امنیت سایت

دنیای اینترنت دنیا پیچیده و پر رمز و رازی است .هکرها با استفاده از روش های مختلف سعی در ورود به سیستم های قربانیان خود دارند.نفوذ به سیستم ها و خرابکاری در سایت ها هر روز با روش های نو و جدیدی انجام می شود.تامین امنیت سایت های اینترنتی امر بسیار مهم و حیاتی هست.عدم توجه به مقوله امنیت در سایتهای اینترنتی می تواند شما را با چالش های بسیار جدی مواجه کند.برای بالا بردن امنیت وب سایتتان نیاز به پرداخت هزینه خواهید داشت.این هزینه می تواند به صورت پولی باشد یعنی شما برای ارتقاء امنیت سایت خود نیاز به خرید هاست و دامین از سرورهای امن و استاندارد و قابل اعتماد  دارید و همچنین با خرید و استفاده از ماژول ها و فایروال های استاندارد و امن امنیت سایت خود را بالا ببرید.

امنیت سایت

هزینه دیگری که برای امن نگه داشتن سایت خود باید بپردازید صرف وقت برای فراگرفتن اصول و راهکارهای امنیت،چالش ها ،باگ های امنیتی و ... می باشد .تنها با صرف وقت و زمان و مشاوره با افراد آگاه در زمینه امنیت می توانید درک واقعی و بالا از مقوله امنیت سایتها داشته باشید.در این میان قدرت و کارایی سرویس های هاستینگ را نباید دست کم بگیرید آنها بسیاری از مقوله ها و راهکارهای امنیتی را در قالب بسته های به صورت رایگان برای شما در سی پنل و هاست اماده کرده اند و می توانید از این خدمات برخوردار شوید.

این مقاله ادامه دارد

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.