وب سایت های ارائه دهنده خدمات آن لاین

در حال حاضر وب سایتهای فراوانی در اینترنت هستند که خدمات مختلف را به صورت آن لاین برای کاربران انجام می دهند.از ویرایش و تغییر اندازه عکس گرفته تا بررسی وضعیت سئو سایت از خرید و فروش کالاها و خدمات مختلف تا شرکت در پروژه های گروهی همه و همه امکانات و خدماتی هستند که به صورت آن لاین و از طریق برخی وب سایت ها قابل انجام است.وب سایتهایی بسیاری هستند که از طریق روش های برنامه نویسی تحت وب و تولید نرم افزارهای تحت وب ،نرم افزارهای کاربردی نظیر  فوتوشاپ ،office ،نرم افزارهایی ارسال و دریافت فکس و... را شبیه سازی کرده اند و کاربران بدون نیاز به نصب نرم افزارهای مذکور به راحتی می توانند با ورد به وب سایت های مورد نظر نیاز خود را برطرف کنند.

عرصه اپلیکیشن های تحت وب روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است و روزبه روز وب سایتهایی بیشتری طراحی می شوند که خدمات نرم افزارهای کاربردی که در پی سی ها وجود دارد را ارائه می دهند .استفاده از این وب سایتها به جای نصب نرم افزارهای کاربرد بر روی کامپیوتر مزایای فراوانی دارد که در زیر به برخی از آنها شاراه می کنیم.

عدم نیاز به نصب نرم افزار:در صورتی که شما نیازهای نرم افزاری خود را با سایتهای اینترنتی دیگر نیازی به نصب برنامه ها نخواهید داشت.در صورتی که از هاردهای با ظرف کم و هارهای گران قیمت ssd استفاده می کنید این امر بیشتر به چشم می آید.

سرعت در ارائه خروجی:برخی مواقع وب سایتهای ارائه دهنده خدمات نرم افزاری سرعت بالاتری نسبت به برخی کامپیوترها در ارائه نتایج خروجی دارند.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری

مقالات و مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت تهران

طراحی سایت

طراحی سایت در رباط کریم 

بهینه سازی صفحات وب سایت

اکسپایر شدن دامنه های سایت

آموزش طراحی سایت

افزایش رتبه الکسازی سایت

افزایش حجم دیتابیس در جوملا

افزایش سرعت سایت

طراحی سایت در اسلامشهر

طراحی سایت در رباط کریم

طراحی سایت به زبان انگلیسی

طراحی سایت در ترکیه


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.