محدودیت سرویس Google recapch برای کاربران ایرانی

reCAPTCHA یک سرویس رایگان است که از وب‌سایت شما در برابر هرزنامه و سوءاستفاده محافظت می‌کند. Recapcha تا حدود زیادی سایت شمارا از فعالیت‌های مخرب نرم‌افزارهای خودکار، ربات‌ها و هکرها در امان نگه می‌دارد. این در حالی است که به کاربران معتبر شما اجازه می‌دهد به‌راحتی از سد بازرسی عبور کنند. قابلت Recapch را می‌توان در سی ام اس های جوملا، وردپرس و بسیاری از سی ام اس های دیگر استفاده کرد.

Google Recapcha یک کنسول مدیریتی زیرمجموعه گوگل است. کاربران برای دریافت کلیدهای معتبر مورداستفاده در پلاگین ری کپچای سایت، می‌توانند وارد این کنسول شده و ثبت‌نام کنند. پس ازثبت سایت در این کنسول می‌توانید کلیدهای موردنیاز برای پلاگین کپچا را دریافت کرده و در پلاگین مربوطه در سایت خود جای گذاری کنید.

متأسفانه در روزهای اخیر شاهد غیرفعال شدن این کنسول برای کاربران ایرانی بوده‌ایم. درصورتی‌که کاربران با آی پی ایران به این کنسول مراجعه کنند با خطای زیر مواجه می‌شوند. برای رفع مشکل زیر نیاز به استفاده از فیلترشکن دارید.

google recapcha


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.