انتقال سایت به هاستینگ جدید

گاهی پیش می‌آید که کاربران قصد انتقال سایت خود را از هاستینگی به هاست دیگری داشته باشند. دلایلی همچون کندی هاست، عدم پشتیبانی مناسب، عدم ارائه سرویس‌های مناسب و قیمت بالا ازجمله دلایلی است که افراد تصمیم می‌گیرند که سایت خود را به هاست جدید منتقل کنند. اما برای این کار چه باید کرد؟

ساده است تنها نیاز است که وارد پنل هاست خود شده و اقدام به دریافت بکاپ نمایید. درصورتی‌که هاست cpanel دارید وارد هاست شده و از قسمت بکاپ و کلیک بر روی گزینه download a full account backup گزینه generate backup را بزنید. سیستم به‌صورت اتوماتیک از کلیه تنظیمان و فایل‌های موجود در هاست بکاپ می‌گیرد؛ این بکاپ را دانلود کرده و در هاست جدید آپلود کنید؛ سپس از شرکت هاستینگ جدید درخواست کنید که بکاپ را در هاست جدید restore کند. درنهایت تنظیمات دی ان اس های دامنه را بر روی سرورهاست جدید قرار دهید. (برای دریافت دی ان اس های سرور جدید با پشتیبانی هاستینگ تماس بگیرید).

نکته‌ای که باید مدنظر داشته باشید این هست که ممکن است مغایرتی با تنظیمات هاست جدید با قدیمی وجود داشته باشد. برای مثال ممکن است نسخه‌های php در هاست های جدید و قدیمی متفاوت باشد؛ و یا برخی ز سرویس‌ها در هاست جدید ارائه نشود؛ این امر می‌تواند باعث بروز مشکل در لود شدن سایت شود. البته در اغلب موارد با تماس با پشتیبانی‌هاست این مشکل مرتفع می‌شود.

نکته دیگر این هست که پس از ریستور کردن بکاپ هاست قدیمی، تنظیمات هاست به تنظیمات در هاست جدید به تنظیمات هاست قبلی تغییر می‌کنند؛ برای نمونه برای وارد شدن به هاست باید پسوردهاست قبلی خود را وارد کنید.a


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.