طراحی سایت های درج آگهی

سایت های درج آگهی معمولا وب سایتهای پرمخاطبی هستند که باید در طراحی و پیاده سازی آنها توجه ويژه ای را به عمل آورد.معمولا این سایت ها توسط افرادو شرکت های  فعال در زمینه تبلیغاتی طراحی می شود.این سایت ها می توانند در یک زمینه به خصوص مانند پزشکی  و یا در طیف وسیعی از کسب و کارها فعال باشند.سایتها درج آگهی در صورتی که به درستی مدیریت شوند می توانند از جمله وب سایتهای پربازدید و سود ده باشند.

چشم انداز یافت مخاطبان بسیار برای این سایت ها و همچنین وجود طیف وسیعی از کاربران برای سایت مدیریت این گونه سایت ها را مجاب به ارتقاع کیفی و فنی قسمت های مختلف سایت می نماید.در طراحی سایت های درج اگهی نکات زیر را باید در نظر گرفت.

-سرعت بالای سایت:در سایت های درج آکهی سرعت سایت اهمیت زیادی دارد زیرا کاربران ممکن است پروسه های مختلفی نظیر درج و مدیریت آگهی را انجام دهند.برای این سایت ها باید سریعترین ،مطمئن ترین و با کیفیت ترین هاست را انتخاب کرد.

-لزوم پشتیبانی سریع :پشتیبانی این سایت ها اهمیت فراوانی دارد و این سایت ها نیاز به پشتیبانی فنی که همواره در دسترس باشد دارند.

-لزوم استفاده از هاستینگ های باکیفیت و پیش بینی نیاز به حجم بالای هاست در بلند مدت

یکی از امکانات مهمی که در سایت های درج آگهی معمولا می بینیم قابلیت اضافه کردن آگهی در وب سایت است.به این صورت که کاربران در سایت ثبت نام می کنند و پس از پروسه ثبت نام در سایت اقدام به قرار دادن آگهی در سایت می نمایند.این جزو امکانات بسیار مهمی و حیاطی سایت های درج اگهی است و سایت شما را به سایتی حرفه ای در این حوزه بدل می کند.امکان درج آگهی در سایت توسط کاربران قاعد تا امری است که نیاز به برنامه نویسی دقیق و حرفه ای دارد.با توسعه سیستم های تولید محتوا ماژول و کامپوننت های آماده فراوانی برای سی ام اس های مختلف طراحی و برنامه نویسی شد .یکی از مهم ترین این کامپوننت ها کامپوننت  Dj-classifiedsاست .این کامپوننت یکی از کامپوننت های بسیار مطرح درج آگهی در جوملا هست که بسیار خوب و عالی عمل می کند.با تجربه ای که ما با کار با این کامپوننت داشته ایم مشاهده کردیم که این کامپوننت بدون هیچ مشکل و نقصی کلیه نیازها در زمینه درج اگهی را به خوبی برطرف می کند.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری

مقالات مرتبط

آموزش طراحی سایت

استفاده از صفحه ساز در سایت

امنیت سایت

انتخابات بهترین شرکت هاستینگ

بهینه سازی سایت

تاثیر نام دامنه سایت بر سئو

تولید محتوا برای سایت

تبلیغات در گوگل

 

 


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.