طراحی سایت به زبان انگلیسی؛ برای مشتریان از سراسر دنیا

مزایای طراحی سایت به زبان انگلیسی

بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی در کشورهای مختلف سعی می‌کنند وب‌سایت‌های دوزبانه را طراحی کنند، که زبان دوم معمولاً انگلیسی است. طراحی وب‌سایت به زبان انگلیسی برای شرکت‌ها و افراد از مزایای فراوانی برخوردار است. طراحی وب‌سایت به زبان انگلیسی به شما این امکان را می‌دهد که با طیف گسترده ای از کاربران و مشتریان در ارتباط باشید. زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی اولین زبان است و در بسیاری از کشورها به عنوان زبان دوم استفاده می‌شود. انگلیسی پرمخاطب‌ترین زبان جهان است. درحالی که زبان رسمی برای سراسر جهان وجود ندارد، انگلیسی اغلب برای ارتباطات بین‌المللی استفاده می‌شود.

آمارهای اخیر نشان می‌دهد که زبان انگلیسی زبان اصلی  حدود 25  درصد از جمعیت جهان است، همچنین به دلیل فراوانی منابع و مقالات به زبان انگلیسی، افراد سعی می‌کنند منابع ارزشمند خود را در وب‌سایت‌های به زبان انگلیسی جستجو کنند.

طراحی وب‌سایت به زبان انگلیسی و انجام بهینه‌سازی سئو می‌تواند تعداد زیادی از مشتریان و کاربران را به وب‌سایت شما جذب کند. در زیر به برخی از مزایا‌ی داشتن وب‌سایت به زبان انگلیسی پرداخته‌ایم:

  • افزایش تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان: طراحی وب‌سایت به زبان انگلیسی و انجام بهینه‌سازی سئو مناسب می‌تواند باعث جذب افرادی از کشورهای مختلف به وب‌سایت شما و آشنایی با محصولات و خدمات شما شود.
  • افزایش اعتبار در بین کاربران: طراحی وب‌سایت به زبان انگلیسی در کنار وب‌سایت فارسی شما باعث افزایش اعتبار شما در میان مشتریان داخلی و بازدیدکنندگان می‌شود.
  • طراحی وب‌سایت به زبان انگلیسی در کنار زبان فارسی می‌تواند به بهبود رتبه وب‌سایت شما در گوگل کمک کند.

چه درصد از وب‌سایت‌ها به زبان انگلیسی هستند؟

 

 چند درصد وب سایت‌ها به زبان انگلیسی هستند؟

بیش از 62 درصد وب‌سایت‌ها دارای محتوایی به زبان انگلیسی هستند. این امر اهمیت زبان انگلیسی و کاربرد جامع آن را نمایش می‌دهد.

website language

تصویر بالا به‌روزترین آمار درصد سایت‌ها براساس زبان محتوا را نشان می‌دهد. می‌بینیم که بعد از زبان انگلیسی‌ زبان‌های اسپانیایی، ترکی، فرانسه و آلمانی قرار دارند.

با اشراف به این موضوع ما در حال گسترش فعالیت خود درزمینهٔ طراحی سایت‌هایی به زبان انگلیسی هستیم. ما در این امر از برنامه نویسان به‌روز و خیره و همچنین مترجمان بسیار قدرتمند بهره‌مند هستیم.

designing english website

چالش‌های طراحی سایت به زبان انگلیسی

طراحی سایت به زبان انگلیسی، چالش‌های خاص خود را دارد. یکی از مهم‌ترین این چالش‌ها، ترجمه مطالب فارسی به انگلیسی است.

ترجمه مطالب عمومی از فارسی به انگلیسی، کار چندان دشواری نیست. اما زمانی که نیاز است در وب‌سایت‌ها، مطالب تخصصی کسب‌وکار و حیطه موردنظر درج شود، ترجمه مطالب تخصصی از فارسی به انگلیسی کاری دشوار، حساس و زمان‌بر خواهد بود.

در ترجمه مطالب تخصصی، علاوه بر تسلط به زبان انگلیسی، آشنایی با اصطلاحات و مفاهیم تخصصی حوزه موردنظر نیز ضروری است. همچنین، باید دقت داشت که ترجمه مطالب تخصصی، باید دقیق و روان باشد.

استفاده از نرم‌افزارهای مترجم و مترجم‌های آنلاین، برای ترجمه مطالب تخصصی، چندان کارآمد نخواهد بود. این نرم‌افزارها، معمولاً نمی‌توانند ظرافت‌های زبانی و اصطلاحات تخصصی را به‌درستی درک کنند.

برای ترجمه مطالب تخصصی به زبان انگلیسی، ما از  مترجمان متخصص کمک می گیریم. مترجمان متخصص ما،  با تسلط به زبان انگلیسی و آشنایی با اصطلاحات تخصصی حوزه موردنظر، می‌توانند ترجمه‌ای دقیق و روان ارائه دهند.

راهکارهای برون‌رفت از چالش‌های طراحی سایت به زبان انگلیسی

برای برون‌رفت از چالش‌های طراحی سایت به زبان انگلیسی، ما از راهکارهای زیر استفاده می کنیم:

  • استفاده از مترجمان متخصص: همانطور که گفته شد، استفاده از مترجمان متخصص، بهترین راه برای ترجمه مطالب تخصصی به زبان انگلیسی است.
  • استفاده از نرم‌افزارهای ترجمه حرفه‌ای: برخی از نرم‌افزارهای ترجمه قابلیت ترجمه تخصصی با دقت بالا  را دارند. این نرم‌افزارها، می‌توانند با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی عظیم خود، اصطلاحات تخصصی را به‌درستی ترجمه کنند.

ما در مرکز طراحی سایت تهران قادر هستیم وب سایتی تخصصی و حرفه ای به زبان انگلیسی برای شما طراحی کنیم.

 

چرا ایرانی‌های خارج از کشور سفارش طراحی سایت خود را به شرکت‌های ایرانی می‌دهند؟

ایرانی‌های فراوانی در خارج از کشور فعالیت دارند. تقریباً در هر کشوری می‌توان گروه از ایرانیان را یافت. بسیاری از این هم‌وطنان کسب‌وکارهای آزاد دارند و نیاز به طراحی سایت برای کسب‌وکار خود دارند. بسیاری از این هم‌وطنان ترجیح می‌دهند که سفارش طراحی سایت خود را به شرکت‌های ایران بدهند؛ اما چرا؟ در زیر دلایل این امر را توضیح می‌دهیم.

-قیمت مناسب: قیمت طراحی سایت در ایران بسیار پایین‌تر از قیمت طراحی سایت در سایر کشورهاست. در برخی زا کشورها هزینه طراحی سایت تا 10 برابر بیشتر از ایران است.

-کیفیت: کیفیت مسئله‌ای هست که برای هر شرکتی مهم است. کیفیت طراحی سایت توسط شرکت‌های ایرانی قابل قیاس با بسیاری از شرکت‌های اروپایی است.

-راحتی در برقراری ارتباط: بسیاری از ایرانیان ترجیح می‌دهند که با هم‌وطنان خود طرف قرارداد و همکاری داشته باشند. این امر احساس بهتر و حس راحت بودن به آن‌ها می‌دهد.

-ساده بودن کار با شرکت‌های ایران: شرکت‌های خارجی به‌خصوص شرکت‌های اروپایی روند پیچیده‌ای در عقد قرارداد دارند. این شرکت‌ها به دلیل آشنایی با قوانین کشور خود همواره ازلحاظ حقوقی اشراف بیشتری نسبت به‌طرف ایرانی به قرارداد دارند. ازاین‌رو ممکن است طرف ایرانی متضرر شود.

استفاده از وب‌سایت‌های ترجمه ان لاین برای تهیه مطالب موردنیاز به زبان انگلیسی

تهیه متن به زبان انگلیسی ممکن است برای برخی از مشتریان مشکل باشد. به‌خصوص که بسیاری از مشتریانی که از مجموعه ما برای طراحی سایت انگلیسی  درخواست دارند، ایرانی هستند. ما از ابزارهای آنلاین برای تهیه مطالب موردنیاز خود استفاده می‌کنیم. یکی از بهترین ابزار آنلاین برای تهیه فارسی به انگلیسی استفاده از google translate است. google translate در ابتدای راه‌اندازی بسیار ضعیف و پر غلط عمل می‌کرد اما روزبه‌روز توسعه‌یافته است و در حال حاضر وضعیت قابل‌تحملی رسیده است. وب‌سایت https://www.bing.com/translator ابزار دیگری است که ما از آن برای ترجمه استفاده می‌کنیم. گزینه دیگر وب‌سایت ابزارyandex trabslate است که دقت قابل قبولی دارد.

تهیه انواع قالب‌ها با زبان انگلیسی

قالب‌های موجود به زبان انگلیسی تنوع بسیار بیشتری نسبت به قالب‌های فارسی دارند. با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید وب سایت‌های خارجی مشاهده کنید که اقدام به ارائه رایگان قالب‌های انگلیسی می‌کنند. درواقع اکثر قالب‌های فارسی که ما مشاهده می‌کنیم ترجمه‌شده قالب‌های خارجی هستند. این قالب‌های اصلی اغلب به زبان انگلیسی و در سایر کشورها تولید می‌شود. توسعه‌دهندگان سیستم‌های مدیریت محتوا در ایران اقدام به خرید قالب‌های خارجی نموده، این قالب‌ها را ترجمه و در وب‌سایت‌های خود به فروش می‌رسانند. اغلب فروشندگان قالب‌های فارسی همراه تحویل قالب فارسی پکیج‌های مختلفی ازجمله تصاویر قالب با فرمت فتوشاپ و نسخه اورجینال قالب خریداری شما که به زبان انگلیسی هست را به شما ارائه می‌دهند. درواقع برای هر قالب فارسی که مشاهده می‌کنید یک قالب با نسخه انگلیسی وجود دارد. درصورتی‌که بخواهید وب‌سایتی به زبان انگلیسی طراحی کنید می‌توانید از این قالب‌ها استفاده کنید.

طراحی سایت‌های دوزبانه

طراحی سایت دوزبانه (زبان اول انگلیسی و زبان دوم هر زبان زنده دنیا) برای ایرانیان عزیز ساکن در خارج از کشور

طراحی سایت به زبان انگلیسی در کشورها مختلف

مرکز طراحی سایت و سئو در تهران آمادگی کامل جهت انجام خدمات طراحی سایت و سئو در اکثر کشورهای دنیا را دارد. پیشرفت روزافزون تکنولوژی موجب شده مرزهای جغرافیایی نتوانند مانع ارتباط انسان‌ها شوند. ما از طرق مختلف به خدمات‌رسانی به هم‌میهنان عزیزمان درزمینهٔ طراحی سایت و سئو در کشورهای مختلف می‌پردازیم. یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای داشتن سایتی باکیفیت و امن، خریدهاست و دامین برای سایت هست. ما با شناسایی هاستینگ‌های ارزشمند و مناسب در کشورهای مختلف بهترین هاستینگ‌ها برای خریدهاست و دامین در کشورهای مختلف را به مشتریان عمدتاً ایرانی خود در سایر کشورها پیشنهاد می‌دهیم. ما با طراحی سایت‌ها دو یا چندزبانه برای ایرانیان عزیز و با خدمات بی‌نظیر خود درزمینهٔ سئو همراه مشتریان خود هستیم.

طراحی سایت در انگلیس

امروزه تکنولوژی این امکان را برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار ایجاد کرده است که توسعه‌دهندگان و مهندسین نرم‌افزار به‌راحتی می‌توانند بسیاری از خدمات نرم‌افزاری را از راه دور ارائه نمایند. یکی از این خدمات طراحی سایت هست. مشتریان و ایرانی‌های سراسر دنیا می‌توانند به‌راحتی وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات طراحی سایت در ایران راه مشاهده کرده و سفارش طراحی سایت بدهند. شرکت‌های طراحی سایت نیز با خریدهاست و دامین در داخل یا خارج از کشور وب‌سایت مشتریان را بر روی اینترنت آپلود و راه‌اندازی می‌کنند. می‌بینید که بدون هیچ محدودیتی امکان ارائه سرویس طراحی سایت و سئو برای هم‌میهنان خارج از کشور وجود دارد و مرزهای جغرافیایی نمی‌تواند مانع ارائه خدمات در این زمینه شود. با انجام اندکی تبلیغات درزمینهٔ خدمات اینترنتی می‌توان در هرکجای دنیا مشتریان خود را جذب کرد و کسب‌وکار را توسعه داد. این امکان بسیار ارزشمندی است که تکنولوژی و پیشرفت علوم IT در اختیار کاربران و مشاغل حوزه IT داده است.

در این میان انگلستان از کشورهایی هست که هم‌میهنان ایرانی بسیاری را در خود جای‌داده است. ایرانیان بسیاری در انگلستان زندگی می‌کنند. بسیاری از این عزیزان کسب‌وکارهای خصوصی دارند و نیاز به تبلیغات در فضای مجازی دارند. همان‌طور که می‌دانید هزینه  طراحی سایت در کشورهای نظیر انگلستان بسیار بالاست. مرکز طراحی سایت و سئو تهران وب‌سایت‌هایی را باکیفیت و امکانات بسیار بالا برای این عزیزان طراحی می‌کند. ما با کمترین قیمت ممکن وب‌سایت‌هایی باکیفیت و با ارائه پشتیبانی مناسب برای ایرانیانی که در انگلستان فعالیت دارند انجام می‌دهیم.

قیمت طراحی سایت به زبان انگلیسی

بسیاری از هم‌میهنان عزیزمان که در خارج از ایران زندگی می‌کنند و مدیر کسب‌وکاری می‌باشند سعی در طراحی سایتی برای کسب‌وکار خوددارند. این دوستان می‌دانند که هزینه طراحی سایت در کشورهای خارجی بسیار بالاتر از ایران است. برای مثال هزینه طراحی سایت معمولی در اروپا از 1000 دلار تا 3000 دلار هست. و هزینه طراحی سایت‌های فروشگاهی از 3000 دلار شروع می‌شود. ازاین‌رو برای عزیزانی که در خارج از کشور فعالیت دارند و تمایل به طراحی سایت شخصی و یا سایتی برای کسب‌وکار خوددارند بسیار مقرون‌به‌صرفه است که شرکت‌های داخل ایران را برای طراحی سایت انتخاب کنند.

طراحی سایت در کشور ما قیمت مشخص ندارد و شرکت‌ها بر اساس تشخیص و کیفیت کار خود قیمت‌هایی را برای وب سایت‌های طراحی‌شده در نظر می‌گیرند. نوع سایت نیز در تعیین قیمت سایت مؤثر است. قیمت طراحی سایت در ایران معمولاً از 1 تا 20 میلیون تومان هست.

مرکز طراحی سایت تهران باقیمت‌های استثنائی و منحصربه‌فرد اقدام به طراحی سایت برای این عزیزان می‌کند.

طراحی سایت به انگلیسی در ایران

طراحی سایت به زبان انگلیسی از دیگر خدمات مجموعه طراحی سایت تهران هست. بسیاری از کسب‌وکارهای داخلی هستند که مشتریان آن‌ها صرفاً افرادی خارج از ایران و غیر ایرانی می‌باشند. به طبع برای برقراری ارتباط با این افراد نیازمند تبلیغاتی با زبان‌های بین‌المللی هست. طراحی سایت با زبان انگلیسی یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی برای این کسب‌وکارها هست. ما با دریافت محتوا و مطالب شما با زبان‌های انگلیسی و استفاده از قالب‌های باکیفیت وب سایت‌های زیبا و بی‌نظیری با زبان انگلیسی طراحی می‌کنیم.

بسیاری از شرکت‌های فعال درزمینهٔ صادرات و واردات نیاز به طراحی سایت‌های دوزبانه دارند. غالب سایت‌های دوزبانه شامل زبان‌ها فارسی و انگلیسی می‌باشند. این‌گونه سایت‌ها دارای قالبی با دو زبان فارسی و انگلیسی می‌باشند که  معمولاً هر دو زبان فارسی و انگلیسی دارای شکل و محتوای یکسان هستند. اکثر قالب‌های شرکتی به‌صورت دوزبانه تولید می‌شوند و هنگام نصب باید خصوصیت دوزبانه قالب را فعال نمود. در برخی سایت‌ها هنگام ورود به سایت کاربر زبان موردنظر خود را انتخاب می‌کند و در برخی دیگر یکی از زبان‌ها به‌عنوان زبان پیش‌فرض انتخاب می‌شود و کاربر در صورت نیاز زبان دیگری را انتخاب می‌کند. برخی  شرکت‌های داخلی نیز تنها تمایل به  طراحی سایت به زبان انگلیسی دارند. تورهای مسافرتی خارجی و تور لیدرها معمولاً اقدام به طراحی این‌گونه سایت‌ها می‌کنند. مخاطبان این‌گونه  سایت‌ها توریست و مسافرین خارجی می‌باشند. طراحی سایت‌های خارجی علاوه برداشتن دانش طراحی سایت نیازمند مشاوره مترجمان و متخصصین به زبان‌های مختلف هست. مطالب این‌گونه سایت‌ها باید با دقت فراوان نوشته شود تا مخاطبان خارجی دچار سردرگمی و اشتباه نشوند همچنین توسعه و پشتیبانی این سایت‌ها نیاز به‌دقت فراوانی دارد. مرکز طراحی سایت تهران با داشتن متخصصین مسلط به زبان انگلیسی اقدام به طراحی وب‌سایت‌ها دوزبانه و تک‌زبانه با زبان انگلیسی برای شرکت‌های مختلف  در تهران می‌نماید.

خدمات ما

طراحی سایت در آمریکا، طراحی سایت در اروپا، طراحی سایت لس‌آنجلس، طراحی سایت در دبی، طراحی سایت در ترکیه، طراحی سایت در انگلیس، طراحی سایت در آلمان، طراح سایت در نروژ، طراحی سایت در هلند، طراحی سایت در ایتالیا، طراحی سایت در هند

 

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.