افزایش قیمت طراحی سایت در تهران در سال 1401

قیمت طراحی سایت در تهران در سال‌های اخیر افزایش چشم‌گیری داشته است. این افزایش قیمت در سال 1401 بیش‌ازپیش به چشم می‌خورد. در حال حاضر شرکت‌های طراحی سایت، هزینه طراحی یک سایت معمولی با وردپرس یا جوملا را 6 تا 20 میلیون تومان اعلام می‌کنند. این در حالی است که طراحی سایت مزبور در صورت آماده بودن کلیه اطلاعات ممکن است کمتر از یک روز زمان‌بر باشد.

مجموعه‌های دیگری نیز وجد دارند که طراحی سایت را باقیمت‌های پایین‌تری انجام می‌دهند. برای مثال فری لنسرهای فعال درزمینهٔ طراحی سایت، قیمت طراحی سایت وردپرس یا جوملایی رابین 2 تا 4 میلیون توان اعلام می‌کنند.

هزینه سئو سایت نیز افزایش چشم‌گیری داشته است. شرکت‌ها و مجموعه مختلف پروژه‌های سئو را به‌صورت قرارداد چندماهه انجام می‌دهند. بر اساس آخرین برآوردها قیمت متوسط سئو سایت در تهران از ماهانه 1 تا 8 میلیون تومان متغیر است. بدیهی است برخی از شرکت‌ها نیز هزینه بسیار بیشتری برای سئوی سایت انجام می‌دهند.

اما با رویکردی مشتری مدارانِ اقدام به ارائه قیمت‌های بسیار مناسب برای طراحی سایت و سئو می‌کنیم. هزینه طراحی سایت مجموع طراحی سایت تهران بین 2 تا 3 میلیون تومان است. این مبلغ شامل هزینه خرید هاست و دامین نیز می‌شود. هزینه سئوی سایت نیز بر اساس کلمات کلیدی و نیاز مشتری بین 1 تا 3 میلیون تومان هست.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.