سایتهای پخش آن لاین فیلم

سایتهای پخش آن لاین کلیپ و فیلم از سایتهایی هستند که طرفداران بسیاری دارند .این سایتها انواع مختلفی دارند و توسط سازمان ها ،شرکت ها و اشخاص مختلف طراحی و مدیریت می شوند.سایتهای مربوط به شبکه های تلویزیونی ، شرکت های هنری و ... .این سایتها حتما باید بر روی بستری امن پیاده سازی شوند.همچنین این سایتها معمولا بر روی سرورهای اختصاصی راه اندازی می شوند تا توانایی پاسخگویی به حجم زیادی از کارابران داشته باشند.این وب سایت ها نیاز به پهنای باند و فضای بسیار بالایی برای ذخیره سازی اطلاعات و فیلم ها دارند.

سایتای بسیاری برای پخش فیلم و کلیپ وجود دارند .سایتهای نظیر youtube که مخاطبان میلیونی جهانی دارند و سایتهای داخلی نظیر آپارات و .. که این خدمات را ارائه می دهند.

 

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.