معرفی وب‌سایت ایدئال برای فریلنسرها

امروز قصد داریم در مورد وب‌سایت‌های آنلاین دریافت پروژه صحبت کنیم. این وب‌سایت‌ها امکانات بسیار ایده عالی برای کارفرمایان و افرادی که به دنبال کار پروژه‌ای هستند، ایجاد کرده است. این وب‌سایت‌ها همچنین این امکان را ایجاد می‌کنند که افراد از سرتاسر دنیا اقدام به ارائه و دریافت پروژه نمایند. پروژه‌های ارائه‌شده نیز غالباً پروژه‌های نرم‌افزاری است؛

یکی از این وب‌سایت‌ها، سایت https://www.freelancer.com/ است. شما می‌توانید در این وب‌سایت ثبت‌نام کنید. در پروسه ثبت‌نام شما مهارت‌ها و توانایی‌های خود را نیز ذکر می‌کنید. پس از تکمیل ثبت‌نام با مراجعه به قسمت پروژه‌ها، پروژه‌های مختلفی را خواهید دید که افراد مختلف از سراسر جان قرار داده‌اند. افراد مشخصات پروژه موردنیاز خود را به همراه قیمت پیشنهادی درج کرده‌اند. این امکانات همچنین گزینه بسیار عالی برای فریلنسرها است.

 

نویسنده :مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.