چطور سایت ارزان طراحی کنیم

تبلیغات یکی از مهمترین اموری هست که هر کسب و کاری باید توجه وطژه به ان داشته باشد؛ به خصوص کسب و کارهایی که فعالیت خود را به تازگی شروع کرده اند باید تبلیغات گسترده و زیادی داشته باشند. اما علامت ایستی که برای انجام تبلیغات با آنن مواجه می شویم، پرداخت  هزینه است. تامین هزینه تبلیغات برای کسب و کارهای ضعیف و تازه تاسیس مشکل است. به خصوص انجام تبلغاتی نظیر طراحی سایت که بادهی فوری ندارد و بازدهی آن حداقل چند ماه طول می کشد؛ مگر ایمکه مشتری از ابزار تبلیغاتی پولی گوگل استفاده کند.  در ادامه روش هایی برای طراحی سایت های ارزان و البته با کیفیت ارائه کرده ایم.

برای طراحی سایت با هزینه پایین و درآمدزایی از طریق تبلیغات، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. انتخاب پلتفرم مناسب:

  • سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) :استفاده از سیستم‌های رایگانی مثل وردپرس، جوملا یا دروپال می‌تواند هزینه طراحی سایت را به شدت کاهش دهد. این سیستم‌ها امکان استفاده از قالب‌های رایگان و افزونه‌های مختلف را به شما می‌دهند.
  • سایت‌سازهای رایگان: ابزارهای سایت ساز رایگان به شما این امکان را می‌دهند که با هزینه بسیار کم یا حتی رایگان، سایت خود را طراحی کنید.

۲. استفاده از قالب‌های آماده:

  • قالب‌های کم‌هزینه: بسیاری از شرکت ها قالب های آماده ارائه می کنند. این قالب ها در ایران از ۵۰ هزارتومان تتا 5 میلیون تومان عرضه می شود. توصیه می کنیم در خرید قالب چندان رعایت مقرون به صرفه بودن قیمت را نکنید. زیرا سایت ویترین کسب و کار شماست. الویت در خرید قالب بایستی، زیبایی ، ریسپاسنیو بودنف سرعت و تامین نیازهای شما باشد.  در ایران وب سایت راست چین از جمله وب سایت هایی هست که قالب هایی با قیمت مناسب و البته با کیفیت بالا ارائه می کند. حتی اگر گران ترین قالب های آماده را نیز خریداری کنید، این کار از طراحی قالب اختصاصی برای شما بسیار ارزان تر تمام خواهد شد.

۳. خدمات میزبانی مقرون به صرفه:

  • انتخاب میزبانی مقرون به صرفه: بسیاری از ارائه‌دهندگان خدمات میزبانی وب، پلن‌های ارزان و مناسبی و البته باکیفیتی ارائه می کنند. در ایران شرکت هاست ایران از جمله این شرکت ها است. در انتخاب هاستینگ حتماً در کنارتوجه به قیمت به کیفیت هاستین گ نیز توجه داشته باشید.

۴. استفاده از ابزارهای رایگان برای طراحی:

  • ابزارهای طراحی گرافیک رایگان: ابزارهایی مانند فوتوشاپ برای طراحی گرافیک و محتوای تصویری سایت شما بسیار مفید خواهند بود.

۵. تولید محتوای ارزشمند:

  • تولید محتوای با کیفیت: برای جذب بازدیدکننده و افزایش ترافیک سایت، باید محتوای با کیفیت و مفیدی تولید کنید. این محتوا می‌تواند شامل مقالات، ویدیوها، یا هر نوع محتوای دیگری باشد که به نیازهای مخاطبان پاسخ دهد. این کار نیاز به پرداخت هزینه ندارد و تنها نیاز به صرف زمان و وقت دارد.

۶. بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO):

  • SEO سایت: برای جذب ترافیک بیشتر به سایت خود، باید اصول SEO را رعایت کنید. این شامل بهینه‌سازی محتوا، استفاده از کلمات کلیدی، و بهبود سرعت بارگذاری سایت می‌شود. اگر آشنایی با سئو ندارید؛ با جستجوی اندک در مورد سئوی وردپرس، جوملا یا هر سیستم مدیریت محتوای دیگری، می توانید اطلاعاتی در مورد سئو کسب کنید که به راحتی قابل انجام توسط یک کاربر معمولی است. همچنین تولید محتوا بیش از نیمی از کار سئو است که هر کاربری با صرف زمان و سلیقه می تواند انجام دهد.

با پیروی از این مراحل، می‌توانید سایت خود را با هزینه پایین راه‌اندازی کرده و از طریق تبلیغات به درآمدزایی برسید. مهم‌ترین نکته، تمرکز بر تولید محتوای ارزشمند و جذب ترافیک مناسب برای سایت است که می‌تواند به موفقیت در این مدل درآمدزایی کمک کند.


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.