طراحی سایت ارزان در تهران؛ با مرکز طراحی سایت تهران

قیمت طراحی سایت در تهران افزایش چشم‌گیری داشته است. سایت‌های ساده که با سی ام اس های وردپرس یا جوملا باقیمت‌هایی بین 6 تا 15 میلیون تومان طراحی می‌شوند. قطعاً سایت‌های فروشگاهی و سایت‌هایی که نیاز به برنامه‌نویسی تخصصی دارند با قیمت بسیار بالاتر عرضه می‌شوند؛ خدمات سئو نیز از این قاعده مستثنا نیست و قیمت بالایی دارد. قیمت خدمات سئو معمولاً به‌صورت پروژه‌ای یا ساعتی قیمت‌گذاری می‌شود.

اما ما خدمات طراحی سایت و سئو خود را در حدود یک‌سوم قیمت شرکت‌های فعال در تهران ارائه می‌دهیم؛ این در صورتی است که ما هیچ‌گونه کمک‌کاری درزمینهٔ طراحی و پشتیبانی و موارد کیفیتی سایت نداریم. خدمات ما در مواردی بهتر از شرکت‌های بزرگ طراحی سایت در تهران است.


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.