تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل امکان بسیارمهم و ارزشمندی است که گوگل برای دارندگان صفحات وب ایجاد کرده است.این قابلیت معمولا توسط کسب و کارها استفاده می شود.توسط این قابلیت وب سایت شما به صورت اختصاصی با کلمات خاصی در صفحات اول گوگل نمایش داده می شود.گوگل در کشورهای مختلف نمایندگانی دارد که کاربران می توانند از طریق این نمایندگان خدمات گوگل advertising را خریداری و استفاده کنند.در گوگل advertising شما می توانید کلمات کلیدی که علاقه مند هستید سایت شما با آنها در صفحات اول باشد مشخص کنید .در واقع در هر زمان که تمایل داشته باشید می توانید یک کلمه کلیدی جدید به کلماتی که می خواهید سایت با آن کلمات در صفحه اول گوگل نمایش داده شوند اضافه کنید و سایت شما با کلمه ذکر شده به سرعت در صفحه اول گوگل بالا می آید.

نکته مهمی که در تبلیغات گوگل وجود دارد این هست که هنگام خرید تبلیغات گوگل شما می توانید پنلی را نیز خریداری کنید و مدیریت تبلیغات خود را از طریق آن انجام دهید. مواردی از جمله اضافه کردن کلمات جدید،فعال یا غیرفعال کردن تبلیغات ،افزایش قیمت کلمه کلیدی و... را می توانید از طریق این پنل انجام دهید.همچنین در این پنل مواردی از جمله افزایش یا کاهش مبلغ روزانه تبلیغات وجود دارد که با افزایش مبلغ روزانه تبلیغات سایت شما جزو نفرات اول گوگل خواهد بود .همچنین شما می توانید برای کلمات کلیدی خود مبالغ بالاتر از مبالغی که گوگل در نظر گرفته  اختصاص دهید .این امر سبب می شود سایت شما در رتبه های بالاتری قرار گیرد.

زمانی که شما کلمه جدیدی را مشخص می کنید هزینه کلمه کلیدی شما محاسبه و اعمال می شود.همچنین می توانید بازه زمانی مشخصی را برای این امر تعیین کنید.کاربران شما ممکن است در ساعاتی از روز نیاز به خدمات شما داشته باشند و یا شما توان ارائه خدمات در ساعات مشخصی را داشته باشید . از این رو با محدود کردن گوگل addvertising در ساعات محدودی از روز یا شب می توانید به صورت بهینه از این سرویس استفاده کنید.قابلیت مهم دیگر  گوگل addvertising این هست که شما می توانید جستجو های را بر اساس شهرهای مختلف محدود کنید.برای مثال در صورتی که شما خدمات امداد خدور در تهران را ارئه می دهید قطعا نیاز ندارید که کاربراین که در سایر شهرها این عبارت را جستجو می کنند وب سایت شما را مشاهده نمایند.از این رو در پنل خود می توانید سایر شهرها را به حالت negative در آورید تا امکان نمایش سایت برای کاربران سایر شهرها وجود نداشته باشد و فقط کاربرانی که در تهران این عبارت را جستجو می کنند سایت را مشاهده کنند.

اخیرا با افزایش قیمت دلار در ایران  کاربران و استفاده کنندگان خدمات گوگل addvertising به شدت افت کرده اند .از سوی دیگر به ددلیل محدودیت هایی که تحریم ها ایجاد کرده است و شرکت گوگل نیز از این تحریم ها پیروی می کند برخی از آپشن ها و امکانات گوگل add برای کاربران ایرانی غیرفعال شده است.با این حال و با وجود همه این مشکلات گوگل addvertising هنوز هم طرفداران پروپاقرصی در ایران دارد.دنبال کردن تاکتیک استفاده از گوگل addvertising در کنار کار روی سئو سایت و سعی در بالا آوردن سایت در صفحات اول گوگل در آبنده ای نزدیک به صورت طبیعی و نه با استفاده از تبلیغاتی پولی گوگل، می تواند ایده ای بلند پروازانه و جذاب باشد .هرچند این روش تا به حال توسط تیم مرکز طراحی سایت تهران برای سایت ها تست نشده است  اما از شواهد و اطلاعات کسب شده چنین برمی آید که این روش می تواند بسیار سودمند و تاثیر گذار باشد.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری

مقالات و مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت تهران

طراحی سایت

طراحی سایت در رباط کریم 

بهینه سازی صفحات وب سایت

اکسپایر شدن دامنه های سایت

آموزش طراحی سایت

افزایش رتبه الکسازی سایت

افزایش حجم دیتابیس در جوملا

افزایش سرعت سایت

طراحی سایت در اسلامشهر

طراحی سایت در رباط کریم

طراحی سایت به زبان انگلیسی

طراحی سایت در ترکیه

 

 


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.