بهینه سازی صفحات وب سایت

یک وب سایت از صفحات مختلفی تشکیل شده است.صفحه اصلی سایت مهم ترین صفحه سایت است که همواره طراحان سایت تمرکز خاصی روی این صفحه دارند.صفحه اصلی به عنوان مهم ترین صفحه سایت و صفحه پیش فرض سایت می باشد .صفحه اصلی سایت از اهمیت ويژه ای برخوردار است و چون کاربران در اولین مراجعه به سایت معمولا ابتدا صفحه اول سایت را مشاهده می کنند باید به صورت اختصاصی به این صفحه پرداخته شود.با این حال صفحات دیگر سایت نیز اهمیت زیادی دارند و یک طراح سایت حرفه ای باید سعی در طراحی زیبا و بهینه سازی کلیه صفحات سایت نماید.

همچنین برخی صفحات و عنوان ها در اکثر سایت ها یکسان است و اینطور جا افتاده است که سایت باید حتما این منوها را با عناوین مشخص داشته باشد و این امر به نوعی به یک استاندارد تبدیل شده است.در زیر برخی منوها و عنوان های پراستفاده در طراحی سایت را ذکر می کنیم.

منوی دریاره ما:اکثر وب سیات ها این منو را دارند .این منو حاوی اطلاعات در مورد تاریخچه مجموعه ،فعالیت ها و اهداف  مجموعه می باشد .

منوی محصولات یا خدمات :این منو شامل محصولات یا خدمات ارائه شده توسط مجموعه می باشد.

منوی تماس با ما:این منو حاوی اطلاعات تماس با مجموعه می باشد .در این منو گاها از فیلدها ویا آیکن های شبکه های اجتماعی برای برقراری ارتباط موثر تر استفاده می شود.

این سه منو همراه با منوی اصلی سایت منوهایی هست که معمولا در اکثر وب سایتها دیده می شوند .همانطور که عرض شد اکثر طراحان سایت همواره اولویت اصلی در زیباسازی و کیفیت سایت را برای صفحه اول سایت در نظر می گیرند و بعضا از اهیمت سایر صفحات غافل می شوند.درواقع هریک از صفحات وب سایت شما  پتانسیل بسیار بالا و رازشمندی دارد و می تواند با کلمات خاصی رتبه بگیرد و در صفحه اول گوگل ظاهر شود.در میان منوهای ذکر شده به صورت ويژه می توان بر روی منوی محصولات کار کرد.منوی محصولات معمولا دارای اطلاعات مهمی در مورد محصولات و خدمات است و در واقع همان اطلاعاتی هست که مشتریان به دنبال ان هستند .در صفحات این منو معمولا تراکم بالایی از کلمات کلیدی و توضیحات و مطالب پیرامون محصولات قرار میگیرد.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری

مقالات و مطالب مرتبط

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت تهران

طراحی سایت

طراحی سایت در رباط کریم 

بهینه سازی صفحات وب سایت

اکسپایر شدن دامنه های سایت

آموزش طراحی سایت

افزایش رتبه الکسازی سایت

افزایش حجم دیتابیس در جوملا

افزایش سرعت سایت

طراحی سایت در اسلامشهر

طراحی سایت در رباط کریم

طراحی سایت به زبان انگلیسی

طراحی سایت در ترکیه


آخرین مطالب

درباره سایت

این سایت در تاریخ 5 فروردین 1399 به روزرسانی شد و با قالب و امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.در وب سایت جدید سعی شده است تجربه های مفید وارزشمند این مجموعه در زمینه طراحی سایت و سئو به صورت روزانه و هفتگی در سایت درج شود تا علاقه مندان برنامه نویسی ،طراحی سایت و سئو از مقالات ما استفاده کنند.


 

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.