حداقل سیستم موردنیاز برای طراحی سایت

بسیاری از تازه‌کاران عرصه طراحی سایت اطمینان ندارند که سیستمی که در اختیاردارند برای طراحی سایت مناسب است یا خیر؛ قطعاً هرچقدر سیستم شما دارای پردازنده و رم بالاتری باشد، برای کار طراحی و کار با سایر نرم‌افزارها مناسب‌تر است. اما مسئله ما حداقل‌هاست؛ حداقل سیستم موردنیاز برای طراحی سایت چیست؟

برای پاسخ با سؤال بالا ابتدا باید روشن کنید که از چه نرم‌افزارهایی برای طراحی سایت استفاده می‌کنید. درست است نرم‌افزارها؛ زیرا طراحان سایت برای طراحی باید با چند نرم‌افزار کار کنند. در ابتدا باید مشخص کنید که سایت خود را در چه بستری طراحی می‌کنید. با سی‌ام اس ها کار می‌کنید با به سراغ محیط.net می‌روید؛ سی‌ام اس هایی نظیر وردپرس و جوملا با کامپیوتری‌ها معمولی و حتی نسبتاً ضعیف قابل‌اجرا هستند؛ اما در بستر visual studio.net نیاز هست که سیستم قوی‌تر استفاده کنید. بسترها و نرم‌افزارهای فراوان دیگری برای طراحی سایت وجود دارند که برای کار با هرکدام باید حداقل سخت‌افزار موردنیاز آن‌ها را بدایند.

همچنین زمانی که طراحی سایت انجام می‌دهید حتماً نیاز خواهد شد که تصویری را ویرایش کنید؛ پس به نرم‌افزار گرافیکی نیاز خواهید داشت. ممکن است بخواهید کلیپ و فیلمی را ویرایش کنید، کلیپ‌های یا تصاویر سه‌بعدی بسازید و ... . پس همه‌چیز را باید در نظر بگیرید.

علاوه بر دو مورد ذکرشده در بالا نرم‌افزارهای جانبی دیگری هنگام طراحی سایت استفاده می‌شوند.

اما اجازه بدهید حداقل‌ها را در اینجا بیان کنیم. اگر با سی‌ام اس های وردپرس، جوملا و ... کار می‌کنید و از نرم‌افزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ با ورژن های پایین استفاده می‌کنید، یک سیستم با سی پی یو dual core با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و رم 4 و هارد 250 گیگ حداقل سیستمی است که ما پیشنهاد می‌کنیم. در صورت استفاده از بستر visual studio.net و استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی سنگین پیشنهاد حداقلی ما سیستمی با سی پی یو i3، رم 8 گیگ و هارد 250 گیگابایت و کارت گرافیک 2 گیگ است.

 

نویسنده : مهندس مرتضی خیری


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.