جستجو در گوگل

جستجوی در گوگل شاید مهم ترین خدمات فضای مجازی باشد .خدمات جستجوی گوگل و سرویس دهی به میلیون ها کاربر در سراسر دنیا امکان در دسترس بودن آسان وسریع اطلاعات را ایجاد کرده است.زمانی بود که جستجوی گوگل تنها توسط طیف خاصی از جامعه نظیر دانشجویان و افراد تحصیل کرده انجام می شد .اما با پیشرفت تکنولوژی و به بازار آمدن گوشی های هوشمند و امکان استفاده همه افراد از گوشی و اینترنت می بینیم که اکثر کاربران اینترنتی حتی کسانی که سواد چندانی ندارند  با این قابلیت آشنا هستند و اطلاعات و کالاهای مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو می کنند .

گوگل موتور جستجویی هست که بر محتوا و کیفیت مطالب سایت ارزش و اهمیت بسیار بالایی قائل است و وب سایتهایی که مطالب با کیفیت داشته باشند در رتبه های بالای جستجو قرار می دهد.اغلب غریب به اتفاق کاربران در اینترنت نیز به دنبال محتوای مفید و با کیفیت هستند.از این روست که گوگل به عنوان موتور جستجوگر عمومی و همه گیر شناخته شده است.در اکثر مواقع زمانی که افراد از موتور جستجوگر صحبت می کنند و یا در مورد جستجوی چیزی در گوگل صحبت می کنند منظورشان موتور جستجوگر گوگل است .

جستجو کردن در گوگل یکی از راحت ترین کارهاست و نیازی به آشنایی با قواعد خاصی ندارد.به طوری که هر شخصی که سواد خواندن و نوشتن داشته باشد به راحتی می تواند محتوای مورد نیاز خود را در گوگل جستجو کند.یکی از روش های معمولی که افراد عامی برای جستجو در گوگل استفاده می کنند نوشتن نام کالا و یا خدمات درخواستی خود و همچنین نوشتن نام شهر و منطقه خود پس از آن می باشد.برای مثال شخصی که به دنبال طراحی سایت است و ساکن تهران نیز هست عبارت "طراحی سایت تهران" یا "طراحی سایت در تهران"را جستجو می کند.با این وجود الگوریتم هایی هستند که در صورت پیروی از آن گوگل نتایج بهتر و دقیق تری را برای کاربر به ارمغان می آورد.که توضیح آن در این مقاله نمی گنجد.

نتیجه:

امروزه انجام جستجو در گوگل امری نیست که صرفا توسط دانشجویان و افراد نخبه انجام گیرد بلکه اکثر افراد جامعه به نوعی از این خدمات استفاده می کنند و نیاز های خود را در آن جستجو می کنند.

 

 نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری

مقالات و مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت تهران

طراحی سایت

طراحی سایت در رباط کریم 

بهینه سازی صفحات وب سایت

اکسپایر شدن دامنه های سایت

آموزش طراحی سایت

افزایش رتبه الکسازی سایت

افزایش حجم دیتابیس در جوملا

افزایش سرعت سایت

طراحی سایت در اسلامشهر

طراحی سایت در رباط کریم

طراحی سایت به زبان انگلیسی

طراحی سایت در ترکیه

 


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.