خدماتطراحی سایتسئوسایتبرنامه نویسی تحت وبدر ترکیه

طراحی سایت در ترکیه

مرکز طراحی سایت و سئو تهران از فعال ترین مجموعه های طراحی سایت در خارج از ایران می باشد.این مجموعه با دارا بودن تیم فنی طراحی سایت و مترجمان به اکثر زبان های دنیا امکان طراحی سایت به هر زبان زنده دنیا را دارد.این مجموعه به صورت اختصاصی و ويژه امکان طراحی سایت به ایرانیان مقیم ترکیه را دارد.می دانیم ترکیه از کشورهای همسایه ایرن است و بسیاری از ایرانیان در این کشور سرمایه گذاری نموده اند و در این کشور زندگی می کنند.

web site desighning in turkey

در کشور ترکیه برخی کسب و کارها ملزم به طراحی سایت برای خود می باشند.بسیاری از کسب و کارها نیز برای تبلیغات خود اقدام به طراحی سایت می کنند.طراحی وب سایت در ترکیه قیمت بالایی دارد و بسیاری از ایرانیان مقیم ترکیه تمایل دارند که سفارش طراحی سایت خود را به شرکت های ایرانی واگذارکنند.

قیمت طراحی سایت در ترکیه

می دانیم که طراحی سایت قیمت مشخص و تعیین شده ای  ندارد و قیمت سایت بر اساس امکانات سایت و نیازهای مشتری تعیین می شود .همچنین هزینه های طراحی سایت در ترکیه از ایران خیلی بالاتراست با این وجود مرکز طراحی سایت تهران هزینه طراحی سایت را با قیمت ایارن محاسبه کرده و فقط در صورتی که سایت به زبان غیرفارسی باشد اندکی هزینه ترجمه به هزینه سایت اضافه خواهد شد.

طراحی سایت در ترکیه برای ایرانیان

با توجه به اینکه اخیرا ایرانیان بسیار زیادی در کشور ترکیه سرمایه گذاری کرده اند و صاحب خانه و کسب و کار شده اند مرکز طراحی سایت تهران اقدام به تبلیغات گسترده برای ارائه خدمات به این عزیزان  نموده است .

طراحی سایت ارزان ،با کیفیت و سئوی تضمینی هدیه ما به ایرانیان عزیز ساکن ترکیه می باشد.

پشتیبانی سایت های طراحی شده توسط سایر شرکت ها

واضح است که هرکسی ترجیح می‌دهد خدمات پشتیبانی و سئو سایت را به شرکت طراحی کننده سایت واگذار کند. اما گاهی مشکلاتی بین طراح سایت و مشتری پیش می‌آید که مشتری ترجیح می‌دهد خدمات پشتیبانی و سئو سایت خود را به شخص یا گروه دیگری واگذار کند. ما چند نمونه از این موارد در کشور ترکیه داشته‌ایم. این مشتریان خدمات طراحی سایت خود را به طراحانِ ترکیه‌ای داده بودند؛ پس از طراحی از روند پشتیبانی و سئو رضایت نداشتن د و درخواست کردند که ما با تغییر در ظاهر سایت امور پشتیبانی و سئو را نیز انجام دهیم.

مرکز طراحی سایت و سئو تهران خدمات پشتیبانی سایت‌های طراحی‌شده توسط سایر شرکت‌ها را نیز انجام می‌دهد. البته این امر یکی از پردردسرترین کارها در حوزه طراحی سایت است. شرکت‌های مختلف روش‌های و متدهای متفاوتی برای طراحی سایت دارند و درصورتی‌که شرکت دیگری پشتیبانی سایتی را بگیرد که خود طراحی نکرده بایستی کلیه قسمت‌ها و بخش‌های سایت را از ابتدا بررسی و کنترل کند تا به عمل کرد صحیح سایت آشنا شود و بتواند به‌درستی سایت را پشتیبانی و مدیریت کند. متأسفانه برخی شرکت‌ها خدمات مناسبی را درزمینهٔ پشتیبانی یا سئو ارائه نمی‌دهند و مشتری مجبور می‌شود خدمات پشتیبانی و سئو سایت خود را به سایر شرکت‌ها و مجموعه‌ها محول کند.

معمولاً وقتی شرکت و مجموعه پشتیبانی یک سایت تغییر می‌کند بایستی کلیه پسوردها و دسترسی‌ها به سایت تغییر کند تا این امر موجب سوءاستفاده احتمالی مجموعه قبلی نشود. این امر جدا از دردسرهای مربوط به انتقال‌هاست و دامین و دریافت پسوردها و تغییر کلیه پسوردها و آدرس‌های پنل ها ممکن است در آینده با چالش‌های دیگری نیز روبرو شود. برای مثال سایت‌های امروزی معمولاً با قالب‌های آماده طراحی‌شده‌اند و این قالب‌ها دارای صدها فایل، ماژول، افزونه و...هستند. ممکن است شرکت قبلی کد یا اسکریپتی مخربی در داخل یکی از این فایل‌ها قرار دهد به این صورت که برای مثال سایت پس از مدتی غیرفعال شود یا برخی از آپشن های سایت غیرفعال شود. در برخی مواقع طراحی یک سایت جدید برای مشتری بهتر و راحت‌تر از پشتیبانی از سایت قبلی است که به‌درستی طراحی نشده باشد.

خود من به شخصی با چنین موردی مواجه شده‌ام.شخصی به مجموعه ما مراجعه نمود و از شرکت طراح و پشتیبانی خود راضی نبود و درخواست داشت که ما امر پشتیبانی سایت را تقبل کنیم. پس از انجام کلیه تنظیمات امنیتی نظیر تغییر پسوردها و بستن دسترسی‌های غیرضروری امر پشتیبانی و سئو سایت آغاز شد. پس از گذشت 3 ماه باکمال تعجب دیدیم که وقتی آدرسی سایت را در مرورگر وارد می‌کنیم مرورگر یک صفحه آفلاین را نمایش می‌دهد و در مرورگر آدرس وب‌سایت طراح قبلی سایت با صفحه‌ای نامعلوم نمایش داده می‌شود. پس از جستجوی فراوان در کدها و ماژول‌های  سایت  به این نتیجه رسیدیم که احتمالاً مشکل مزبور توسط یک ماژول ایجادشده است. لازم به ذکر است که سایت مزبور یک سایت وردپرسی بود و نام پوشه ماژول‌ها در سایت‌های وردپرسی plugins است. ابتدا نام پوشه ماژول‌ها را در هاست cpanel  تغییر دادیم (به این جهت که وردپرس به‌صورت پیش‌فرض این نام را برای ماژول‌ها می‌شناسد و در صورت تغییر نام پوشه ماژول‌ها وردپرس دیگر نمی‌تواند به ماژول‌های نصب‌شده دسترسی داشته باشد و درنتیجه کدهای مخرب اجرا نخواهند شد). تا سایت به این ماژول‌ها دسترسی نداشته باشد و باکمال تعجب دیدیم که سایت بالا آمد البته بسیاری از امکانات سایت غیرفعال بود. سپس نام ماژول را به نام قبلی تغییر دادیم و چون کلیه ماژول‌ها و پلاگین های نصب‌شده غیرفعال شده بودند به قسمت ماژول‌ها رفته به‌صورت تک‌به‌تک ماژول‌ها را فعال کردن تا به ماژول موردنظر رسیدیم. پس از فعال کردن ماژول موردنظر سریعاً مرورگر به یک صفحه نامشخصی از سایت شرکت طراح رفته و سایت قابل‌نمایش نبود. کلیه مراحل را مجدد تکرار کردیم و همه ماژول‌ها غیر از ماژول موردنظر را فعال نکردیم. دیدیم سایت به‌درستی و بدون هیچ مشکلی بالا آمد. نام این ماژول ووکامرس بود و یکی از ماژول‌های تائید شده و موجود در مخزن وردپرس بود. ولی متأسفانه شرکت طراح از قابلیت‌های این ماژول ر جهت آسیب رساندن به سایت استفاده کرده بود. این  ماژول ظاهراً جهت بهینه‌سازی و سئو سایت نصب‌شده بود با غیرفعال کردن و پاک کردن  ماژول مشکل حل شد و سایت به‌درستی نمایش داده شد.

شرکتی که سایت را طراحی کرده بود برای رفع مشکل تقاضای مبلغ هنگفتی کرده بود که با چند ساعت کار و تلاش تیم مرکز طراحی سایت تهران مشکل حل شد. در انتخاب یک شرکت یا مجموعه برای  طراحی سایت علاوه بر امکانات و قابلیت‌های فنی شرکت موردنظر بایستی از تعهد و بااخلاق بودن شرکت و افراد آن مجموعه اطمینان حاصل نمایید.

طراحی سایت در کمترین زمان ممکن

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر محدودیت مکانی  در زمینه طراحی سایت از میان رفته است و مشتریان می توانند به راحتی محصولات و خدمات خود را خریداری و دریافت کنند.مجموعه طراحی سایت تهران از طریق شبکه های اجتماعی نظیر ایسنتاگرام،تلگرام و واتس آپ اطلاعات لازم برای طراحی سایت را ازمشتریان سایر کشورها نظیر نظیر دریافت کرده و سایت مشتری را تکمیل می کند و با خرید هاست در کشور میزبان مشتری یا سایر کشورها اقدام به آپلود سایت می نماید.

پرداخت ها از طریق مستر کارت و یا نماینده مشتری در داخل ایران انجام می شود.

طراحی سایت در ترکیه به زبان های مختلف

مجموعه طراحی سایت تهران با کمک کارشاسان زبانی که در این مجموعه فعالیت دارند توانایی طراحی سایت به زبان های ترکیه استانبولی ،انگلیسی و فرانسوی  دارد.مشتریان ایرانی که از ترکیه با ما تماس می گیرند و درخواست طراحی سایت دارند معمولا تقاضای طراحی سایت با زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی دارند که این امر در مجموعه طراحی سایت تهران به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

دلایل کند بودن وب سایت

 

.شاید با این تجربه آشنا باشید که کاربری سایت کندی را باز می کند و زمان زیادی برای لود شدن صفحات وب سایت می گذرد کاربر منصرف می شود و سراغ سایت دیگری می رود.سرعت یک وب سایت نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در بازدید از سایت و جلب رضایت کاربران دارد.وب سایت های سریع همواره با اقبال بیشتری از سوی کاربران مواجه می شوند.از این رو افزایش سرعت وب سایت بایستی حتما از دغدغه های طراح و ادمین سایت ها باشد.در زیر به  ذکر چند مورد مهم در کاهش سرعت وب سایت  می پردازیم و راهکار عملی برای افزایش سرعت سایت را ذکر می کنمیم.

هاستینگ بی کیفیت:

هاستینگ ضعیف و بی کیفیت تاثیر فراوانی در افت سرعت یک وب سایت خواهد داشت.همواره از هاستینگ های معتبر و با قابلیت  و کارایی بالا استفاده کنید.خرید از هاستینگ هایی که از هاردهای ssd و NVMe استفاده می کنند به شدت توصیه می شود.همچنین برای سایتهایی که بازدید بالایی دارند خرید سرور مجازی یا راه اندازی سرور اختصاصی توصیه می شود.

استفاده از تصاویر ،فیلم ،  voice با حجم بالا

تصاویر با حجم بالا می تواند وب سایت شما را کند نماید.دقت داشته باشید که کندی سایت شما در کنار اینکه باعث دیر لود شدن سایت شما می شود موجب می شود که موتورهای جستجوگر نظیر گوگل نیز استقبال چندانی از سایت شما نکنند و سایتتان به لحاظ رنکینگ نتواند در رتبه های بالایی قرار گیرد.

استفاده زیاد از افکت ها ،فایل های css و آجاکسی،ماژول ها و....

افکت ها ،فایل های css و قابلیت های آجاکسی می توانند سایت را ساختار یافته تر کنند و جلوه های زیبایی به سایت بدهند .اما این قابلیت ها در کنار این مزایا می توانند وب سایت شما را نیز کنند .همواره سعی کنید از قابلیت های ذکر شده در حد کفایت و معقول استفاده کنید و میزان استفاده از قابلیت های ذکر شده با سرعت سایت را در نظر بگیرید.

و درنهایت استفادها از قابلیتهایی فشرده سازی نظیر gzip و استفاده از کش مرورگر و سایر قابلیتهایی که بر افزایش سرعت سایت تاثیر گذار هستند را توصیه می کنیم.

 

آخرین مطالب

سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.