نرم افزار آموزش از راه دور

این روزها بسیاری از گردهم آیی ها و کلاس های آموزشی از راه دور و به صورت آنلاین برگزار می شود.یافتن نرم افزاری با کیفیت و امن که با آن بتوان جلسات آن لاین را به صورت کامل و بدون نقص مدیریت کرد امری مهم به شمار می رود.در این مقاله قصد داریم نرم افزاری بسیار مناسب و کاربردی جهت برگزاری و مدیریت جلسات آن لاین معرفی کنیم.

نرم افزار google met نرم افزاری بسیار قدرتمند و کاربردی جهت برگزاری و مدیریت کلاس ها و جلسات آن لاین است.توسط این نرم افزار کاربران می توانند به صورت صوتی و تصویری با هم ارتباط برقرار کنند.این نرم افزار تحت سیستم عامل های اندروید ،iosو ویندوز موجود می باشد.

کار کردن با این نرمز افزار نیز بسیار ساده است.در صورتی که اعضای گروهی بخواهند از طریق این نرم افزار با هم ارتباط داشته باشند ابتد باید این نرم افزار را بر روی گوشی یا لپ تاپ خود نصب کنند.به الطبع زمان شروع جلسه توسط اعزای گروه از قبل مشخص می شود.برای شروع جلسه کاربر ادمین نرم افزار را باز کرده و گزینه New meeting را کلیک می کند.سپس لینکی برای کاربر اصلی ظاهر می شود که باید لینک را برای کاربرانی که می خواهند وارد جلسه شوند ارسال نماید.با کلیک بر روی لینک مورد نظر توسط کاربران،نرم افزار goolge met بر روی گوشی باز می شود.در این قسمت پنجره ای باز می شود که با آن می توانید روشن یا خاموش بودن میکروفن و دوربین خود را در حین جلسه مدیریت کنید.همچنین گزینه با نام"پیوستن"(ممکن است در سیستم عامل ها یا زبان های دیگر متفاوت باشد) وجود دارد که با کلیک بر روی آن و پذیرفتن ادمین جلسه می توانید وارد جلسه شوید.

تا قبل از ورود بیماری کرونا ،آموزش ان لاین در ایران امری چندان موفق نبوده است و بسیاری ار افراد بستر آموزش آن لاین را در ایران فراهم نمی دیدند و یا علاقه ای با اموزش آن لاین نداشته اند .با ظهرور کرونا و اجبار افراد به استفاده ز نرم افزارهای آموزش مجازی ،افراد پی به ارزش و محاسن آموزش مجازی بردند.ممکن است حتی بعد از رفع  بیماری کرونا بسیاری از افراد علاقه مند به ادامه آموزش مجازی و آن لاین باشند.

 

 نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری

مقالات و مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت تهران

طراحی سایت

طراحی سایت در رباط کریم 

بهینه سازی صفحات وب سایت

اکسپایر شدن دامنه های سایت

آموزش طراحی سایت

افزایش رتبه الکسازی سایت

افزایش حجم دیتابیس در جوملا

افزایش سرعت سایت

طراحی سایت در اسلامشهر

طراحی سایت در رباط کریم

طراحی سایت به زبان انگلیسی

طراحی سایت در ترکیه

 


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.