افزودن صفحات زبان های خارجی به سایت

یکی از اقدامات مفیدی که می توان در وب سایت ها انجام داد ایجاد صفحاتی به زبان انگلیسی در سایت است.انجام این کار چند حسن و ويژگی خوب برای سایت شما دارد.اول اینکه انجام این کار اعتبار سایت و کسب و کار شما را در میان بازدید کنندگان سایت افزایش می دهد.ثانیا انجام این کار باعث جلب توجه کاربران سایت می شود و کاربران به احتمال زیاد از صفحه انگلیسی سایت شما نیز بازدید می کنند؛این امر باعث افزایش مدت زمان حضور کاربران در سایت و ارتقاع نرخ مدت Dwell time در سایت شما می شود که این امر بر سئوی سایت تاثیر مثبتی دارد.

ساده ترین روش برای انجام این کار این هست که صفحه ای به زبان انگلیسی (یا هر زبان دیگری )طراحی کنید .سپس منویی بنام English ساخته و تنظیم کنید که با کلیک بر روی این منو صفحه انگلیسی مربوطه نمایش داده شود.بهتر است ساختار منو انگلیسی سایت شبیه منوی صفحه اول سایت باشد.راهکار جامع تر و موثر تر برای این امر طراحی سایتهای دوزبانه است.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری

 


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.