محدودیت های جدید برای کاربران ایرانی در سایت cloudflare.com

رفع محدودیت ها برای کاربران ایرانی

با بررسی‌های اخیر مشاهده گردیده که محدودیت‌های وضع‌شده خدمات رایگان CDN برای کاربران ایرانی توسط وب‌سایت cloudflare.com رفع شده است. به‌این‌ترتیب کاربران ایرانی می‌توانند با ثبت و تنظیمات سایت خود در این وب‌سایت، از خدمات رایگان CDN بهره‌مند شوند.

نوشته شده در تاریخ 1400/12/08

محدودیت ها برای ثبت نام کاربران ایرانی

وب‌سایت cloudflare یکی از معتبرترین وب‌سایت‌ها درزمینهٔ ارائه خدمات CDN است.متأسفانه در روزهای اخیر شامل اعمال محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی در سایت cloudflare.com بوده‌ایم. کاربرانی که در سایت cloudflare.com عضو هستند درصورتی‌که بخواهند از خدمات رایگان CDN سایت cloudflare.com استفاده کنند با مشکلاتی مواجه شده اند. کاربران در صورتی که بخواهند سایت جدیدی را در پنل خود اضافه کنند پنجره جدیدی برای آنها ظاهر می شود که باید نام،نام خانوادگی ،ملیت ،شماره تلفن و اطلاعات تکمیلی دیگری را در سایت وارد کنند. درخواست ارائه اطلاعات تکمیلی برای همه کاربران در جهان اعمال شده است. در صورتی که کاربر در این فرم ملیت ایرانی وارد کند، پیامی ظاهر می شود که اعلام  می کند که به دلیل اعمال تحریم بر کشور شما از ارائه خدمات به شما معذوریم. قبل از اعمال این تغییرات درصورتی‌که کاربری آدرس سایت جدیدی را وارد می‌کرد می‌توانست به‌صورت مستقیم سایت تنظیمات CDN را بر روی سایت تنظیم کند.

این مقاله در تاریخ 1400/07/03 نوشته می‌شود .محدودیت‌های ذکرشده از حدود یک هفته قبل برای کاربران ایرانی اعمال‌شده است.گروه مرکز طراحی سایت و سئو تهران در حال  یافتن راهکاری برای رفع این مشکل می‌باشد.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.