طراح سایت

معرفی یک هاستینگ خارجی معتبر
برخی از مشتریانی که در خواست طراحی سایت دارند به دلایلی نظیر اقامت در خارج از کشور و یا ارزان بودن و یا امکانات بالاتر این هاستینگ ها ، تقاضای خرید هاست از خارج از کشور را دارند.البته هاست های خارجی به لحاظ ظاهر و قابلیت ساختار تقریبا یکسانی با هاست های داخلی دارند اما این هاست ها در مواردی نظیر پشتیبانی ،امنیت تفاوت هایی با هاست های داخلی دارند .
در صورت نیاز به خرید هاست خارجی و نداشتن دانش کافی سعی کنید با متخصصین این زمینه تماس بگیرید.هاست های خارجی قیمت های متنوع تری دارند برای مثال بسیاری از این هاستینگ ها امکان خرید ماهانه ،هردوماه یکبار و... را در اختیار کاربران قرار می دهند درحالی  خریدکه هاستینگ های داخلی معمولا 6ماه تا یکسال و بیشتر می باشند. در ادامه قصد داریم یک شرکت هاستینگ بسیار معتبر را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.این شرکت در بسیاری از نقاط دنیا منجمله امریکا و اروپا اقدام به ارائه خدمات هاستینگ می نماید. وب سایت https://my.a2hosting.com/ یک شرکت آمریکایی هست که خدمات هاستینگی با قابلیت های بسیار بالا ارائه می دهد.با کمی جستجو در وب سایتهای نظیر یوتیوب مطالب و کلیپ های بسیاری را از کاربران مختلف خواهید دید که رضایت خود را از این هاستینگ اعلام کرده اند.
بازار کار برای طراحان سایت:
بازار کار مناسب مهم ترین دغدغه هر کسب و کاری است.طراحی سایت به عنوان یکی از تخصص های مهم حوزه IT بازار کار بسیار خوبی دارد.در صورتی که طراح سایت حرفه ای باشید می توانید به راحتی در شرکتهای طراحی سایت استخدام شوید و به صورت حرفه ای به شغل مورد علاقه خود بپردازید.با استخدام در شرکتهای بزرگ می توانید روی پروژه های مهم و بزرگ کار کنید و همچنین در این شرکتها می توانید از توانایی ها و دانش همکاران خود بهره مند شوید.
برخی از طراحان وب سایت روش دیگری برای کسب درامد در نظر می گیرند و خود اقدام به تاسیس کسب و کاری در قالب شرکت و یا دفتر فروش و ... می کنند.برآورها نشان داده هرچند ممکن است کسب و کارهای نوپا و کوچک نتوانند همچون شرکتهای بزرگ پروژه های مهم و بزرگ بگیرند اما بسیاری از کسب و کارهای خرد برای طراحی سایت به شرکتهای و مراکز طراحی سایت کوچک رجوع می کنند و درخواست طراحی سایت را به این مراکز ارجاع می دهند.
در کل در صورتی که در زمینه طراحی سایت و سئو دانش و تجربه کافی داشته باشید می توانید با اعتماد به نفس وارد بازار کار شوید و به رشدو پیشرفت خود در این زمینه امیدوار باشید.
طراحی سایتهای دوزبانه:
طراحی سایتهای دوزبانه یا چند زبانه از دیگر فعالیتهای مرکز طراحی سایت تهران در زمینه طراحی سایت می باشد.شرکتهای فراوانی نیاز به برقراری ارتباط و تبلیغات با زبان های مختلف دارند.شرکتهای بازرگانی هستند که در زمینه واردات و صادرات فعالیت دارند، خبرگزاری ها  و افراد شاخص نظیر سران کشورها و ... بیشترین سفارش دهندگان طراحی سایتهای دوزبانه هستند.
وب سایتهای دو زبانه را می توان به روشهای مختلفی پیاده سازی کرد .پیاده سازی وب سایتهای دوزبانه در سی ام اس های آماده معمولا به این صورت می باشد که کلیه تنظیمات و آپشن های همه زبان ها تنها در قالب یک سی ام اس واحد قرار داده می شود .در این روش زبان های اضافه در داخل سی ام اس نصب می شوند ودر کلیه بخش های سی ام اس سایت نظیر بخش مطالب ،مجموعه ها ،ماژول ها و ... اطلاعات مربوط به هردو یا چند زبان وجود دارد.اطلاعات موجود در این بخش ها یکسان ولی با زبان های مختلف می باشند .در واقع شما با یک سی ام اس و سیستم مدیریت محتوای واحد می توانید کلیه بخش های سایت خود را مدیریت کنید.
روش دیگر پیاده سازی سایت های دوزبانه استفاده از سی ام اس های مجزا برای هر زبان می باشد .در این روش در واقع دو یا چند وب سایت تحت یک دامنه راه اندازی می شود .در این روش نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری برای سایت می باشد.
طراح سایت چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

خلاقیت و ظرافت هنری:خلاقیت و داشتن ظرافت هنری یکی  از مهم ترین خصوصیات طراحان سایت حرفه ای می باشد.یک طراح سایت نبایستی خود را تنها در یک قالب و یک فرم خاصی از طراحی محدود کند بلکه در شروع هرکار و سفارش جدیدی سعی بر استفاده از ایده های نوآورانه و جدیدی نماید.

طراحان سایت معمولا از روی ذوق و علاقه این شغل را انتخاب می کنند و اغلب بیش از اینکه تحصیلات آکادمیک داشته باشند طراحی سایت را با مطالعه مقالات در سطح اینترنت یا کلاس های آموزشی فرا گرفته اند.

به روز بودن و یادگرفتن روش ها و تکنولوژی های جدید در طراحی سایت از دیگر خصوصیات طراحان حرفه ای سایت است.در کسب و کارهای حیطه کامپیوتر به دلیل پیدایش مستمر تکنولوژی ها و نرم افزارهای جدیدو همچنین وجود رقبای بسیار در این حوزه ،کسب و کارهای فعال در این حوزه بایستی برنامه های آموزشی مستمری جهت به روزرسانی دانش خود داشته باشند .

ازدیگر خصوصیات طراح سایت توانایی پیشبرد کلیه جنبه های طراحی سایت می باشد .طراحی ،برنامه نویسی و آپلود سایت روی اینترنت بخش قابل توجهی از پروسه طراحی سایت است با این حال طراحی سایت پروسه های دیگری نیز دارد . لزوم ارتباط با مشتری و دریافت اطلاعات جهت تولید محتوا و قرار دادن مطالب در بخش های مختلف سایت از دیگر وظایف طراح سایت است.طراحی سایت بایستی اطلاعات مورد نیاز برای طراحی سایت شامل مطلب ،تصاویر و ویدئو را از مشتری دریافت کرده و هر مطلب را دربخش مناسبی از سایت قرار دهد.

در کنار مهارت های ذکر شده برای طراح سایت ،داشتن تخصص و یا اطلاعات پایه ای در زمینه شبکه های کامپیوتری می تواند درک عمیق تری از عملکرد سایت و سرورهای هاستینگ به طراح سایت بدهد.

تاثیر تحصیلات دانشگاهی بر مهارت های طراحی سایت

طراحی وب سایت نیاز به داشتن تحصیلات دانشگاهی ندارد و هر شخصی با داشتن مهارت های معمولی در حوزه کامپیوتر می تواند به یک طراح سایت مسلط تبدیل شود.

پشت کار و داشتن ذهن تحلیل گر:یک طراح سایت بایستی پشت کار بالا و روحیه خستگی ناپذیری داشته باشد.این مورد در زمینه انجام سئو سایت بیش تر به چشم می خورد .یک سئو کار در پیشبرد سئو سایت یک رقابت بسیار سخت با دیگر وب سایتها مرتبط دارد و باید سعی کند از امتیاز و رتیه بالاتری از سایتهای دیگر کسب کند و در رتبه های بالاتری از جستجوی گوگل قرار بگیرد.رسیدن به رتبه بالا با کلمات معتبر در جستجوی گوگل امری نیست که بدون پرداخت هزینه از طریق google add به صورت یک شبه محقق شود.از این روز سئو کار بایستی تلاشی بلند مدت داشته باشد و با خلاقیت و تولید محتوای مفید و بهینه سازی سایت بتواند در صفحات بالای گوگل ارز اندام کند.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری

مقالات مرتبط

طراحی سایت

طراحی سایت در تهران

سئو در تهران

اهمیت سئو برای وب سایت ها


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.