سریع‌ترین راه پیشرفت سایت در رتبه‌بندی گوگل چیست؟

برای رتبه گرفتن در گوگل و توسعه سئوی سایت راهکارهای بسیاری توصیه‌شده است. این راهکارها بایستی براساس اولویت‌بندی صحیح و به‌صورت موازی دنبال شود تا بهترین نتایج حاصل شود. اما بسیاری از مشتریان تمایل دارند در کمترین زمان بیشترین نتایج را بگیرند؛ پس تأثیرگذارترین کارها باید در اولویت باشند؛ درست فکر می‌کنید " تولید محتوا"؛ تولید محتوا همیشه تاج سر پادشاه سئو بوده است؛ البته محتوای مفید، یونیک و استاندارد.

محتوای مفید شامل مقالات و مطالب، تصاویر و ویدئو سریع‌ترین چیزی است که می‌تواند باعث رتبه گرفتن سایت شما در گوگل شود. درصورتی‌که در سئوی خود محتوا محور حرکت کنید مطمئن باشید که در گوگل رتبه خواهید گرفت؛ اصلاً موتور جستجوگر گوگل برای همین هدف ساخته‌شده است؛ ارائه بهترین نتایج و محتوای مرتبط با جستجوی کاربر.

پس اگر درزمانی کوتاهی می‌خواهید نتیجه بگیرد. ما پک ایدئالی را به شما توصیه می‌کنیم. پک سئوی توصیه‌شده در زیر کاملاً محتوا محور است. اما برای آماده‌سازی بستر برای استراتژی محتوا محور ما، انجام توصیه‌های زیر پیشنهاد می‌گردد.

دو مورد بالا قبل از تولید محتوا، بستر لازم را برای سئو ایجاد می‌کنند. اگر تولید محتوا را به‌درستی و باقدرت انجام دهید شاهد نتایج درخشانی خواهید بود. بهتر است در تولید محتوا ابتدا بر سئوی محلی تمرکز کنید.

درصورتی‌که محتوای شما به حد قابل قبولی رسید می‌توانید لینک سازی، ارتقاء سرعت سایت، استفاده از افزونه‌های سئو و سئوی تکنیکال را شروع کنید.

 

نویسنده : مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.