طراحی سایت در چهاردانگه

خدمات سئوی سایت در چهاردانگه

اغلب مشتریان ما در چهاردانگه در شهرک صنعتی چهاردانگه فعالیت دارند. مشتریان ما در چهاردانگه که اغلب کسب‌وکارهای تجاری دارند از وب‌سایت برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. بالطبع محصولات برای فروش ابتدا باید دیده شوند. موتورهای جستجوگر ابزاری بسیار مفید برای هدایت کاربران به وب‌سایت‌ها هستند. اینجاست که عبارت سئو خودنمایی می‌کند.

 سئو سازی یعنی بهینه کردن وب‌سایت شما برای موتور جستجوگر! ما این کار را به بهترین نحوه ممکن و با مناسب‌ترین قیمت انجام می‌دهیم. کافی است نمونه کارهای ما را در اینترنت ببینند.

ما با انواع فن‌های سئو نظیر سئوی لوکال، در کمترین زمان ممکن باعث بازدید سایت شما توسط کاربران هدف و افزایش فروش شما می‌شویم.

طراحی سایت‌های اختصاصی در چهاردانگه

فرم قالب طراحی سایت توسط شرکت‌های مختلف به این صورت است که مجموعه‌های طراحی سایت از قالب‌ها، سی ام اس ها و فرم‌های پیش‌ساخته برای طراحی سایت استفاده می‌کنند. نیاز حدود 90 درصد از مشتریان با استفاده از این موارد پیش‌ساخته برآورده می‌شود.

اما برخی از مشتریان تمایل به ساخت وب سایتهایی کاملاً اختصاصی دارند. طوری که این وب‌سایت، سیستم مدیریت محتوای اختصاصی و منحصربه‌فرد داشته باشد. همچنین قالب‌ها و کلیه ماژول‌های سایت به‌صورت اختصاصی طراحی و برنامه‌نویسی شده باشد. متأسفانه بسیاری از مشتریانی که درخواست طراحی سایت اختصاصی دارند، با حجم کار موردنیاز و هزینه موردنیاز برای طراحی آشنا نیستند. هزینه طراحی سایت اختصاصی بسیار بالاست. اگر طراحی یک سایت معمولی با امکانات پیش‌ساخته را حدود 4 میلیون تومان در نظر بگیریم، طراحی سایت کاملاً اختصاصی چیزی در حدود 30 تا چند صد میلیون تومان می‌شود. به‌ویژه اینکه هزینه پشتیبانی و نگهداری از این سایت‌ها نیز بسیار بالاست.

در زیر مزایا و معایب طراحی سایت‌های اختصاصی را ذکر می‌کنیم.

مزایا:

-سایت کاملاً مطابق باسلیقه سفارش‌دهنده است.

-کاملاً سازگار با عملیات و نیازهای مجموعه

-مدیریت ساده‌تر

معایب:

-هزینه طراحی بالا

-هزینه نگهداری بالا

با توجه به مطالب ذکرشده در بالا، ما کار طراحی سایت‌های اختصاصی در چهاردانگه را انجام می‌دهیم. ما نیازهای مشتریان را بررسی کرده و سایتهایی کاملاً متناسب با نیازهای مشتری طراحی می‌کنیم. برای دریافت سؤالات بیشتر در مورد طراحی سایت‌های اختصاصی در چهاردانگه با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

طراحی سایت در چهاردانگه

چهاردانگه یکی از شهرهای صنعتی تهران می باشد.تعداد بسیار زیادی مراکز صنعتی و تولیدی در این شهرک مشغول به فعالیت هستند .همچنین چهاردانگه دارای تعداد قابل توجهی شهرک صنعتی هست که بزرگترین این شهرکها شهر صنعتی چهاردانگه می باشد.شهرک صنعتی چهاردانگه هزاران مرکز تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ را در خود جای دادده است و تقریبا گلچینی از کلیه فعالیتهای تولیدی و صنعتی در کشور را در این منطقه می توان مشاهده کرد.بخش کثیری از تولید کنندگان این شهر اختصاص به تولیدکنندگان مبلمان و صنایع چوب دارند .هچنین مشاغلی همچون تراشکاری ،لیزر و تولید قطعات مختلف صنعتی به وفور در این شهرک یافت می شود.این شهرک به  دلیل نزدیکی به تهران همواره مورد توجه کارآفرینان مختلف بوده است و همواره کارآفرینان از استقرار کارخانه و کارگاه هایشان در این منطقه استقبال کرده اند.با توجه به موارد گفته شده این شهرک بازار بسیار خوبی برای کسب و کارهای حوزه ای تی بخصوص طراحان سایت می باشد.شرکتهای طراحی سایت بسیاری در این منطقه فعالیت می کنند .سایتهای درخواستی اکثر مشتریان در این منطقه وب سایتهای شرکتی می باشد.مرکز طراحی سایت و سئو تهران به صورت گسترده و اختصاصی در زمینه دوربین مداربسته و طراحی سایت در چهاردانگه فعالیت دارد و درصورت نیاز مشتریان عزیز اقدام به خدمات رسانی به مشتریان عزیز می نماید.چهاردانگه از جمله مناطقی در تهران هست که به دلیل نزدیکی مسافت با مرکز طراحی سایت و سئو تهران متخصصان این مرکز به سرعت و به صورت ان کال امکان سرویس دهی به مشتریان عزیز در این منطقه را دارند.

طراحی سایت در چهاردانگه

طراحی سایتهای شرکتی در چهاردانگه

با توجه به اینکه در محدوده شهر چهاردانگه تعداد بسیار زیادی شرکت و مراکز تولیدی وجود دارد بیشتر متقاضیان طراحی سایت در این منطقه ،درخواست طراحی سایت شرکتی دارند.مرکز طراحی سایت وسئو  تهران پکیج ويژه و بسیار متنوعی از قالبهای اختصاصی شده برای هر صنف و حرفه ای دارد و در صورت نیاز عزیزان در این منطقه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

طراحی سایتهای فروشگاهی در چهاردانگه

اکثر کسب و کارهای فعال در منطقه چهاردانگه شرکتهای تولیدی می باشند.این شرکتها محصولات خود را تولید کرده و به صورت عمده به خریداران می فروشند.شرکتهای تولید می توانند  با طراحی سایتهای فروشگاهی و با تکیه بر فروش اینترنتی به صورت مستقیم با خریداران خرد و جزء خود ارتباط برقرار کرده و محصولات خود را به فروش برسانند.سایتهای فروشگاهی مناسب ترین روش برای این امر می باشند .ما با طراحی انواع سایتهای فروشگاهی دو یا چند زبانه و با پیگیری کلیه امور مربوط به دریافت مجوزهای فروش اینترنتی برای وب سایتهای مشتریان ،در خدمت مشتریان عزیز می باشیم.فروش اینترنتی محصولات در صورتی که به درستی و اصولی پیدا سازی شود می تواند نکته اتکاء یک شرکت و مرکز تولیدی در امر فروش باشد.فروش مستقیم محصولات بدون واسطه،صرفه جویی در وقت و هزینه و به حداقل رساندن پروسه بازاریابی و فروش ، از مزایای فروش اینترنتی می باشند.در زیر به برخی از پیشنیاز های لازم جهت راه اندازی وب سایتهای فروشگاهی موفق می پردازیم.

1-دریافت مجوزهای لازم برای فروش اینترنتی:بعد از طراحی سایت فروشگاهی ، نیاز هست که مشتریان برای پرداخت مبلغ محصول انتخابی به درگاه بانکی متصل شوند. برای این منظور بایستی مجوزها و پروسه لازم را جهت دریافت نماد الکترونیکی و سایر امور طی نمایید .مرکز طراحی سایت تهران به صورت مستقیم در روند دریافت مجوزهای لازم مشاوره و یاری می دهد .

2-سئو و برند سازی :برای اینکه محصول خود را در سایت به فروش برسانید ابتدا باید کاربران وارد سایت شما شوند.برای این کار نیاز به تبليغات وسیع دارید .برند سازی یکی از این روش ها می باشد که متخصصین این رشته  با تبليغات بسیار وسیع و متنوع وب سایت شما را به عنوان یک سایت مرجع فروشگاهی معرفی می کند. یکی دیگر از روشهای موثر تبليغاتی ، کار بر روی سئو سایت می باشد که می تواند به صورت مستقیم مشتریان واقعی را به سایت شما سرازیر نماید.

3-پشتکار و تلاش:هر روش بازریابی برای به ثمر رسیدن نیاز به وقت دارید. فروش از طریق سایتهای فروشگاهی نیز از این قاعده مثتسنی نیستند.با پشت کار و تلاش و صرف وقت و هزینه برای وب سایت خود می توانید به اهداف خود در این زمینه برسیذ .

4-سیستم انبارداری و حسابداری بسیار دقیق:فروش اینترنتی محصولات به این دلیل که به صورت کاملا آن لاین می باشد و درلحظه انجام می شود .کلیه موجودی ها ،محصولات ،قیمت ها و... باید به صورت کامل دقیق برای کاربران نمایش داده شوند.

آپبود سایت های طراحی شده از سیتم های لوکال به هاست

طراحان وب سایتها معمولا سایتهای در دست طراحی را در سرور لوکال و کامپیوتر شخصی خود طراحی می کنند و پس از تکمیل شدن سایت آن را بر روی سرورهاست آپلود می کنند .آپلود کردن سایت بر روی هاست یکی از آخرین مراحل طراحی سایت می باشد.طراحان سایت معمولا کلیه فایل های وب سایت خود را توسط نرم افزارهای مربوطه فشرده سازی کرده و سپس به هاست انتقال می دهند و درنهایت  فایل های زیپ شده در هاست را از حالت فشرده خارج می کنند.

در صورتی که فایل های زیپ شده برای انتقال به هاست حجیم باشند طراحان سایت ممکن است در انتقال فایل به هاست با مشکلاتی روبرو شوند زیرا به دلیل حجم بالای فایل ارسال ممکن است پروسه انتقال فایل به هاست زمان بر باشد.از این رو باید برای انتقال فایل های حجیم به هاست روشی را انتخاب کنیم که اصطلاحا resume داشته باشد و در صورت قطع شدن اینترنت برای مدت زمان کوتاهی پروسه انتقال سایت به هاست متوقف نشود .قبل از پیشنهاد روش انتقال مناسب سایت به هاست چند روش اصلی انتقال سایت به هاست را بررسی می کنیم.

1-استفاده از مرورگر و متصل شدن به پنل کاربری سایت:این روش مرسوم ترین روش انتقال سایت به هاست می باشد.کاربر با استفاده از مرورگرهای مختلف می تواند به راحتی وارد پنل کاربری شده و اطلاعات خود را آپلود نماید.استفاده از این روش برای انتقال فایل های کم حجم توصیه می شود و در فایل های حجیم به دلیل نداشتن resume این روش چندان مناسب نیست.(البته این مطلب با توجه به سرعت های اینترنت محدود و قطعی های مکرر اینترنت  در کشورمان بیان شده است چه بسا با سرعت های بالای اینترنت فایل هایی با حجم چند گیگ را می توان با همین روش  در کمتر از چند دقیقه به راحتی بر روی هاست آپلود کرد)

2-اتصال ftp :استفاده از سرویس ftp برای انتقال فایل های سایت بر روی اینترنت نیز روش مرسوم وقدیمی می باشد و در بسیاری از سرورها امکان resume در این بخش فعال می باشد .

3- استفاده از نرم افزارهایی نظیر filezil و cuteftp:نرم افزارهایی نظیر filezila وcuteftp برنامه های ایده آل و بسیار مناسبی برای اتصال به هاستینگ می باشند .قابلیت resume در این نرم افزارهای فعال می باشد و این نرم افزارها امکانات زیادی برای کاربران فراهم نموده اند.


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.