالات و دریافت راهنمایی‌های فنی بیشتر دارید. این ارتباط مستقیم می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر درک کنید که چگونه مشکلات را در آینده جلوگیری کنید یا به‌طور مستقل آن‌ها را برطرف کنید.

4.حفظ اطلاعات خصوصی: اغلب افراد اطلاعات حساس و  شخصی شامل تصاویر، فیلم و ... در کامپیوتر خود دارند؛ افراد این نگرانی را دارند که در صورت انتقال کامپیوتر به تعمیرگاه این اطلاعات در دسترس سایرین قرار گیرد.  درصورتی‌که با مراجعه تعمیرکار به محل، شما می‌توانید به‌صورت مستقیم به کلیه کارهای او نظارت داشته باشید و امکان دسترسی و سوءاستفاده از اطلاعاتتان را به حداقل برسانید.

معایب:

1. هزینه‌های بیشتر: تعمیر کامپیوتر در محل معمولاً هزینه‌های بیشتری نسبت به انتقال کامپیوتر به تعمیرگاه دارد. چراکه تعمیر در محل نیازمند حضور فیزیکی تکنسین در محل شما است و این می‌تواند به معنی هزینه‌های مرتبط با سفر و زمان صرف شده توسط تکنسین باشد. همچنین، تکنسین‌های متخصص در محل نیاز به تجهیزات و ابزارهای لازم برای تعمیر می‌کنند، که ممکن است برای شرکت تعمیرات هزینه‌بر باشد و این هزینه‌ها به شما منعکس می‌شوند.

2. محدودیت تخصص: در برخی موارد، تکنسینی که به محل شما می‌آید ممکن است تخصص موردنیاز برای تعمیر مشکل خاص شمارا نداشته باشد. در این صورت، شما ممکن است نیاز داشته باشید که کامپیوتر خود را به یک مرکز تعمیر ارسال کنید یا با تکنسین دیگری تماس بگیرید.

به‌طورکلی، تعمیر کامپیوتر در محل و تعمیر در مرکز هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. انتخاب بین این دو روش بستگی به نیازها و الزامات شما دارد. درصورتی‌که زمان یا حریم خصوصی مهم‌تر است، تعمیر در محل می‌تواند مناسب باشد. اما درصورتی‌که هزینه و تخصص مهم‌ترند، تعمیر در مرکز می‌تواند مناسب‌تر باشد.

تعمیر سخت‌افزار کامپیوتر در اسلامشهر

مشکلات سخت‌افزاری از مواردی هست که ممکن است گریبان هرکسی را بگیرد. سوختن یا خرابی قطعات مهم‌ترین مواردی هستند که باعث ایجاد مشکلات سخت‌افزاری می‌شوند. در زیر برخی از انواع مشکلات سخت‌افزاری که ممکن است برای هر کامپیوتر یا لپ‌تاپی ایجاد شود را توضیح می‌دهیم.

سوختن یا نیم‌سوز شدن پاور: این مورد از شایع‌ترین موارد مشکلات سخت‌افزاری است. پاور کامپیوتر وظیفه دریافت برق، تبدیل آن و تغذیه برق قطعات مختلف را دارد. نوسان برق مهم‌ترین عاملی هست که می‌تواند باعث خرابی پاور شود. در بسیاری از موارد در صورت خراب شدن پاور ممکن است سیستم روشن شود ولی تصویری بر روی صفحه‌نمایش ظاهر نشود.

خرابی مادربرد: سوختن قطعاتی مانند خازن‌ها، چیپ ها و... بر روی مادربرد می‌تواند باعث اختلال در کار مادربرد شده و کامپیوتر روشن نشود و یا در صورت روشن شدن تصویری بر روی مانیتور ظاهر نشود.

خرابی هارد: هارد وظیفه نگهداری کلیه فایل‌ها ازجمله فایل‌های سیستم‌عامل کامپیوتر را بر عهده دارد. هاردهای HDD به دلیل ساختار مکانیکی احتمال خرابی در طولانی‌مدت را دارند. خراب شدن هد و بد سکتور زدن از مهم‌ترین عوامل خرابی هارد است. هاردهای SSD به‌مراتب سرعت بالاتر و احتمال خرابی کمتری نسبت به هاردهای HDD دارند.

خرابی DVD Writer: خرابی DVD writer ازجمله مشکلات شایع در کامپیوترها است. باز نشدن درب و بیرون نیامدن محل قرار گرفتن سی دی، نخواندن اطلاعات سی دی یا دی‌وی‌دی و رایت نکردن ازجمله مشکلاتی است که ممکن است برای این دستگاه پیش آید.

خرابی فن CPU: هرچند فن CPU قطعه ارزان‌قیمتی است اما وظیفه مهمی دارد. درصورتی‌که فن به‌درستی کار نکند و یا به‌صورت کامل از کار بیافتد باعث افت فاحش کارکرد سیستم، خاموش شدن و ریست شدن پیاپی می‌شود.

خرابی کار گرافیکی: خرابی کارت گرافیک نیز از مشکلات شایع سخت‌افزاری است.

خرابی سی پی یو و رم: سی پی یو و رم از قطعات مهم و اصلی کامپیوتر هستند. اما خرابی سی پی یو و رم بسیار پایین‌تر از قطعاتی است که در بالا ذکر کردیم.

در صورت خرابی کامپیوتر چه‌کار کنیم؟

اگر ساکن اسلامشهر هستید، در صورت خرابی کامپیوتر می‌توانید به پاساژ ولی‌عصر واقع در سرنوری، جن بانک ملی مراجعه کنید. طبقه اول این پاساژ مختص تعمیرکاران سخت افزا کامپیوتر است. مرکز تعمیر کامپیوتر شادی واقع در این طبقه، از بهترین تعمیرکاران سخت‌افزار کامپیوتر در اسلامشهر است.

دلیل داغ شدن لپ تاپ

استفاده از لپ‌تاپ روزبه‌روز در حال افزایش است. با شیوع ویروس کرونا و رواج یافتن دورکاری افراد بیشتری به خرید و استفاده از لپ‌تاپ روی آورده‌اند. آموزش مجازی نیز دلیل مهمی برافزایش استفاده از لپ‌تاپ بوده است.

بسیاری از افرادی که از لپ‌تاپ در خانه استفاده می‌کنند شکایت دارند که لپ‌تاپشان سریع داغ می‌شود، هنگ می‌کند، ریست می‌کند و... . اما دلیل این امر چیست؟

یک دلیل رایج برای مشکلات بالا وجود دارد. قرار دادن لپ‌تاپ روی فرش و موکت! متأسفانه افراد زیادی نمی‌دانند که لپ‌تاپ نباید بر روی فروش و موکت قرار گیرد. زیر باعث می‌شود که حرارت قسمت‌های مختلف لپ‌تاپ نظیر سی پی یو، هارد و مادربرد خارج نشده و این امر باعث داغ شدن لپ‌تاپ و بروز مشکلات مختلف می‌شود.

حتماً سعی کنید لپ‌تاپ خود را بر روی سطح سفت و مسطح قرار دهید. استفاده از کول پد خنک‌کننده لپ‌تاپ نیز گزینه دیگری است که باعث خنک شدن لپ‌تاپ و بازدهی بیشتر و کیفیت بالاتر کارکرد آن می‌شود.

چه زمانی نیاز هست که سیستم خود را ارتقاء دهیم؟

نیاز به ارتقاء سیستم زمانی اتفاق می‌افتد که سیستم قادر به انجام درخواست‌ها و یا برآورده کردن نیازهای ما نباشد. ممکن است شما با یک کامپیوتر به‌صورت روزانه کار مشخصی انجام می‌دادید. به دلیل کهنه شدن سخت‌افزار و افت کیفیت، ممکن است سیستم قادر به انجام نیازهای فعلی نباشد. کند شدن سیستم، هنگ کردن اولین مواردی هستند که زنگ خطر را به صدا درمی‌آورند. در این شرایط اولین چیزی که به فکر می‌رسد این هست که احتمال دارد ویندوز سیستم مشکل پیداکرده باشد. نصب ویندوز جدید اولین گام جهت تعمیر کامپیوتر است. البته گزینه‌های دیگری نظیر استفاده از system restore و نصب آنتی‌ویروس نیز وجود دارد.

اگر برآوردهای نشان دهد که دلیل مشکلات سیستم نقص نرم‌افزار نباشد آنگاه باید به سراغ ارتقاء سیستم برویم. ارتقاء رم و هارد می‌توانند اولین گزینه‌های ما باشند. در اینجا ما حتماً باید از رم مشابه و قابل پشتیبانی توسط مادربرد استفاده کنیم. خرابی و بد سکتور زدن هارد نیز می‌تواند باعث هنگ کردن و کندی سیستم شود. شاید خیلی‌ها ندانند که استفاده از یک هارد ssd در سیستم می‌تواند سرعت را به طرز چشم‌گیری افزایش دهد. ارتقاء هارد باید زمانی انجام شود که مطمئن باشیم هارد دچار مشکل است. بااین‌حال استفاده از هارد ssd در کامپیوتر گزینه‌ای هست که همواره برای هر کامپیوتری پیشنهاد می‌کنیم.

ارتقاء مادربرد: درصورتی‌که ارتقاء رم و هارد مشکل را رفع نکنند، نیاز هست ارتقاءهای مهم‌تر و اساسی‌تری انجام شود. ارتقاء مادربرد گزینه‌ای هست که باید در این مرحله انجام شود. در صورت نیاز به ارتقاء مادربرد، رم و سی پی یو نیز باید تغییر کنند؛ رم و سی پی یو و در برخی موارد کارت گرافیکی متناسب با کامپیوتر جدید باید تهیه و نصب شود.

نیاز به ارتقاء به دلیل تغییر نیازها: گاهی ما درخواست جدیدی از سیستم داریم که سخت‌افزار قبلی پاسخگوی نیاز جدید ما نیست. برای مثال ممکن است نیاز داشته باشید که نرم‌افزاری نصب کنید که نیاز به 8 گیگ رم و سی پی حداقل i3 و رم 4 گیگ باشد. در این شرایط نیز نیاز به ارتقاء کلی است.

ارتقاء سیستم امری هزینه برو زمان‌بر است. ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید سیستم نیازهای خود را در ده سال آینده بررسی و برآورد کنید و سیستمی خریداری کنید که پاسخگوی نیازهای آینده شما باشد.

ارائه مشاوره خرید کامپیوتر و لپ‌تاپ

ما خدمات مشاوره جهت خرید کامپیوتر و لپ‌تاپ نو و دست‌دوم را انجام می‌دهیم. جهت دریافت مشاوره با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

ارائه خدمات راهنمایی تلفنی جهت تعمیر کامپیوتر

ما در کنار ارائه خدمات حضوری و تعمیر از راه دور کامپیوتر خدمات راهنمایی تلفنی برای تعمیر کامپیوتر را نیز انجام می‌دهیم. رهنمایی تلفنی در مواردی انجام می‌شود که امکان مراجعه حضوری به محل و ارتباط آنلاین نباشد. همچنین در این روش بایستی شخصی با توانایی علمی مناسب در محل حضورداشته باشد و توانایی انجام راهنمایی‌های ارائه‌شده را داشته باشد.

نصب پرینتر در اسلامشهر و چهاردانگه

ما خدمات نصب پرینتر به‌صورت لوکال و تحت شبکه را در اسلامشهر و چهاردانگه انجام‌ می‌دهیم. خدمات به‌صورت از راه دور و حضوری است.

خدمات تعمیر کامپیوتر از راه دور

یکی از اموری که در سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است تعمیرات نرم‌افزاری و یا نصب و تنظیمات نرم‌افزاری از راه دور بوده است. این روش تعمیرات تنها در امور نرم افزای قابل انجام است. همچنین در این روش تعمیرات، نیاز هست که هر دو طرف به اینترنت متصل باشند و نرم‌افزار مشابهی را در هر طرف اجرا کنند. تعمیرکار و نصاب کامپیوتر به‌راحتی می‌تواند از طریق کد اعلام‌شده از سمت مشتری به سیستم متصل شده و تعمیرات نرم‌افزاری موردنیاز را انجام دهد. شناخته‌شده‌ترین نرم‌افزار در ایران برای اتصال از راه دور، نرم‌افزار anydesk هست. قبل از any desk اغلب از نرم‌افزار teamviewer استفاده می‌کردند اما با توجه به عدم خدمات‌رسانی این نرم‌افزار در یک مقطع طولانی کاربران ایرانی روی به استفاده از نرم‌افزار anydesk آوردند. البته در حال حاضر نرم‌افزار teamviewer نیز در ایران قابل‌استفاده است.

ما نیز در موارد بسیاری خدمات تعمیر، تنظیم و نصب نرم‌افزارهای مختلف را به این صورت انجام می‌دهیم. در این روش تعمیرات هیچ محدودیتی به لحاظ بعد مکانی وجود ندارد و ما به همه مشتریان در هر نقطه از کشور خدمات‌رسانی می‌کنیم.

 عیب یابی کامپیوتر در اسلامشهر و چهاردانگه

قبل از اقدام به هرگونه تعمیر، ابتدا بایستی کامپیوتر یا لوازم جانبی آن به‌صورت کامل بررسی و عیب‌یابی شوند. در پروسه عیب‌یابی ممکن است بیش از یک قسمت از کامپیوتر بررسی شود. درصورتی‌که عمل عیب‌یابی به‌درستی انجام نشود این امر باعث افزایش بدون توجیه هزینه تعمیر می‌شود و چه‌بسا مشکلات سیستم را افزایش دهد. ما با حضور در محل اقدام به انجام عیب‌یابی کامپیوتر در محل می‌کنیم. لازم به ذکر است که پروسه عیب‌یابی بخشی مجزا از تعمیر است و تعرفه آن به‌صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

عیب‌یابی کامپیوتر در اسلامشهر

عیب‌یابی کامپیوتر در چهاردانگه

 

نصب لوازم جانبی کامپیوتر در اسلامشهر و چهاردانگه

برای استفاده از لوازم جانبی نظیر پرینتر، اسکنر انواع تجهیزات لیبل و برش و ... نیاز به معرفی این دستگاه‌ها به کامپیوتر است. ما با حضور در محل مشتری اقدام به نصب این تجهیزات می‌نماییم.

نصب پرینتر در اسلامشهر

نصب پرینتر در چهاردانگه

تعمیر کامپیوتر در اسلامشهر

امروزه هیچ شرکت و مرکزی را نمی توان یافت که در آن تجهیزات کامپیوتری وجود نداشته باشد. شرکت‌ها و مراکز تجاری کاملاً وابسته به سیستم‌های کامپیوتری هستند. شرکت‌ها و مراکز تجاری به دنبال مراکزی هستند که بتواند خدمات موردنیاز آن‌ها درزمینهٔ کامپیوتر را انجام دهد. نیاز به خدماتی نظیر تعمیر کامپیوتر، نصب انواع نرم‌افزارها و... ازجمله مواردی هست که ممکن است برای هر مجموعه‌ای اتفاق بیافتد. در شهرستان اسلامشهر نیز که یک شهرستان تقریباً صنعتی هست هزاران واحد تجاری و شرکت هستند که نیازمند این خدمات می‌باشند.

ما با ارائه خدمات کامپیوتر در کمترین زمان ممکن و با مراجعه حضوری به محل مشتری از بهترین ارائه‌دهندگان خدمات کامپیوتر در شهرستان اسلامشهر و چهاردانگه هستیم.

مجموعه مرکز طراحی سایت تهران با کمک تیمی از کارشناسان زبده و باتجربه کامپیوتر، خدمات تعمیرات تخصصی کامپیوتر در شهرستان اسلامشهر و حومه را انجام می‌دهد.خدمات کامپیوتر ما در شهرستان اسلامشهر به شرح زیر است.

۱-عیب‌یابی کامپیوتر و رفع مشکل

۲-بازدید و سرویس کامپیوتر

۳-نصب ویندوز، پارتیشن‌بندی و نصب نرم‌افزارهای کاربردی

۴-ریکاوری و بازیابی اطلاعات

۵-نصب سخت‌افزارهای جانبی ازجمله پرینتر،اسکنر و... .

۶-مشاوره جهت خریدوفروش کامپیوتر

دلایلی که باعث بروز مشکلات در کامپیوتر می‌شوند

کامپیوترهای مانند سایر وسایل برقی قطعات حساس و شکننده‌ای هستند. عوامل مختلفی می‌تواند به کامپیوتر شما آسیب بزند. در زیر برخی از این عوامل را ذکر می‌کنیم.

-قطع‌ووصلی مکرر برق: قطع‌ووصلی مکرر برقی که در تابستان ۱۴۰۰ نیز بارها شاهد آن بوده‌ایم می‌تواند باعث سوختن قطعات کامپیوتر و لپ‌تاپ شود. ازاین‌رو استفاده از محافظ برق و در صورت امکان UPS می‌تواند ناجی کامپیوتر شما در ین شرایط باشد. (البته می‌دانیم که UPS ارزش و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به محافظ برق دارد.). استفاده از باطری(برای استفاده از باطری لپ‌تاپ در این شرایط باید مواردی که برای سلامت و عمر بالای باطری لپ‌تاپ هستند را رعایت نمایید) که صرفاً در  لپ‌تاپ‌ها کاربرد دارد نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای این شرایط باشد.

reparicomputer

-روشن بودن ۲۴ ساعته کامپیوتر: در برخی مشاغل که به‌صورت ۲۴ ساعته سرویس می‌دهند. کامپیوترها همواره روشن و به‌صورت مداوم در حال کار کردن هستند. روشن بودن کامپیوتر و لپ‌تاپ به‌صورت ۲۴ ساعته می‌تواند عمر برخی از قطعات را کاهش دهد. همچنین این امر بر کیفیت کارکرد قطعات نیز تأثیرگذار است. قطعاتی نظیر پاور و هارد بیشترین خرابی‌ها را در کارکردهای ۲۴ ساعته دارند.

-خرابی کابل‌های برق: خرابی کابل برق می‌تواند مشکل خطرناکی باشد. خرابی کابل برق را از دو جهت بررسی می‌کنیم. اول اینکه کابل در صورت خرابی قادر به انتقال برق به کامپیوتر نباشد. در این شرایط صرفاً کامپیوتر روشن نمی‌شود. مورد دوم وجود اتصالی در کابل: وجود اتصالی در کابل می‌تواند آسیب جدی به قطعات اصلی کامپیوتر نظیر مادربرد نماید. ازاین‌رو همیشه دقت داشته باشید که کابل برق کامپیوتر در زیر میز یا زیر وسیله سنگینی گیر نکند، از استفاده از کابل‌های پاره شده یا دارای پوسیدگی جداً خودداری کنید.

ریخته شدن آب: ریخته شدن آب بر روی کیس کامپیوتر، لپ‌تاپ، کیبورد و مانیتور باعث سوختن قطعات آن‌ها می‌شود.

-پایان طول عمر مفید دستگاه: هر وسیله‌ای طول عمری دارد و کامپیوترها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. پایان طول عمر مفید قطعات و لوازم کامپیوتر باعث عدم کارایی درست و بالا رفتن هزینه‌های تعمیر و نگهداری می‌شود. از این‌رو جایگزین کردن آن‌ها با سیستم‌های جدید کار مؤثرتری خواهد بود.

 -عدم سرویس به‌موقع: بسیار لازم است که یک متخصص کامپیوتر به‌صورت ماهانه یا چند ماه یک‌بار سیستم‌های کامپیوتری را بررسی کند و در صورت بروز مشکلات اقدام به رفع آن کند. برخی از مواقع مشکلات پیش‌پاافتاده و ناچیز در صورت عدم رسیدگی و تعمیر باعث خرابی‌ها کلی قطعه می‌شوند.

-حرارت بالا: حرارت بالا می‌تواند باعث خرابی کامپیوتر و لپ‌تاپ شود. به‌ویژه ای اگر این دستگاه‌ها روشن باشند.

-تمیز کردن توسط افراد ناشی: درصورتی‌که کامپیوتری برای مدت طولانی کار کند در داخل کیس گردوغبار زیادی جمع می‌شود. این گردوغبارها می‌توانند باعث بروز اختلال در کارکرد قطعات کامپیوتر شوند. برای مثال وجود گردوغبار و در فن سی پی یو باعث می‌شود که فن به‌درستی و با سرعت لازم کار نکند و سی پی یو به‌اندازه لازم خنک نشود. کامپیوترها باید در مدت‌زمان‌های مشخصی توسط افراد متخصص تمیز شوند و داخل کیس ها باد گرفته شود. تمیز کردن کامپیوتر توسط افراد ناشی می‌تواند باعث خرابی دستگاه شود.

 

 

 

 

خدمات ما در زمینه شبکه های کامپیوتری

 

انجام کلیه تنظیمات نرم‌افزاری شبکه در اسلامشهر و چهاردانگه

بسیار دیده‌شده است که در برخی مجموعه کلیه امور سخت افزایش شبکه انجام‌شده است، اما تنظیمات نرم‌افزاری انجام‌نشده است؛ ازاین‌رو در این مجموعه‌ها نمی‌توان از قابلیت‌های شبکه استفاده کرد. همچنین ممکن است که تنظیمات نرم‌افزاری انجام‌شده باشد اما به دلیل به‌روزرسانی‌ها و نیاز به امکانات شبکه بیشتر، نیاز به تنظیمات نرم‌افزاری و کانفیگ دستگاه‌های مختلف باشد.

ما کلیه خدمات نرم‌افزاری شبکه را در اسلامشهر و چهاردانگه انجام می‌دهیم. لازم نیست که حتماً شبکه شما توسط مجموعه ما نصب و راه‌اندازی شده باشد؛ سیستم شبکه شما با هر کانفیگ و هر تنظیماتی که باشد ما قادر به به‌روزرسانی و ارتقاء سیستم‌های نرم‌افزاری شما هستیم. ما کمک می‌کنیم که شما بتوانید از حداکثر ظرفیت‌های سخت‌افزاری و همه قابلیت‌های نرم‌افزاری تحت شبکه استفاده کنید.

نصب و عیب یابی شبکه های کامپیوتر در اسلامشهر و چهاردانگه

عبارت شبکه‌های کامپیوتری ممکن است برای بسیاری امری خاص و متفاوت باشد؛ درحالی‌که شبکه‌های کامپیوتری تأثیر مستقیم بر ارتباطات الکترونیکی ما دارد. پروتکل‌های شبکه تنها مختص کامپیوترها نیست و برای ارتباطات بسیاری از تجهیزات استفاده می‌شود. ما همه روز از شبکه‌های کامپیوتری در حال استفاده هستیم. ارتباط گوشی‌های همراه با آنتن‌های مخابرات، اینترنت‌های 3g و 4g، اتصال گوشی و کامپیوتر به مودم‌های وای فای، ارتباط کامپیوترها در یک سیستم اداری یا کفی نت، در همه این موارد از پروتکل‌های شبکه استفاده می‌شود.

با توجه به موارد بالا می‌بینیم که شبکه‌های کامپیوتری ابعاد بسیار وسیع و گسترده‌ای دارد. از خانه‌های گرفته تا شرکت‌ها و حتی در خیابان‌ها.

خدمات شبکه‌های کامپیوتری شامل تهیه تجهیزات، نصب، سرویس و تعمیر و نگهداری است. ما کلیه خدمات ذکرشده را در شهرستان اسلامشهر و شهرک چهاردانگه انجام می‌دهیم. تهیه و نصب مودم و تجهیزات شبکه، کانفیگ تجهیزات، کابل‌کشی و راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتری، نصب سخت‌افزار و نرم‌افزارهای لازم اموری هست که ما برای راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتری انجام می‌دهیم.

در زیر مکان‌هایی که ما در آن به ارائه خدمت می‌پردازیم را نام می‌بریم.


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.