4 نوع سئو

رتبه‌بندی وب‌سایت شما در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری می‌تواند کار سنگینی باشد، مخصوصاً زمانی که درک کاملی از انواع مختلف سئو و زمان استفاده از هرکدام ندارید. این مقاله انواع مختلف سئو را به شما نشان می‌دهد؛ اینکه برای توسعه هر نوع سئو چه چیزی لازم است، کدام نوع سئو را باید در حال حاضر نادیده بگیرید، به کدام‌یک بیشتر توجه کنید و روی کدام‌یک بیشتر سرمایه‌گذاری کنید. دانستن انواع مختلف سئو برای یک سئو کار مهم است. همچنین درک اینکه چه زمانی باید هرکدام را در کمپین سئوی خود اعمال کنید، یکی دیگر از جنبه‌های بسیار مهم است.

 روش‌ها و رویکردهای مختلف سئو یک سردرگمی رایج در میان مبتدیان سئو و همچنین برخی از قدیمی‌ها است. قبل از اینکه به انواع مختلف سئو بپردازیم، مهم است که ابتدا توضیح دهیم که ممکن است روش‌های مختلفی برای بهینه‌سازی موتور جستجو وجود داشته باشد، اما این به انواع مختلف سئو ترجمه نمی‌شود.

 در زیر سه روش رایج برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو آورده شده است:

سئو کلاه‌سفید: سئو کلاه‌سفید بهترین و بدون شک سخت‌ترین راه برای انجام سئو است. این تکنیک به همه‌چیزهایی مربوط می‌شود که به وب‌سایت شما کمک می‌کند تا بدون ایجاد مشکل در موتورهای جستجو، رتبه‌بندی کند. تکنیک‌های سئو کلاه‌سفید رویکرد پیشنهادی گوگل برای رتبه‌بندی هر صفحه وب یا وب‌سایتی است. با انجام این کار کسب‌وکار خود را به‌صورت آنلاین و بدون هیچ‌گونه منفی کاری تبلیغ می‌کنید.

 برخی از تکنیک‌های سئو کلاه‌سفید عبارت‌اند از:

 انتشار محتوای متنی با بالاترین کیفیت در وب‌سایت شما: گوگل توجه زیادی به این دارد که کدام صفحات وب یا وب‌سایت‌ها مشکلات جستجوگران را به بهترین نحو حل می‌کنند. آیا جستجوگر از محتوایی که در صفحه شما دیده است راضی است؟ محتوای شما نه‌تنها باید مشکل را حل کند. همچنین خواندن آن باید آسان و سرگرم‌کننده باشد تا درک آن برای کاربران آسان‌تر باشد.

 ایجاد یک رابط کاربرپسند: بازهم، کاربران برای گوگل مهم‌ترین هستند و باید رضایت آن‌ها تأمین شود. شما باید مطمئن شوید که وب‌سایت شما قابل پیمایش و دسترسی آسان است.

 به اشتراک‌گذاری لینک صفحه خود در رسانه‌های اجتماعی: هر استراتژی که به سایت شما کمک کند تا ترافیک جذب کند، باید استفاده شود و اشتراک‌گذاری لینک یکی از آن‌هاست.

 بهینه‌سازی HTML: بهینه‌سازی HTML به‌سادگی به این معنی است که شما دائماً کدهای سایت خود را بررسی می‌کنید تا ببینید آیا چیزی وجود دارد که به‌طور بالقوه می‌تواند باعث تأخیر آن شود. بدون شک، سئو کلاه‌سفید بهترین روش سئو برای دنبال کردن است. وقت‌گیر است اما به گوگل کمک می‌کند تا وب‌سایت شمارا به‌عنوان وب‌سایتی که از تمام دستورالعمل‌ها و قوانین ذکرشده پیروی می‌کند در نظر بگیرد.

 سئو کلاه‌سیاه: سئو کلاه‌سیاه راه بسیار سریع‌تری برای به دست آوردن نتایج است، همان‌قدر که راه سریع‌تری برای حذف سایت شما از سرور گوگل است. تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه همه در مورد دست‌کاری و بهره‌برداری از الگوریتم‌های گوگل هستند. شما سریع‌تر رتبه‌بندی می‌شوید، اما فقط برای مدت کوتاه‌تری، زیرا گوگل متوجه می‌شود که صفحه شما ممکن است واقعاً به هدفی که برای آن در نظر گرفته‌شده است عمل نکند، اما بیشتر کلیک‌ها را دریافت می‌کند. برخی از این تکنیک‌های کلاه‌سیاه عبارت‌اند از:

 هرزنامه لینک، پر کردن کلمه کلیدی، تگ‌ها و سرفصل‌های HTML بیش‌ازحد بهینه‌شده است، استفاده از تصاویر بسیار زیاد، متون / پیوندهای پنهان، خرید بک لینک، انتشار متن کپی شده و موارد دیگر. همه این فعالیت‌ها تنها منجر به محتوای بی‌کیفیت می‌شوند، زیرا صاحب کسب‌وکار نگران ایجاد محتوایی نیست که کاربران را راضی کند. آن‌ها فقط رتبه خود را می‌خواهند. یکی از نقاط ضعف اصلی سئو کلاه‌سیاه این است که کاربران پس‌ازاینکه متوجه شوند اطلاعاتی را که برای آن آمده‌اند ندارید از وب‌سایت شما خارج می‌شوند. این تکنیک‌ها به‌اندازه سئو کلاه‌سفید یا حتی بیشتر، پول مصرف می‌کنند.

سئو کلاه خاکستری: سئو کلاه خاکستری ترکیبی از دو رویکرد سئو است که قبلاً در بالا ذکر شد. همان‌طور که از نام آن پیداست، این به معنای قرار گرفتن در آن منطقه خاکستری کوچک است که به نظر می‌رسد کارها درست انجام می‌شود.

ممکن است گوگل هرگز صفحه شمارا به دلیل استفاده از این تکنیک ممنوع نکند اما تصویر بدی از کسب‌وکار شما ترسیم می‌کند یا حتی بعد از مدتی از رتبه‌بندی گوگل سایت شما جلوگیری می‌کند. برخی از تاکتیک‌های کلاه خاکستری عبارت‌اند از: انتشار محتوای چرخشی نوشته‌شده توسط ربات‌های ناکارآمد، پرداخت برای بررسی‌های نادرست، تبادل لینک انتشار مقالات با عناوین کلیک طعمه؛

برخی از کسب‌وکارها از این روش همراه با تلاش و توجه بیشتر روی رویکرد کلاه‌سفید استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد که برای آن‌ها بسیار خوب عمل کند. جایی که سئو کلاه خاکستری اشتباه می‌کند، زمانی است که شروع به تکیه کامل به آن می‌کنید.

 چهار (۴) نوع مختلف سئو چهار نوع مختلف سئو با روشن کردن رویکردهای بهینه‌سازی موتورهای جستجو، اکنون می‌توانیم انواع مختلف سئو را بررسی کنیم.

 ۱-۱-سئوی درون صفحه (سئو درون سایت): سئو روی صفحه همان‌طور که از نام آن پیداست، سئوی درون صفحه که به سئوی درون سایت نیز معروف است، یک فعالیت سئو است که مستقیماً در صفحه یا سایت انجام می‌شود. این شامل بهینه‌سازی عوامل رتبه‌بندی در سایت مانند توضیحات متا، کلمات کلیدی، عناوین متا، تصاویر، هدرها و موارد دیگر است. برای انجام یک سئو داخلی موفق چه چیزی لازم است؟

۱-۲-تحقیق کلمات کلیدی SEO: پس از ایجاد یک وب‌سایت کاربرپسند، مهم‌ترین کاری که باید برای کسب‌وکار و وب‌سایت خود انجام دهید، تحقیق فشرده برای عبارات و کلمات کلیدی است. تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای یک وب‌سایت همان چیزی است که تحقیقات بازار برای بازاریابی است. تحقیق در مورد کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند تا دقیقاً بدانید که مشتریان بالقوه شما در گوگل به دنبال چه چیزی هستند. ایجاد محتوا بدون تحقیق در مورد کلمات کلیدی مربوطه فقط به شما کمک می‌کند تا یک استراتژی آزمون‌وخطا ایجاد کنید که بر وب‌سایت و تجارت شما تأثیر منفی می‌گذارد. این به این دلیل است که شما محتوایی ایجاد خواهید کرد که ممکن است کاربران هرگز به آن نیاز نداشته باشند. بنابراین، چگونه تحقیقات مرتبط را در مورد کلمات کلیدی انجام می‌دهید؟

خیلی ساده نیست بااین‌حال، یک استراتژی اساسی این است که یک کلمه یا عبارت ساده مرتبط با صنعت خود را جستجو کنید و ببینید گوگل به چه چیزی می‌رسد. استراتژی‌های پیشرفته‌تر شمارا مجبور می‌کند از ابزارهایی استفاده کنید که به‌طور خاص به شما می‌گویند کدام کلمات کلیدی ترافیک بیشتری را به وب‌سایت شما وارد می‌کنند، کدام‌یک اغلب جستجو می‌شوند و کدام‌یک از آن‌ها پتانسیل رتبه‌بندی رادارید.

۱-۳- محتوای سئو باکیفیت نیاز: به ایجاد محتوای مرتبط را نمی‌توان بیش‌ازحد مورد تأکید قرار داد. نه‌تنها به شما کمک می‌کند در رتبه‌بندی ظاهر شوید، بلکه باید کاربر اطلاعاتی را که می‌دهید نیز در نظر بگیرید. آیا آن‌ها واقعاً از پاسخ شما به سؤال خود راضی هستند؟ پس از تحقیق در مورد کلمات کلیدی، اکنون می‌دانید که خواننده بالقوه شما می‌خواهد در وب‌سایت شما چه چیزی یاد بگیرد. حال، چگونه می‌توانید آن را به آن‌ها آموزش دهید تا از آن لذت ببرند و امیدوارم بخواهند مطالب بیشتری را در سایت شما مطالعه کنند؟ چیزی که اکثر صاحبان وب‌سایت و کسب‌وکارها از درک آن ناتوان هستند این است که هر چه کاربران بیشتری بخواهند در سایت شما بمانند، شانس شما برای رتبه‌بندی بیشتر است. این به این دلیل است که گوگل به‌طور خودکار سایت شمارا مطابق انتظارات کاربران در نظر می‌گیرد.

۱-۴- لینک سازی داخلی: برای سئو لینک سازی داخلی نقش مهمی را ایفا می‌کند و مزایایی برای ارائه به سایت شما دارد. آن‌ها این قدرت رادارند که کاربران را ساعت‌ها به وب‌سایت شما بچسبانند، چندین مقاله را در چندین صفحه بخوانند و به گوگل این تصور را بدهند که نتایج باکیفیتی را در جستجوی Google ارائه می‌دهید. اما ابتدا، لینک‌های داخلی چیست؟ لینک‌های داخلی URL هایی هستند که به صفحه دیگری یا چند صفحه دیگر در وب‌سایت شما منتهی می‌شوند. کاری که یک URL انجام می‌دهد این است که به بازدیدکننده پیشنهاد می‌کند که صفحات دیگری در همین وب‌سایت وجود دارد که جزئیات بیشتری را در مورد این موضوع ارائه می‌دهند. بازدیدکننده ممکن است تصمیم بگیرد که پیوند را دنبال کند و به صفحه اصلی بازگردد یا فقط به خواندن مطالب در صفحه اول ادامه دهد. پیوند داخلی همچنین می‌تواند پیوندهایی به صفحات بااعتبار بالا در صنعت شما باشد. در ابتدا ممکن است به نظر برسد که بخشی از ترافیک خود را مستقیماً به وب‌سایت دیگری هدایت می‌کنید. بااین‌حال، اینجا جایی است که تخصص وارد می‌شود. شما پیوندی را به مشاغل رقبای خود هدایت نمی‌کنید. فقط برای وب‌سایت‌هایی که هدفی خنثی دارند.

 ۱-۵-بهینه‌سازی متادیتا: فراداده چیزی است که گوگل را از محتوای وب‌سایت یا صفحه شما مطلع می‌کند. ابر داده نقش مهمی در نشان دادن کلمات کلیدی مطلب شما به گوگل دارد. اگر می‌خواهید مقاله‌ای در مورد "بهترین کابینت‌های عمده‌فروشی برای آشپزخانه‌های کوچک" منتشر کنید، ابر داده شما حاوی عبارات کلیدی "کابینت‌های عمده‌فروشی" خواهد بود. هنگامی‌که جستجوی گوگل با این عبارات انجام می‌شود، وب‌سایت شما درجایی در صفحات نتایج جستجوی گوگل ظاهر می‌شود.

در صفحه نتایج جستجو برای افزایش رتبه صفحه خود، اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی را در ابر داده اضافه کنید تا به گوگل کمک کنید صفحه شمارا به‌درستی ایندکس کند و دقیقاً متوجه شود که قصد دارید برای چه رتبه‌ای رتبه‌بندی کنید.

۱-۶-بهینه‌سازی سئو: تصویر مهم نیست که چه نوع سئوی را می‌خواهید انجام دهید، باید چند فایل رسانه‌ای را به محتوای خود اضافه کنید تا شانس رتبه خود را افزایش دهید. تصاویر به خوانندگان کمک می‌کنند که محتوای شما جذاب‌تر به نظر برسد و به آن‌ها کمک می‌کند بدون استفاده از کلمات زیاد، موضع شمارا درک کنند. توضیحات با تصاویر ساده‌تر می‌شوند. هنگامی‌که جستجو در تصاویر گوگل انجام می‌شود، تصاویر بهینه‌شده شما در لیست ظاهر می‌شوند و جستجوگر می‌تواند روی آن کلیک کند تا آن‌ها را به وب‌سایت شما هدایت کند. برای بهینه‌سازی تصاویر خود به این معنی است که عبارات یا کلمات کلیدی لازم را به آن‌ها اضافه کنید. تصاویر همچنین درک موضوع صفحه را برای افراد دارای ناتوانی بینایی آسان‌تر می‌کند.

۲- سئوی خارج از صفحه (سئوی خارج از سایت) سئوی خارج از صفحه دقیقاً برعکس سئوی درون صفحه‌ای است. سئوی خارج از صفحه بر تمام فعالیت‌های سئوی شما در خارج از وب‌سایت شما تمرکز دارد. بااین‌حال، چه در مورد سئوی خارج از صفحه صحبت کنیم، چه در مورد سئو داخلی، یا حتی سئوی فنی، یک‌چیز ثابت می‌ماند و آن رتبه‌بندی است. چه‌کارهایی خارج از وب‌سایت خود انجام می‌دهید - که سئو کلاه‌سیاه نیست - که می‌تواند رتبه شمارا در چندین موتور جستجو بهبود بخشد؟

ما چند گام را برای برداشتن در این جهت فهرست کرده‌ایم.

۲-۱ وبلاگ نویسی مهمان: وبلاگ نویسی مهمان یک سیستم بازاریابی محتوا و ایجاد لینک است که خارج از هر پلتفرمی که شما مالک آن هستید انجام می‌شود. هدف وبلاگ نویسی مهمان این است که به شما این امکان را می‌دهد که ترافیک ارجاع را از وب‌سایتی بااعتبار بالاتر به وب‌سایت خودتان هدایت کنید. پیچیده به نظر می‌رسد؟ صبر کن. با فرض اینکه کسب‌وکاری را اداره می‌کنید که در آن لوازم‌خانگی می‌فروشید و می‌خواهید یک وبلاگ مهمان برای وب‌سایتی بااعتبار بالا در آن جایگاهی که رقیب مستقیم شما نیست بنویسید؟ شما می‌توانید سایتی مانند "The Spruce" را انتخاب کنید. اکنون، ایده این است که شما چند لینک به محتوایی که برای سایت نوشته‌اید اضافه کنید و خوانندگان را به سایت خود هدایت کنید. اگر آن لینک‌ها به‌درستی قرار داده شوند، خوانندگان سایت شمارا پیدا خواهند کرد. اکنون، به نظر می‌رسد این‌یک راه خوب برای دریافت ترافیک ارگانیک است، اما شما حتی نیازی به دریافت ترافیک از سایت معتبر ندارید. گوگل به‌طور خودکار فرض می‌کند که وب‌سایت شما عالی است زیرا یکی از بزرگ‌ترین سایت‌ها در سرور آن‌ها برای کسب اطلاعات به شما لینک می‌دهد.

2-2 نوشتن مطلب برای روزنامه‌ها روزنامه‌نگاران اغلب از متخصصان در مورد موضوعات خاصی در صنعت کمک می‌خواهند. هنگامی‌که اطلاعات موردنیاز آن‌ها را با مقداری تخصص ارائه می‌کنید، در انتشارات خود به وب‌سایت شما پیوند می‌زنند.

 ۲-۳ تحقیق و تحلیل رقبا: تحقیقات سریعی در مورد رقبای خود انجام دهید تا نمایه‌های بک لینک آن‌ها و اینکه چه وب‌سایت‌هایی به آن‌ها پیوند می‌دهند را درک کنید. این به شما کمک می‌کند تا بفهمید کدام وب‌سایت‌های معتبر در صنعت شما هستند که ممکن است ندانید.

۲-۴ تبلیغات اینترنتی جدا از سئو، نوع دیگری از بازاریابی وجود دارد که به بازاریابی موتورهای جستجو معروف است. اگرچه بازاریابی موتورهای جستجو - که اغلب به آن بازاریابی سئو نیز می‌گویند - به شما ترافیک ارگانیک نمی‌دهد، به شما کمک می‌کند محتوای صفحه خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید. تبلیغات اینترنتی همچنین می‌تواند به تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام اشاره داشته باشد که به شما کمک می‌کند مشتریان خود را به‌طور مؤثرتری هدف قرار دهید.

۲-۵ توزیع مطبوعات کسب‌وکارها: اغلب نیاز به بیانیه مطبوعاتی را نادیده می‌گیرند. شما تمام ترافیک وب‌سایت خود را از پرس‌وجوهای جستجو دریافت نمی‌کنید. گاهی اوقات، یک انتشار ساده در مورد کسب‌وکار شما در یک روزنامه محلی می‌تواند به افزایش سئو وب‌سایت شما کمک کند. اگرچه به نظر هیچ نوع تلاش سئو نیست، اما به شما کمک می‌کند تا ترافیک بیشتری به سایت خود داشته باشید، که به‌نوبه خود به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا سایت شمارا به‌عنوان یک مرجع در این زمینه در نظر بگیرند.

3 سئو فنی: سئو فنی سئوی فنی هیچ ارتباطی با محتوای صفحه شما ندارد. بااین‌حال، می‌تواند ظاهر شمارا در نتایج جستجوی ارگانیک بهبود بخشد. اکثر مبتدیان بازاریابی دیجیتال سئوی فنی را با سئو کلاه‌سیاه اشتباه می‌گیرند. درحالی‌که هدف سئو فنی بهبود تجربه کاربر با بهینه‌سازی وب‌سایت است، سئو کلاه‌سیاه آن را کاهش می‌دهد. سئوی فنی به تمام فعالیت‌های سئو اطلاق می‌شود که به بهبود سایت شما کمک می‌کند و بازدیدکنندگان را آسان‌تر می‌کند. در زیر چند نکته وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

۳-۱ زمان بارگذاری سایت: بازدیدکنندگان دیگر حوصله صبر کردن برای بارگذاری صفحات را ندارند. آن‌ها اطلاعات را می‌خواهند و همین الآن می‌خواهند. اگر بارگذاری صفحات وب شما یک ابد طول بکشد، بازدیدکنندگان مقاله شمارا رها می‌کنند و به وب‌سایت بعدی می‌روند که پست مشابهی را ارائه می‌دهد. حدس بزن چی شده! سایر سایت‌ها زمان بارگذاری خود را به‌شدت بهینه کرده‌اند. میانگین فاصله توجه افراد 8 ثانیه است. اگر توجه بازدیدکنندگان خود را با ابر داده خود جلب کنید، کمتر از 8 ثانیه فرصت دارید تا به آن‌ها ثابت کنید که صفحه وب شما حاوی اطلاعات موردنیاز است.. ۳-۲ سازگاری با موبایل: کسب‌وکارها اغلب تصور می‌کنند که بازدیدکنندگان آن‌ها فقط از رایانه‌هایشان آن‌ها را بررسی می‌کنند. اما به‌ندرت چنین است. برخی از عوامل بر نیاز بیشتر کاربران به بررسی وب‌سایت یا کسب‌وکار شما از طریق تلفن همراه تأثیر می‌گذارد. چندین مطالعه ثابت کرده‌اند که هر چه یک سایت برای موبایل مناسب‌تر باشد، احتمال خواندن وبلاگ یا مقاله آن‌ها بیشتر است.

3-3 شناسایی خطای خزیدن گاهی اوقات، یک خطای کوچک در کد شما می‌تواند وب‌سایت شمارا برای ربات‌های گوگل یا سایر موتورهای جستجو کاملاً نامرئی کند. به‌غیراز کدها، صفحه شما ممکن است مشکلات دیگری ازجمله عدم تگ H1 و H2 و ابر داده تکراری داشته باشد.

۳-۴ کلمه کلیدی: موتورهای جستجو به‌طور طبیعی وب‌سایت شمارا می‌خوانند و تعیین می‌کنند که کدام صفحه به بازدیدکننده خدمات بهتری ارائه می‌دهد و اگر اتفاقی بیفتد که دو پست در وب‌سایت شما با کلمات کلیدی اولیه یکسان وجود داشته باشد، موتور جستجو باید تصمیم بگیرد که بازدیدکنندگان کدام‌یک از این دو پست را ببینند. حال شرایطی را تصور کنید که ربات‌های موتور جستجو به‌طور متناوب بین دو مورد از آن پست‌ها تغییر می‌کنند. این به‌سادگی به این معنی است که ترافیک کمتری دریافت خواهید کرد و درنهایت رتبه پایین‌تری خواهید داشت. یک‌راه حل برای استفاده در این شرایط، ترکیب هر دو مقاله در یک پست وبلاگ جامع است.

۳-۵ ممیزی محتوای تکراری یک ممیزی جامع از کل سایت خود انجام دهید تا ببینید کدام پست وبلاگ دارای محتوای مشابه با پست دیگری است. هنگامی‌که آن را پیدا کردید، محتوا را پاک‌کنید یا آن را ویرایش کنید و دوباره منتشر کنید.

4-سئوی محلی: سئوی محلی یکی از انواع سئو است که بیشتر از سایر انواع سئو به مکان جغرافیایی اختصاص دارد. سئوی محلی با رتبه‌بندی در یک استان، شهر، منطقه، شهرستان، روستا یا حتی خیابان سروکار دارد. ایده اصلی افزایش حضور آنلاین یک شرکت در استان و شهر است. علاوه بر اینکه راهی عالی برای آنلاین کردن مشتریان برای یافتن فروشگاه زمینی شما است، می‌تواند منبعی عالی برای ایجاد لینک و جستجوی ارگانیک باشد. این به این دلیل است که جستجوهای محلی مانند «فروشندگان کابینت در نزدیکی من» نتایج جستجویی را ارائه می‌دهند که مختص منطقه جستجوگر است. رتبه‌بندی سئوی محلی درنهایت به میزان بهینه‌سازی نمایه Google برای کسب‌وکار » خود بستگی دارد. گوگل دستورالعمل‌ها و قوانین خاصی دارد که باید هنگام بهینه‌سازی نمایه شمارا راهنمایی کند، زیرا خدمات شما فقط بر اساس نزدیکی، مرورها، ساعات کاری، خدمات ارائه‌شده و چند مورد دیگر پیشنهاد می‌شوند.

 بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) وظیفه‌ای است که نیاز به توجه کامل دارد زیرا این مهم‌ترین و ارزشمندترین راه برای رساندن مشتریان بالقوه به وب‌سایت است. بااین‌حال، روند و تاکتیک‌های موردنیاز می‌تواند برای مبتدیان کمی دشوار باشد، به همین دلیل است که به‌شدت توصیه می‌شود که یک شرکت بازاریابی دیجیتال را استخدام کنید تا به رشد آنلاین شرکت خود کمک کند.

 نتیجه بهینه‌سازی موتورهای جستجو بخشی جدایی‌ناپذیر از بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوا است و صرف‌نظر از اینکه تاکتیک‌های بازاریابی دیجیتال شما چیست، باید به آن توجه شود.


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.