5 عنصری که یک وب‌سایت خوب باید داشته باشد.

قبل از نام بردن عناصر یک وب‌سایت خوب، اجازه بدهید مشخص کنیم که یک وب‌سایت خوب چیست؟ وب‌سایت خوب، سایتی است که نیاز حداکثری کاربران را در مدت‌زمان کوتاه و به‌صورت مؤثر تأمین کند. این وب‌سایت باید شرایط و خصوصیات مثبت متنوعی داشته باشد؛ در زیر ما 8 عنصر یک وب‌سایت خوب را ذکر می‌کنیم

  • محتوا: محتوا اولین و مهم‌ترین هدف کاربران از مراجعه به سایت‌ها است؛ پس محتوا نقش بسیار ویژه‌ای در یک وب‌سایت بازی می‌کند. محتوای خوب می‌تواند کاربران را مشتری همیشگی سایت شما نماید.
  • سرعت: سرعت لود شدن سایت بسیار مهم است. کندی سایت بیش از یک نکته منفی است؛ اغلب کاربران با دیدن کندی وب‌سایت اعتماد خود را به سایت ازدست‌داده و از سایت خارج می‌شوند.
  • زیبایی سایت: زیبایی سایت کاربر را مجذوب و شیفته سایت شما می‌کند. دیدن سایت زیبا تأثیر مهمی بر تصمیم به خرید از طرف مشتری دارد.
  • تعامل: وجود امکانات لازم برای تعامل کاربران در سایت، از ویژگی‌های سایت‌های باکلاس و قابل‌اعتماد است. کاربران می‌توانند تعاملات خود را با درج نظرات، نیازها و درخواست‌ها در سایت نقش مهمی در توسعه سایت داشته باشند.
  • دسترسی سریع به اطلاعات: اطلاعات در سایت باید طوری قراردادِ شوند تا کاربر به‌راحتی بتواند اطلاعات موردنیاز خود را به دست آورید؛

آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.