گزینه People Also Ask در جستجوی گوگل

به‌تازگی گوگل قابلیتی جدید و مهمی را به صفحه نتایج جستجو اضافه کرده است. این قابلیت گزینه People also ask است.

People Also Ask یک ویژگی غنی گوگل است که اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که ممکن است از جستجوی اولیه خود به دنبال چیزی باشند. در این ويژگی گوگل سؤالاتی را مطرح می‌کند که ممکن است سؤال کاربر نیز باشد و یا پاسخ آن برای کاربر مهم باشد. در زیر این سؤالات پاسخ‌هایی نیز قرار دارد.

این قابلیت منبع غنی و کاربردی هست که می‌تواند به کاربران کمک کنند که اولاً سریع‌تر و بدون جستجو در سایت‌های مختلف به نتایج اولیه موردنظر خود برسند. همچنین این گزینه به کاربران کمک می‌کند که سؤالات و جستجوهای خود را به‌صورت بهینه‌تری در گوگل مطرح کنند.

البته بر اساس آخرین بررسی ما این قابلیت در جستجو با زبان انگلیسی فعال هست و در جستجو با زبان فارسی این گزینه فعلاً فعال نیست؟(سایر زیان‌ها بررسی نشده است)

 

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.